[QUOTE=muizenscheet,Mon, Mar 12 2007, 03:04pm][QUOTE=CorvX,Mon, 12 Mar 2007, 10:01][QUOTE=muizenscheet,Mon, Mar 12 2007, 02:58pm][QUOTE=CorvX,Mon, 12 Mar 2007, 09:53][QUOTE=sK_Kabouter,Mon, Mar 12 2007, 02:48pm][QUOTE=CorvX,Mon, 12 Mar 2007, 16:04][QUOTE=sK_Kabouter,Mon, Mar 12 2007, 02:03pm][QUOTE=CorvX,Mon, 12 Mar 2007, 15:26][QUOTE=PYF_Secret,Mon, Mar 12 2007, 01:21pm][QUOTE=CorvX,Mon, 12 Mar 2007, 14:53]afgescheerd[/QUOTE]
het is afgeschoren, had je soms nooit zin in school?[/QUOTE]
ik heb nooit een vast woon adres gehad dus heb nooit school gehad.
ben trouwens wel aan 't sparen zodat ik alsnog me diploma kn halen.. maja das duur
en ben toch wel goed terecht gekomen, heb vrienden enz die nu al dood zijn of dik aan de drugs zetten enz[/QUOTE]
Je hebt blijkbaar wel geld voor een computer...kwestie van prioriteiten?[/QUOTE]
Kwestie van de juiste personen kennen?
Ik heb me computer gekocht voor 40 gulden destijds[/QUOTE]
drugs en diefstal, jij bent echt hard op weg om van het leven te genieten zeg.[/QUOTE]
Leer lezen wijsneus.
Ik zei dat ik toch nog best goed terecht gekomen ben VERGELEKEN met vele vrienden van mij die dat dus niet zijn en aan de drugs zitten of inmiddels al dood zijn.
en die computer is niet gejat, maar een vriend van mij had een pand gekraakt en dat ding stond er nog in.
en ook al is ie wel gejat, who cares? flikker toch op.[/QUOTE]
je bent gewoon jaloers omdat CorvX zoon mega coole kraakpc heeft

[/QUOTE]
geweldig.. ^^
Neh , natuurlijk is het logisch dat hij zo reageerd, ik had mischien wel 'tzelfde gedaan als pappie en mammie alles voor me kochten en betaalden enz.
maja, hij is en blijft ene kneus.[/QUOTE]
staat er graffiti op je keyboard?
of een barst in je scherm?
mss een paar lege spuiten in je toren?
zou wel hip zijn ^^
zie mijn JUNK pc

[/QUOTE]
Nee
Nee
Nee
Tjah , dan heb ik maar geen hippe pc denk ik zo..