Quote (andmick11 @ Sep 30 2012 02:46am)
XD oke, maar het risico dat je gepakt word is never klein genoeg hehehe
Ja je bent zeker niet de enige, maar probeer toch goed erbij te blijven.. miss word je gepakt op heterdaad en dan heb je gelijk een strafblad voor zo'n fiets

dan verklaar je: ja ik ben vast niet de enige die in een bezopen bui een fiets jat
mja of dat helpt xD
Je krijgt echt geen strafblad voor het stelen van een fiets hoor.
Oke ik was hier echt 99% zeker van maar blijkt dat je dus wel een strafblad kan krijgen voor het stelen van een fiets.
Dit vind ik zelf absured want de minimale boeten die je krijgt is iets van 260euro. (als je geen wapen gebruikt niemand verkracht of zijn vrijheid afneemt in het proces)
Maar als jij te hard rijd met je auto kan je makkelijk een hogere boeten krijgen en dan krijg je opeens geen strafblad.
Tevens weet ik niet of het verschil maakt of ie opslot staat want dan is het in mijn ogen geen stelen maar gewoon een fiets die voor iedereen beschikbaar is.
Ik wil er ook nog aan toevoegen dat een strafblad niet zo leuk is om te hebben maar dat veel werkgevers er niet eens naar vragen(ofvergeten) hangt natuurlijk wel van je functie af maar ik ken gevallen van mensen die zelfs in de thuiszorg hebben gewerkt met hun strafblad.
This post was edited by evert230 on Oct 9 2012 05:50am