Quote (bitg_pj @ Thu, 22 Feb 2007, 18:33)
Lief Dhr. of Mevr..Venninckx
Ik schrijf aan u te zien indien wij betrekking zijn gehad. Mijn naam is Philip Venninckx en ik was geboren in Canada echter mijn vader, grootvader en grootmoeder was, zij waren geboren in Nederland niet, maar iedereen stierf lang voor ik oud genoeg was uit te werken waar ik van kwam.
Met zo'n een unieke naam is Het heel hard geweest om mijn verleden op te graven, met enkel 7-10 opgesomde Venninckxs in de Nederlandse telefoongids ik heb naar schrijven u alle brieven in hoop van bevinding antwoord moeten draaien.
Ik omvat een kopie van dit in het engels omdat ik niet zeker ben indien mijn vertalingen correct waarnaar ik beteken, zullen zijn te zeggen.
Mijn grootvaders naam was Philip John Venninckx ook, zou hij ongeveer 75 Heden zijn waren hij nog steeds levend, was mijn vaders naam John Philip Venninckx.
Indien u enig antwoord hebt, roep alstublieft mij aan 647 888 0141 of schrijf mij steun aan het retouradres of door e-mail aan kerr_philip@hotmail.com
Beschouwt Philip Venninckx
This is what I've come up with, if anyone could correct my spelling and grammar I'd appreciate it
maybe could you put the text in english because the e-translation kinda sux

EDIT: WemyNM je bent een idioot. Geef deze gast gewoon een kans.
I tried to translate it back to get the English version, and it came out weird, the message was right, the translation was terrible though