d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Gothic's En Emo's
Prev12345617Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 20 2007 03:30am
Quote (PYF_Secret @ Tue, 20 Mar 2007, 09:10)
hadden we niet al een topic over emo's en gothic's?

ik blijf bij mijn standpunt, ik vind de kledingstijl en muziek wel vet, maar reken mezelf toch tot een iets andere groep (punkers).

ik heb wel grote problemen met het gedrag van gothic's en emo's: ik had een jaar geleden een jochie van 12 in mijn flist op bnet, en die zeurde constant over zelfmoord plegen en zielig zijn. ik werd er helemaal gek van en heb hem tenslotte op een ietwat onprettige manier uit mijn lijst gegooid. met als gevolg dat hij mij steeds whispte en zijn haat tegen mij spamde. terwijl ik (met mijn stomme kop) urenlang over zijn problemen heb zitten praten omdat ik hem toch wel zielig vond. maar je kon niets verkeerds of verkeerds lijkend iets tegen hem zeggen want dan ging hij weer janken en zei hij dat ik hem niet mocht.........

conclusie: ik denk niet dat emo's ooit mijn vrienden zullen worden, maar puur om hun gedrag. gothic's vind ik wel ok, maar die zijn niet zo extreem qua zelfmoordneigingen en aandachttrekkerij.

Gegroet "punker" wil je me hanekam hebben ohmy.gif die heb ik eraf gehaald en ligt nu in de container..
voor een pils mag je ehm hebben!
Member
Gold: 1,724.80
Mar 20 2007 03:37am
Quote (CorvX @ Tue, 20 Mar 2007, 11:30)

ik blijf bij mijn standpunt, ik vind de kledingstijl en muziek wel vet, maar reken mezelf toch tot een iets andere groep (punkers).

ik heb wel grote problemen met het gedrag van gothic's en emo's: ik had een jaar geleden een jochie van 12 in mijn flist op bnet, en die zeurde constant over zelfmoord plegen en zielig zijn. ik werd er helemaal gek van en heb hem tenslotte op een ietwat onprettige manier uit mijn lijst gegooid. met als gevolg dat hij mij steeds whispte en zijn haat tegen mij spamde. terwijl ik (met mijn stomme kop) urenlang over zijn problemen heb zitten praten omdat ik hem toch wel zielig vond. maar je kon niets verkeerds of verkeerds lijkend iets tegen hem zeggen want dan ging hij weer janken en zei hij dat ik hem niet mocht.........

conclusie: ik denk niet dat emo's ooit mijn vrienden zullen worden, maar puur om hun gedrag. gothic's vind ik wel ok, maar die zijn niet zo extreem qua zelfmoordneigingen en aandachttrekkerij.

Gegroet "punker" wil je me hanekam hebben ohmy.gif die heb ik eraf gehaald en ligt nu in de container..

nn afval, en een hanekam wil ik wel, maar lijkt me niet handig ivm mijn werk

bier kun je wel krijgen, waar woon je? kom ik een kratje brengen tongue.gif
Banned
Mar 20 2007 03:43am
Quote (PYF_Secret @ Tue, 20 Mar 2007, 10:37)
Quote (CorvX @ Tue, 20 Mar 2007, 11:30)

nn afval, en een hanekam wil ik wel, maar lijkt me niet handig ivm mijn werk

bier kun je wel krijgen, waar woon je? kom ik een kratje brengen tongue.gif

Leeuwarden! ^^
Member
Mar 20 2007 03:53am
omfg in de middle of nowhere Oo

rijd er wel een trein in die richting? tongue.gif

/edit: tPYFuotej verbeterd

This post was edited by PYF_Secret on Mar 20 2007 03:54am
Banned
Mar 20 2007 03:55am
Quote (PYF_Secret @ Tue, 20 Mar 2007, 10:53)

rijd er wel een trein in de richting? tongue.gif

Ja! Leeuwarden is de bom! ^^
nee eigenlijk is 't een vette kut stad vol met gabbers en walto's
maja, ik woon er dus daarom is de stad nog wel een beetje hip!
Member
Mar 20 2007 04:08am
Quote (CorvX @ Tue, 20 Mar 2007, 11:55)

hmmm, dat stuk land met huisjes cool? mischien omdat er 1 punker woont?
vink een beetje weinig..
nijkerk, dat is de bom stad vol punkers, skaters en bierdrinkers. (werk in een supermarkt waar iedere dag +- 50 kratten bier worden ingeleverd, op 15000 mensen en 5 supermarkten)
Banned
Mar 20 2007 04:15am
Quote (PYF_Secret @ Tue, 20 Mar 2007, 11:08)
Quote (CorvX @ Tue, 20 Mar 2007, 11:55)

hmmm, dat stuk land met huisjes cool? mischien omdat er 1 punker woont?
vink een beetje weinig..
nijkerk, dat is de bom stad vol punkers, skaters en bierdrinkers. (werk in een supermarkt waar iedere dag +- 50 kratten bier worden ingeleverd, op 15000 mensen en 5 supermarkten)

Ik heb nooit gezegd dat ik punker ben ohmy.gif ik hang gene label aan mezelf hehe
maar ehm , er wonen hier zat punkers
aan skaters begin ik een hekel te krijgen omdat het meestal arrogante stoner kids zijn.
en waar de fuck ligt nijkerk dan ? ^^
Member
Mar 20 2007 04:17am
vlak bij het midden van nederland, naast amersfoort, maar dan wel in gelderland

ken je strand nulde waar ze puzzels maken van kleine kinderen? daar ligt het vlakbij wink.gif
Banned
Mar 20 2007 04:29am
Quote (PYF_Secret @ Tue, 20 Mar 2007, 11:17)

ken je strand nulde waar ze puzzels maken van kleine kinderen? daar ligt het vlakbij wink.gif

Puzzels maken van kleine kinderen? wat is dat voor zieke plek!
anyways, nog nooit van gehoord! oftewel, nijkerk is gewoon 1 of ander gat tongue.gif
Member
Mar 20 2007 04:31am
Quote (CorvX @ Tue, 20 Mar 2007, 12:29)
Quote (PYF_Secret @ Tue, 20 Mar 2007, 11:17)

Puzzels maken van kleine kinderen? wat is dat voor zieke plek!
anyways, nog nooit van gehoord! oftewel, nijkerk is gewoon 1 of ander gat tongue.gif

zegt de man die on de minst bevolkte streek van nederland woont......

zoek maar eens op google: meisje van nulde

This post was edited by PYF_Secret on Mar 20 2007 04:32am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345617Next
Add Reply New Topic New Poll