d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Nationalisme > Hahahahahahaha......
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 14,931.00
Mar 22 2007 08:58am
Quote (CpTJenJen @ Thu, 22 Mar 2007, 15:48)
Quote (JurK. @ Thu, Mar 22 2007, 02:40pm)
Quote (¢?NNI @ Thu, 22 Mar 2007, 15:29)
Quote (JurK. @ Thu, 22 Mar 2007, 14:24)
maja van de andere kant ist wel goed dat ze er zijn, is een mooie tegengroepering van de relmarokkanen.

Ja, het is natuurlijk enorm positief dat twee verschillende groeperingen binnen een maatschappij elkaar haten. Definieer "rel-Marokkanen".

Hellskin: er bestaat nog wel een verschil tussen een grap en het uiten van racisme.

het heft mekaar op, tis beter dan 1 groep van ALLEEN marrokanen of ALLEEN extreem rechts.

rel-marokkanen. als je nie weet wa da zijn dan moet je zaterdagavond maar eens een keer naar buiten gaan

je kan het beter uitleggen ik ben zaterdag avond namelijk altijd buiten en ik zou niet weten wat je bedoeld wink.gif licht rel-marokkanen even toe plz^^

je hoort zo vaak over de rellen en rottigheid van allochtone jongeren, die na/tijdens het stappen weer gebeuren.

als je dat durft te ontkennen dan heb je stront in je ogen. in gevangenissen zit een groter percentage 'kleurlingen' dan blanken, gezien het aandeel dat deze groepen hebben in de bevolking. hieruit valt op te maken dat ze crimineler zijn. provocatie is ook iets waar je mee te maken krijgt (ah jonge, wat kijk jij?!).

1 woord verkeerd en je bent de lul.

genoeg toegelicht? als je dit probleem niet erkend dan kom je niet genoeg buiten en ben je gewoon naief.
Member
Gold: 0.00
Mar 22 2007 09:17am
Quote (CpTJenJen @ Thu, 22 Mar 2007, 15:37)
ik ben het met dennis eens.. als je zoiets zegt ben je niet zo gek veel beter als die mafkezen in die clip.

Ach, ach. Ben ik een racist als ik jullie voor de grap "gierig" noem?

het heft mekaar op, tis beter dan 1 groep van ALLEEN marrokanen of ALLEEN extreem rechts.

Waarom is dat "beter"?

rel-marokkanen. als je nie weet wa da zijn dan moet je zaterdagavond maar eens een keer naar buiten gaan

Ik ga praktisch elke zaterdagavond uit. Toch heb ik geen idee hoe jij "rel-Marokkanen" definieert.

Quote (JurK. @ Thu, 22 Mar 2007, 15:58)
je hoort zo vaak over de rellen en rottigheid van allochtone jongeren, die na/tijdens het stappen weer gebeuren. als je dat durft te ontkennen dan heb je stront in je ogen. in gevangenissen zit een groter percentage 'kleurlingen' dan blanken, gezien het aandeel dat deze groepen hebben in de bevolking. hieruit valt op te maken dat ze crimineler zijn. provocatie is ook iets waar je mee te maken krijgt (ah jonge, wat kijk jij?!). 1 woord verkeerd en je bent de lul. genoeg toegelicht? als je dit probleem niet erkend dan kom je niet genoeg buiten en ben je gewoon naief.

En wat is volgens jou het beste middel om de "rel-Marokkaan" te bestrijden? Een anti-groepering?

Vind het trouwens het woord "rel-Marokkaan" enorm lelijk klinken. Alsof er verschillende "soorten" in zijn. Vaak zijn die zogenaamde relschoppers Nederlanders van allochtone afkomst, en dus niet Marokkaans. Misschien is het beter de groep die jij "rel-Marokkanen" noemt, in zijn geheel "relschoppers" te noemen, en de politie en het gerecht zijn werk te laten doen. Een semi-burgeroorlog klinkt niet als een geweldige oplossing.
Member
Gold: 641.00
Mar 22 2007 10:24am
[QUOTE=¢?NNI,Thu, Mar 22 2007, 03:17pm][QUOTE=CpTJenJen,Thu, 22 Mar 2007, 15:37]ik ben het met dennis eens.. als je zoiets zegt ben je niet zo gek veel beter als die mafkezen in die clip.[/QUOTE]

nee maar daarvan weet je dat het zn vooroordeelgrap is net als dat ik je dom zou noemen. ik weet niet maar je merkt het verschil meteen vind ik toch

racisme gaat wel verder als een vooroordeel.
Member
Mar 22 2007 10:52am
Quote (¢?NNI @ Thu, 22 Mar 2007, 16:17)
Quote (CpTJenJen @ Thu, 22 Mar 2007, 15:37)
ik ben het met dennis eens.. als je zoiets zegt ben je niet zo gek veel beter als die mafkezen in die clip.

Waarom is dat "beter"?

Ik ga praktisch elke zaterdagavond uit. Toch heb ik geen idee hoe jij "rel-Marokkanen" definieert.

Quote (JurK. @ Thu, 22 Mar 2007, 15:58)
je hoort zo vaak over de rellen en rottigheid van allochtone jongeren, die na/tijdens het stappen weer gebeuren. als je dat durft te ontkennen dan heb je stront in je ogen. in gevangenissen zit een groter percentage 'kleurlingen' dan blanken, gezien het aandeel dat deze groepen hebben in de bevolking. hieruit valt op te maken dat ze crimineler zijn. provocatie is ook iets waar je mee te maken krijgt (ah jonge, wat kijk jij?!). 1 woord verkeerd en je bent de lul. genoeg toegelicht? als je dit probleem niet erkend dan kom je niet genoeg buiten en ben je gewoon naief.

En wat is volgens jou het beste middel om de "rel-Marokkaan" te bestrijden? Een anti-groepering?

Vind het trouwens het woord "rel-Marokkaan" enorm lelijk klinken. Alsof er verschillende "soorten" in zijn. Vaak zijn die zogenaamde relschoppers Nederlanders van allochtone afkomst, en dus niet Marokkaans. Misschien is het beter de groep die jij "rel-Marokkanen" noemt, in zijn geheel "relschoppers" te noemen, en de politie en het gerecht zijn werk te laten doen. Een semi-burgeroorlog klinkt niet als een geweldige oplossing.

jij gaat mij vertelle hoe ik da tuig moet noemen? ja ik noem het tuig en toch bennik niet racistisch. Ik noem ze zo, omdat de mensen die bij ons keer op keer overlast veroorzaken zijn van marokkaanse afkomst zijn. en joh, stop met je ogen te sluiten, want je weet dat ze op meerdere plekken problemen veroorzaken. als je het daar niet mee eens bent kan kunnen we net zo goed kappe met deze conversatie, want dan ben je simpelweg naief.

bovendien intereseert het me nix wat jij van dat woord vindt. ik vind ze puur irritant en tot zoverre bennik nog geen enkele marokkaan tegengekomen die anders is. wel turken, daar hoor je me niet over.

ik zeg niet dat het probleem van een extreme groepering opgelost moet worden door een andere extreme groepering. maar het is wel zo dat onze overheid door geweldadige acties beinvloed wordt. marrokaanse jongeren provoceren en daar is de ambtenarij gevoelig voor en dus krijgen ze, indirect, meer klaargespeeld. met een rechtse geweldadige groepering blijft de situatie min of meer hetzelfde.
Member
Mar 22 2007 11:22am

[QUOTE=JurK.,Thu, 22 Mar 2007, 15:58]je hoort zo vaak over de rellen en rottigheid van allochtone jongeren, die na/tijdens het stappen weer gebeuren. als je dat durft te ontkennen dan heb je stront in je ogen. in gevangenissen zit een groter percentage 'kleurlingen' dan blanken, gezien het aandeel dat deze groepen hebben in de bevolking. hieruit valt op te maken dat ze crimineler zijn. provocatie is ook iets waar je mee te maken krijgt (ah jonge, wat kijk jij?!). 1 woord verkeerd en je bent de lul. genoeg toegelicht? als je dit probleem niet erkend dan kom je niet genoeg buiten en ben je gewoon naief.[/QUOTE]

Vind het trouwens het woord "rel-Marokkaan" enorm lelijk klinken. Alsof er verschillende "soorten" in zijn. Vaak zijn die zogenaamde relschoppers Nederlanders van allochtone afkomst, en dus niet Marokkaans. Misschien is het beter de groep die jij "rel-Marokkanen" noemt, in zijn geheel "relschoppers" te noemen, en de politie en het gerecht zijn werk te laten doen. Een semi-burgeroorlog klinkt niet als een geweldige oplossing.[/QUOTE]

jij gaat mij vertelle hoe ik da tuig moet noemen? ja ik noem het tuig en toch bennik niet racistisch. Ik noem ze zo, omdat de mensen die bij ons keer op keer overlast veroorzaken zijn van marokkaanse afkomst zijn. en joh, stop met je ogen te sluiten, want je weet dat ze op meerdere plekken problemen veroorzaken. als je het daar niet mee eens bent kan kunnen we net zo goed kappe met deze conversatie, want dan ben je simpelweg naief.

bovendien intereseert het me nix wat jij van dat woord vindt. ik vind ze puur irritant en tot zoverre bennik nog geen enkele marokkaan tegengekomen die anders is. wel turken, daar hoor je me niet over.

ik zeg niet dat het probleem van een extreme groepering opgelost moet worden door een andere extreme groepering. maar het is wel zo dat onze overheid door geweldadige acties beinvloed wordt. marrokaanse jongeren provoceren en daar is de ambtenarij gevoelig voor en dus krijgen ze, indirect, meer klaargespeeld. met een rechtse geweldadige groepering blijft de situatie min of meer hetzelfde.[/QUOTE]

moeten we je altijd eerst kwaad maken voor een fatsoenlijke uitleg van wat jij vind? kijk nu begrijp ik je teminste weer.
Member
Mar 22 2007 04:40pm
[QUOTE=CpTJenJen,Thu, 22 Mar 2007, 18:22][QUOTE=JurK.,Thu, 22 Mar 2007, 15:58]je hoort zo vaak over de rellen en rottigheid van allochtone jongeren, die na/tijdens het stappen weer gebeuren. als je dat durft te ontkennen dan heb je stront in je ogen. in gevangenissen zit een groter percentage 'kleurlingen' dan blanken, gezien het aandeel dat deze groepen hebben in de bevolking. hieruit valt op te maken dat ze crimineler zijn. provocatie is ook iets waar je mee te maken krijgt (ah jonge, wat kijk jij?!). 1 woord verkeerd en je bent de lul. genoeg toegelicht? als je dit probleem niet erkend dan kom je niet genoeg buiten en ben je gewoon naief.[/QUOTE]

Vind het trouwens het woord "rel-Marokkaan" enorm lelijk klinken. Alsof er verschillende "soorten" in zijn. Vaak zijn die zogenaamde relschoppers Nederlanders van allochtone afkomst, en dus niet Marokkaans. Misschien is het beter de groep die jij "rel-Marokkanen" noemt, in zijn geheel "relschoppers" te noemen, en de politie en het gerecht zijn werk te laten doen. Een semi-burgeroorlog klinkt niet als een geweldige oplossing.[/QUOTE]

ik zeg niet dat het probleem van een extreme groepering opgelost moet worden door een andere extreme groepering. maar het is wel zo dat onze overheid door geweldadige acties beinvloed wordt. marrokaanse jongeren provoceren en daar is de ambtenarij gevoelig voor en dus krijgen ze, indirect, meer klaargespeeld. met een rechtse geweldadige groepering blijft de situatie min of meer hetzelfde.[/QUOTE]

moeten we je altijd eerst kwaad maken voor een fatsoenlijke uitleg van wat jij vind? kijk nu begrijp ik je teminste weer.[/QUOTE]

kben nie kwaad =) mr tleek mij overduidelijk ohmy.gif
Member
Mar 23 2007 04:00am
Quote (JurK. @ Thu, 22 Mar 2007, 17:52)
jij gaat mij vertelle hoe ik da tuig moet noemen?

Nee, maar "tuig" vind ik persoonlijk al een hele verbetering tegenover "rel-Marokkaan".

ja ik noem het tuig en toch bennik niet racistisch. Ik noem ze zo, omdat de mensen die bij ons keer op keer overlast veroorzaken zijn van marokkaanse afkomst zijn. en joh, stop met je ogen te sluiten, want je weet dat ze op meerdere plekken problemen veroorzaken. als je het daar niet mee eens bent kan kunnen we net zo goed kappe met deze conversatie, want dan ben je simpelweg naief.

Waarom insinueer je toch telkens dat ik het niet eens ben met het feit dat heel wat allochtone jongeren voor problemen zorgen? Natuurlijk ben ik het er mee eens, hoewel het in sommige situaties heel begrijpelijk is.

Wat me wel verbaast is dat jij telkens de tijd vind om elke kleurling die je "lastigvalt" om zijn nationaliteit te vragen. Zie jij het verschil tussen iemand van Marokkaanse of Algerijnse afkomst? Aangenomen, de kans is groter dat het iemand van Marokkaanse afkomst is, maar in principe ben je nooit zeker tenzij je het vraagt.

ik zeg niet dat het probleem van een extreme groepering opgelost moet worden door een andere extreme groepering. maar het is wel zo dat onze overheid door geweldadige acties beinvloed wordt. marrokaanse jongeren provoceren en daar is de ambtenarij gevoelig voor en dus krijgen ze, indirect, meer klaargespeeld. met een rechtse geweldadige groepering blijft de situatie min of meer hetzelfde.

Waar de neuk heb jij het over? 'Marokkaanse jongeren provoceren en daar is de ambtenarij gevoelig voor en dus krijgen ze, indirect, meer klaargespeeld.' Hahah, wat een grap. Geef mij maar eens wat voorbeelden waarin Marokkaanse jongeren "provoceren" en als gevolg "meer klaargespeeld krijgen". Ik ben benieuwd.

Kijk, door extreem-rechts krijgen minder rationale allochtonen een totaal verkeerd beeld van autochtonen. Het is simpelweg haat zaaien tussen allochtonen en autochtonen. Olie op het vuur. Nu jij.
Member
Gold: 100.00
Mar 23 2007 04:29am
Kijk, door extreem-rechts krijgen minder rationale allochtonen een totaal verkeerd beeld van autochtonen

en daarom moeten autochtonen maar niet rechts zijn,... omdat dat allochtonen dat misschien verkeer begrijpen?
dit is toch een fout bij de minder rationele allochtoon,... hier kan je de autochtoon toch niet voor veroordelen?
Member
Mar 23 2007 04:30am
Quote (¢?NNI @ Fri, Mar 23 2007, 10:00am)
jij gaat mij vertelle hoe ik da tuig moet noemen?

Nee, maar "tuig" vind ik persoonlijk al een hele verbetering tegenover "rel-Marokkaan".

ja ik noem het tuig en toch bennik niet racistisch. Ik noem ze zo, omdat de mensen die bij ons keer op keer overlast veroorzaken zijn van marokkaanse afkomst zijn. en joh, stop met je ogen te sluiten, want je weet dat ze op meerdere plekken problemen veroorzaken. als je het daar niet mee eens bent kan kunnen we net zo goed kappe met deze conversatie, want dan ben je simpelweg naief.

Waarom insinueer je toch telkens dat ik het niet eens ben met het feit dat heel wat allochtone jongeren voor problemen zorgen? Natuurlijk ben ik het er mee eens, hoewel het in sommige situaties heel begrijpelijk is.

Wat me wel verbaast is dat jij telkens de tijd vind om elke kleurling die je "lastigvalt" om zijn nationaliteit te vragen. Zie jij het verschil tussen iemand van Marokkaanse of Algerijnse afkomst? Aangenomen, de kans is groter dat het iemand van Marokkaanse afkomst is, maar in principe ben je nooit zeker tenzij je het vraagt.

Waar de neuk heb jij het over? 'Marokkaanse jongeren provoceren en daar is de ambtenarij gevoelig voor en dus krijgen ze, indirect, meer klaargespeeld.' Hahah, wat een grap. Geef mij maar eens wat voorbeelden waarin Marokkaanse jongeren "provoceren" en als gevolg "meer klaargespeeld krijgen". Ik ben benieuwd.

Kijk, door extreem-rechts krijgen minder rationale allochtonen een totaal verkeerd beeld van autochtonen. Het is simpelweg haat zaaien tussen allochtonen en autochtonen. Olie op het vuur. Nu jij.

dat ze het helemaal zelf doen en dan gaan lopen zeuren van discriminatie en dat is onmogelijk te ontekennen want in elk geval is het zo. zelf eerst rotzooi trappen , mensen zeggen we bellen de politie en dat gebeurt natuurlijk dan gaan ze lopen zijken over discriminatie niet dat het ze vedrer helpt maar ik vind het zo zwak..
Member
Mar 23 2007 04:35am
Quote (Hellskin @ Fri, 23 Mar 2007, 11:29)
Kijk, door extreem-rechts* krijgen minder rationale allochtonen een totaal verkeerd beeld van autochtonen

en daarom moeten autochtonen maar niet rechts* zijn,... omdat dat allochtonen dat misschien verkeer begrijpen?
dit is toch een fout bij de minder rationele allochtoon,... hier kan je de autochtoon toch niet voor veroordelen?

Ik denk niet dat veel allochtonen niet weten dat extreem-rechts racistisch is, ik maak me alleen zorgen dat ze daardoor gaan veralgemenen en elke autochtoon als racist zien, net zoals elke extreem-rechts aanhanger over allochtonen veralgemeent.

Mijn punt was dat extreem-rechts enkel de haat tussen allochtonen en autochtonen in de hand werkt, en niet oplost. Ik gebruik het niet als 'reden om niet extreem-rechts te worden', al is het er natuurlijk wel één.

Edit:
Quote (CpTJenJen @ Fri, 23 Mar 2007, 11:30)
dat ze het helemaal zelf doen en dan gaan lopen zeuren van discriminatie en dat is onmogelijk te ontekennen want in elk geval is het zo. zelf eerst rotzooi trappen , mensen zeggen we bellen de politie en dat gebeurt natuurlijk dan gaan ze lopen zijken over discriminatie niet dat het ze vedrer helpt maar ik vind het zo zwak..

Waar slaat deze reactie op? Ik kan er echt maar weinig uit maken.

This post was edited by ¢?NNI on Mar 23 2007 04:38am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll