d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Topic. > Wat doen jullie als jullie met ...
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 31.00
Apr 16 2007 03:36am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, Apr 16 2007, 09:28am)
Quote (DemOnatOr @ Mon, Apr 16 2007, 09:26am)
Wat is dan het verschil van bij jou thuis of bij haar thuis? Behalve het huis dan.

Ik onderga het liever, haha.

Luie donder! biggrin.gif Naja het lijkt me ook fijner als er van alles voor je geregeld wordt, je weet dat ze het dan serieus meent. Ook heb ik altijd het gevoel, een meisje kan amper iets fout doen, maar zodra een jongen/gast iets probeert te regelen en het blijkt dan dat ze het niet leuk vond.. dat je dan echt zo'n gevoel krijgt dat je geen kans meer maakt. tongue.gif Ik vraag me af of meiden dat ook hebben..
Member
Gold: 100.00
Apr 16 2007 07:46am
Quote (DemOnatOr @ Mon, Apr 16 2007, 07:07am)
Het beste wat je kan doen is jezelf zijn, als je niet romantisch ingesteld bent.. zorg dan niet dat je eerste afspraak "romantisch" is want je kan zo misschien een heleboel verpesten ivm dat je niet weet wat je moet doen. Ik zou gewoon eerst vragen of ze een keer zin heeft om een filmpie te kijken en dan van te voren wat eten bij je, dan verras je haar met een lekker etentje (Hoeft geen 5sterren te zijn, maar laat wel zien dat je er langer mee bezig bent geweest als een gemiddelde opwarm-maaltijd).

Vervolgens als je die film gaat kijken, doe je de gordijnen dicht (Of luxaflex, w/e), je doet een dimlichtje aan (Mocht je die hebben) of een stel kaarsen. (Ja ik weet het, dit klinkt misschien wat "romantisch" Maar het is meer om een betere sfeer te hebben. Je bied haar na een tijdje een drankje aan, je begint tijdens de film gewoon een gesprek. (Niet te ingewikkeld doen want anders kan je net zo goed de film uitzetten..)

Dan, als de film is afgelopen vraag je haar wat ze van de film vond en als ze ja zegt, vraag je wat ze het leukste stuk vond (Etc etc. gewoon beetje nalullen). Vervolgens vraag je of ze wat te drinken wilt en of ze nog wat wil gaan doen. Als je het gevoel hebt dat het klikt en je denkt dat het wederzijds is, vraag wat ze van je denkt.. of je geeft haar een onverwachte zoen.

Overigens denk ik dat je nog niet echt van haar houdt, maar dat je gewoon smoorverliefd bent tongue.gif.

ik moet je 100% gelijk geven dat je altijd jezelf moet zijn en blijven...

maar, ik heb nog nooit een film af gekeken als ik een "date" had... rolleyes.gif

kaarsjes zijn zo goedkoop, maar het werkt altijd biggrin.gif

Quote (DemOnatOr @ Mon, Apr 16 2007, 09:26am)
Wat is dan het verschil van bij jou thuis of bij haar thuis? Behalve het huis dan.

je hoeft daarna de was niet te doen wink.gif

This post was edited by Hellskin on Apr 16 2007 07:48am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll