Quote (sK_Kabouter @ Sun, 21 Jan 2007, 17:27)
Inderdaad JIJ kan met Mac meer. Je vergeet echter dat de meesten van ons geen tijd of geen zin hebben om zich in welke software dan ook te verdiepen en genieten, zoals ik, van het gebruiksgemak van een voorgeïnstalleerde pc of labtop met windows XP. Persoonlijk word ik niet echt enthousiast van allerlei schitterende kleuren en zogenaamd handige, geavanceerde functies. Ik ben al tevreden als mijn tekstverwerker werkt, ik internetsites kan bekijken en af en toe een spelletje kan opstarten.
Wanneer je je computer niet voor veel doeleinden gebruikt zal je motivatie om een beter systeem te verkennen wellicht klein zijn. Ik snap.
Quote (sK_Kabouter @ Sun, 21 Jan 2007, 17:27)
Hetzelfde geldt ook voor mijn telefoon. Ik kan er mee bellen en sms-en en heb ook echt geen behoefte om er e-mails mee te sturen of wat dan ook. Daarom geef ik de voorkeur aan een simpele, goedkopere, dunne en vooral handzame telefoon waar ik geen last van heb als ik hem niet gebruik. Aangezien ik een arme student ben prefereer ik dit ook boven een abonnement waar ik me maandelijks blauw aan betaal.
Dat is je recht.
Quote (edujackass @ Sun, 21 Jan 2007, 20:37)
hm noem mij plx de voordelen die osx heeft in vergelijking tot windows xp of vista
draait osx straks ook directx10?
De voordelen: stabieler, gebruiksvriendelijker, degelijkere software. Directx10 zegt met niets, informeer me!
en is het daar btw ook mogelijk om themas te draaien etc?
Wat bedoel je met "themas draaien"?
ik ben ook zon persoon dat nu net heel goed met windows overweg kan dus weet het nog niet zeker ;/ als het wat is zal ik het een tijdje proberen..
oja, start het sneller op als xp? ^^
Vermoed van wel, maar eigenlijk zet ik mijn computer nooit uit. Altijd op sluimer, dan is hij weer aan in 1 seconde.
Hahaha. Is dat echt die "vista"?