d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Iphone
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Jan 21 2007 04:29pm
Quote (sK_Kabouter @ Sun, 21 Jan 2007, 17:27)
Inderdaad JIJ kan met Mac meer. Je vergeet echter dat de meesten van ons geen tijd of geen zin hebben om zich in welke software dan ook te verdiepen en genieten, zoals ik, van het gebruiksgemak van een voorgeïnstalleerde pc of labtop met windows XP. Persoonlijk word ik niet echt enthousiast van allerlei schitterende kleuren en zogenaamd handige, geavanceerde functies. Ik ben al tevreden als mijn tekstverwerker werkt, ik internetsites kan bekijken en af en toe een spelletje kan opstarten.

Wanneer je je computer niet voor veel doeleinden gebruikt zal je motivatie om een beter systeem te verkennen wellicht klein zijn. Ik snap.

Quote (sK_Kabouter @ Sun, 21 Jan 2007, 17:27)
Hetzelfde geldt ook voor mijn telefoon. Ik kan er mee bellen en sms-en en heb ook echt geen behoefte om er e-mails mee te sturen of wat dan ook. Daarom geef ik de voorkeur aan een simpele, goedkopere, dunne en vooral handzame telefoon waar ik geen last van heb als ik hem niet gebruik. Aangezien ik een arme student ben prefereer ik dit ook boven een abonnement waar ik me maandelijks blauw aan betaal.

Dat is je recht.

Quote (edujackass @ Sun, 21 Jan 2007, 20:37)
hm noem mij plx de voordelen die osx heeft in vergelijking tot windows xp of vista
draait osx straks ook directx10?

De voordelen: stabieler, gebruiksvriendelijker, degelijkere software. Directx10 zegt met niets, informeer me!

en is het daar btw ook mogelijk om themas te draaien etc?

Wat bedoel je met "themas draaien"?

ik ben ook zon persoon dat nu net heel goed met windows overweg kan dus weet het nog niet zeker ;/ als het wat is zal ik het een tijdje proberen..
oja, start het sneller op als xp? ^^

Vermoed van wel, maar eigenlijk zet ik mijn computer nooit uit. Altijd op sluimer, dan is hij weer aan in 1 seconde.

edit/ ben wezen googlen..
LOL http://www.youtube.com/watch?v=MDNuq94Zg_8

Hahaha. Is dat echt die "vista"?
Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Jan 22 2007 01:05am
hm noem mij plx de voordelen die osx heeft in vergelijking tot windows xp of vista
draait osx straks ook directx10?
en is het daar btw ook mogelijk om themas te draaien etc?
ik ben ook zon persoon dat nu net heel goed met windows overweg kan dus weet het nog niet zeker ;/ als het wat is zal ik het een tijdje proberen..
oja, start het sneller op als xp? ^^
edit/ ben wezen googlen..
LOL http://www.youtube.com/watch?v=MDNuq94Zg_8

LOL Prachtig gepresenteerd wink.gif
Member
Gold: 26.37
Warn: 10%
Jan 22 2007 08:31am
Leuk hoor zon ifoontje, maar alleen snel stuk lijkt mij :z
Member
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 22 2007 10:08am
Directx10 is wat voor het grafische spul zorgt in windows, waarschijnlijk heet het in osx anders maar weet het niet zeker ;p

met themas draaien bedoel ik dus.. bijv bij windows dan kan je je start balk en de taakbalken boven in de windows wijzigen naar hoe je wilt en zo dus alles meer personalizeren

en ja dat filmpje is egt de vista die die daar vergelijkt met os x ^______^
V FOR VISTA BABEY
Member
Gold: 0.01
Jan 22 2007 11:01am
Beetje oppervlakkig filmpje, vind je niet?
Member
Gold: 641.00
Jul 5 2007 10:20am
HAHA EINDELIJK HEB IK M zo nu kan knul waarvan ik naam vergete ben ff lezen ( en ikzelf natuurlijk ook )
Member
Gold: 541.90
Jul 5 2007 06:06pm
Quote (CpTJenJen @ Thu, 5 Jul 2007, 18:20)
HAHA EINDELIJK HEB IK M zo nu kan knul waarvan ik naam vergete ben ff lezen ( en ikzelf natuurlijk ook )

what the fuck
ik wist niet dat januarie topics nog bumpable waren.. tegen wie de neuk heb je het trouwes? ik zie hier in deze topic geen enkele andere post van je
en waar de neuk heb je het over
en btw een amerikaanse iphone voor in nederland kopen is een beetje een syndroom van down actie.

er gaat veel speculatie rond dat de europese iphone 2.0 gaat zijn en dus vele fouten van het eerste model verbeterd heeft. zo zou hij in europa het moderene g3 netwerk en hdhsp ofzo moeten ondersteunen wat een stuk sneller is als het langzame edge mobiel internet en sommige mensen zeggen ook dat hij flash en java zal ondersteunen
nou zijn er ook een paar mensen die lullen over memory cards en verwisselbare batterijen maar die vind ik allebij teh sux.
Member
Gold: 116.00
Jul 6 2007 01:30am
Quote (edujackass @ Fri, 6 Jul 2007, 02:06)
Quote (CpTJenJen @ Thu, 5 Jul 2007, 18:20)

what the fuck
ik wist niet dat januarie topics nog bumpable waren.. tegen wie de neuk heb je het trouwes? ik zie hier in deze topic geen enkele andere post van je
en waar de neuk heb je het over
en btw een amerikaanse iphone voor in nederland kopen is een beetje een syndroom van down actie.

er gaat veel speculatie rond dat de europese iphone 2.0 gaat zijn en dus vele fouten van het eerste model verbeterd heeft. zo zou hij in europa het moderene g3 netwerk en hdhsp ofzo moeten ondersteunen wat een stuk sneller is als het langzame edge mobiel internet en sommige mensen zeggen ook dat hij flash en java zal ondersteunen
nou zijn er ook een paar mensen die lullen over memory cards en verwisselbare batterijen maar die vind ik allebij teh sux.

Ja, UMTS heet dat.
Member
Gold: 0.00
Jul 6 2007 07:31am
Quote (Edu)
maar als het toestel hier straks ook 500 gaat kosten en dan ooknogis met een 40 euro per maand abbonement dan moet ik wel permanent weekend werk gaan doen  er zijn al iphone hax trouwes om het niet online te hoeven activeren en hem alleen als wifi toestel/ipod te gebruiken

Ik zal maar in deze topic reageren dan. Dat $40/maand abonnement is zo in Amerika, waarschijnlijk zal het er in Europa anders aan toegaan. Er zijn nog geen contracten met operators afgesloten, dus het kan nog alle kanten uit. Maar € 500 op zich is veel, da's waar. Kun je vakantie met betalen.
Member
Gold: Locked
Jul 6 2007 10:57am
Quote (�?NNI @ Fri, 6 Jul 2007, 15:31)
Quote (Edu)
maar als het toestel hier straks ook 500 gaat kosten en dan ooknogis met een 40 euro per maand abbonement dan moet ik wel permanent weekend werk gaan doen  er zijn al iphone hax trouwes om het niet online te hoeven activeren en hem alleen als wifi toestel/ipod te gebruiken

Ik zal maar in deze topic reageren dan. Dat $40/maand abonnement is zo in Amerika, waarschijnlijk zal het er in Europa anders aan toegaan. Er zijn nog geen contracten met operators afgesloten, dus het kan nog alle kanten uit. Maar € 500 op zich is veel, da's waar. Kun je vakantie met betalen.

En waarschijnlijk niet in Nederland te koop sad.gif

Alleen Duitsland - Frankrijk - Engeland Ofzoiets
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll