d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Gestolen Fiets, Nu Spijt Wat To D O O > Halp Pl0x
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.30
Oct 3 2012 11:20am
Haha, ik weet niet waarom maar ik lachte me kreupel met die spongebob-dub: zo fucking random :D
Member
Gold: 740.00
Oct 3 2012 06:20pm
zo juist voor het eerst dit schooljaar een stukje serieus huiswerk getypt.. was maar een half a4tje.. maar toch. geeft een goed gevoel na de eerste paar weken niks doen heahea.
also, download spotify please. 100x beter dan youtube.
en twan, ik weet niet of je nog op dit forum kijkt.. maar ik heb nu dus nieuwe pc en ik ga nog steeds een keer mn muziek voor je uploaden man. itunes is uitgesorteerd en moet nog een berg nieuw spul downloaden maar ik ben ermee bezig.

gaaaaaaaast, badboy, (FACK ik kan even niet op je echte naam komen.) of is het wel dennis? sowieso waren er daar 2 van op jsp.
maar die nirvana bootleg is lekker man.

This post was edited by OrionPax on Oct 3 2012 06:37pm
Member
Oct 5 2012 08:58am
vanavond of 8 of 9 uur worden er samurai master YI skin codes weggegeven.
http://www.alienwarearena.com/giveaway/league-of-legends-bundle-giveaway/
je moet daar registreren en gewoon de page refreshen op aangegeven tijddddd
Member
Gold: 100.00
Oct 5 2012 10:25am
Quote (Nymphomaniac @ 2 Oct 2012 10:11)
Echt nog eens een thread op Edu-niveau. Dit is iets wat niemand gemist heeft.

Ik mis edu fucking hard. Edu de hammerdin!

Quote (OrionPax @ 4 Oct 2012 02:20)
zo juist voor het eerst dit schooljaar een stukje serieus huiswerk getypt.. was maar een half a4tje.. maar toch. geeft een goed gevoel na de eerste paar weken niks doen heahea.
also, download spotify please. 100x beter dan youtube.
en twan, ik weet niet of je nog op dit forum kijkt.. maar ik heb nu dus nieuwe pc en ik ga nog steeds een keer mn muziek voor je uploaden man. itunes is uitgesorteerd en moet nog een berg nieuw spul downloaden maar ik ben ermee bezig.

gaaaaaaaast, badboy, (FACK ik kan even niet op je echte naam komen.) of is het wel dennis? sowieso waren er daar 2 van op jsp.
maar die nirvana bootleg is lekker man.

Twan zit nog op facebook. Hier is hij minder vaak.

Bboy = Erik. Geen Dennis!

This post was edited by Hellskin on Oct 5 2012 10:27am
Member
Gold: 70,686.51
Oct 5 2012 12:09pm
ERIC

en fuck no dat ik bij aliendellcrapware ga registreren :P
Member
Gold: 9,221.15
Oct 5 2012 01:23pm
Die website laadt niet meer. :(
Member
Gold: Locked
Oct 9 2012 05:36am
Ik ken dit gevoel maar als je gewoon alles wat er af kan er af haalt en mooi zwart spuit is er niks aan de hand hoor
Member
Gold: Locked
Oct 9 2012 05:39am
Quote (andmick11 @ Sep 30 2012 02:46am)
XD oke, maar het risico dat je gepakt word is never klein genoeg hehehe
Ja je bent zeker niet de enige, maar probeer toch goed erbij te blijven.. miss word je gepakt op heterdaad en dan heb je gelijk een strafblad voor zo'n fiets :p
dan verklaar je: ja ik ben vast niet de enige die in een bezopen bui een fiets jat
mja of dat helpt xD

Je krijgt echt geen strafblad voor het stelen van een fiets hoor.

Oke ik was hier echt 99% zeker van maar blijkt dat je dus wel een strafblad kan krijgen voor het stelen van een fiets.
Dit vind ik zelf absured want de minimale boeten die je krijgt is iets van 260euro. (als je geen wapen gebruikt niemand verkracht of zijn vrijheid afneemt in het proces)
Maar als jij te hard rijd met je auto kan je makkelijk een hogere boeten krijgen en dan krijg je opeens geen strafblad.
Tevens weet ik niet of het verschil maakt of ie opslot staat want dan is het in mijn ogen geen stelen maar gewoon een fiets die voor iedereen beschikbaar is.

Ik wil er ook nog aan toevoegen dat een strafblad niet zo leuk is om te hebben maar dat veel werkgevers er niet eens naar vragen(ofvergeten) hangt natuurlijk wel van je functie af maar ik ken gevallen van mensen die zelfs in de thuiszorg hebben gewerkt met hun strafblad.

This post was edited by evert230 on Oct 9 2012 05:50am
Member
Oct 9 2012 06:08am
steeds die fiets 10 meter verder bij de plaats delict gezet, en nu is hij weer weg! ik hoop dus dat de eigenaar hem mee heeft genomen. of iemand anders heeft hem op de schouders getild want met dat slot viel niet te fietsen
Member
Gold: 70,686.51
Oct 9 2012 09:39am
Quote (evert230 @ Oct 9 2012 01:39pm)
Je krijgt echt geen strafblad voor het stelen van een fiets hoor.

Oke ik was hier echt 99% zeker van maar blijkt dat je dus wel een strafblad kan krijgen voor het stelen van een fiets.
Dit vind ik zelf absured want de minimale boeten die je krijgt is iets van 260euro. (als je geen wapen gebruikt niemand verkracht of zijn vrijheid afneemt in het proces)
Maar als jij te hard rijd met je auto kan je makkelijk een hogere boeten krijgen en dan krijg je opeens geen strafblad.
Tevens weet ik niet of het verschil maakt of ie opslot staat want dan is het in mijn ogen geen stelen maar gewoon een fiets die voor iedereen beschikbaar is.

Ik wil er ook nog aan toevoegen dat een strafblad niet zo leuk is om te hebben maar dat veel werkgevers er niet eens naar vragen(ofvergeten) hangt natuurlijk wel van je functie af maar ik ken gevallen van mensen die zelfs in de thuiszorg hebben gewerkt met hun strafblad.

je lult echt hard uit je nek met je 260

en iemand die zijn fiets niet op slot zet kan zelf een boete krijgen voor uitlokking :D
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll