d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Scammers Wat Moet Je Ermee ? > ik ben dat toch echt zat overal scammers
Prev1234569Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 8 2007 03:48pm
hehe toen ik klein was wist ik niet hoe je snel kon lopen @ mario bros en toen was ik dus aan het eind maar ik haalde die stomme vlag nooit omdat ik niet snel genoeg ging en toen deed ik een keer tijdens het jumpen met me handen de controler in de lucht en toen haalde ik het wel ohmy.gif dus sindsdien doe ik altijd met dat jumpen aan het eind met me controler in de lucht ;/
Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Jan 8 2007 03:56pm
Quote (Incompetence @ Mon, 8 Jan 2007, 22:08)
Inderdaad, ik zweet mij de tering als ik diablo speel. Je zou mn rechter pols moeten zien, een bonk spieren! Maar ja, misschien komt dat wel ergens anders door...

You made me ROFL! XD
Geweldige humor..

Quote (Incompetence @ Mon, 8 Jan 2007, 22:24)
Hehe, ik kan anders ook aardig opgaan in een spelletje. Zo speelde ik laatst FEAR, wanneer ik om een hoekje wou kijken ging eerst mn hoofd opzij lol

Automatisme, als ik iets op tv zie en net niet om het hoekje kan kijken, ga je ook zo meedraaien, terwijl het geen bal uitmaakt vanaf waar je kijkt..
Ook zoiets, maakt niet uit vanaf welk standpunt je naar de tv kijkt, de presentator of wat je ook ziet kijkt je altijd recht aan! :| Freaks! xD
Member
Gold: 0.30
Jan 8 2007 05:16pm
Als ik hardcore speel op diablo sta ik ook redelijk gespannen wegens de vele pk-pogingen. Toen een vriend bij me aanbelde heb ik op nog geen halve seconde save/exit gedaan, puur van het schrikken biggrin.gif
Member
Gold: 11.33
Jan 9 2007 01:46am
Quote (Incompetence @ Mon, 8 Jan 2007, 21:24)
Hehe, ik kan anders ook aardig opgaan in een spelletje. Zo speelde ik laatst FEAR, wanneer ik om een hoekje wou kijken ging eerst mn hoofd opzij lol

Dat deden ik en mijn vrieden vroeger altijd ook! ^__^

Gingen we met mariokart op de SNES altijd met onze controllers meesturen.. té hip!
Member
Gold: 31.00
Jan 9 2007 05:04am
Quote (MilkAndCookies @ Tue, Jan 9 2007, 07:46am)
Quote (Incompetence @ Mon, 8 Jan 2007, 21:24)

Dat deden ik en mijn vrieden vroeger altijd ook! ^__^

Gingen we met mariokart op de SNES altijd met onze controllers meesturen.. té hip!

Of met legend of mana (Als iemand dat kent) als je dan op die draak van continent naar continent vloog meebewegen terwijl de draak een vaste route erheen heeft tongue.gif Of als je vecht tegen monsters, driftig je controller bewegen happy.gif.
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Jan 9 2007 09:08am
zal ik je eens wat vertellen sukkeltje dat zogenaamd speelt sinds d2 in de winkel lag :: ik speel al sinds de oude uitvoering van d1 in de winkel lag en hellfire heb ik ook gespeeld ga nou niet praten over ervaring want dat heb ik toch het meest en btw:: ik trade slim ik verdien ong 80 ists per dag meer dan dat jij hebt maar hoe ik dat doe gaat je geen k*nk*r aan ik ga verder niet in discussie met jullie hoe zal ik het zeggen ''Mismakingen'' Groetjes GOD ( ik heb macht ) ik ben het die satan uit de hemel zag vallen ( IK HEB GEDIEND VOOR DE OORLOG ) KNIEL !!!!! moet je nu met die verwaande b*k raden wie ik ben onderdaan ( ik heb nu 40x 313 psn scs in me inv moet nu die bug 515 te pakke zien te krijgen MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACHT
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Jan 9 2007 09:13am
toen ik wow speelde zat ik er zo in toen spuugte ik op het beeldscherm ^^ ik kwam er pas later achter^^
Member
Gold: 31.00
Jan 9 2007 09:17am
Quote (slayermeester @ Tue, Jan 9 2007, 03:08pm)
zal ik je eens wat vertellen sukkeltje dat zogenaamd speelt sinds d2 in de winkel lag :: ik speel al sinds de oude uitvoering van d1 in de winkel lag en hellfire heb ik ook gespeeld ga nou niet praten over ervaring want dat heb ik toch het meest en btw:: ik trade slim ik verdien ong 80 ists per dag meer dan dat jij hebt maar hoe ik dat doe gaat je geen k*nk*r aan ik ga verder niet in discussie met jullie hoe zal ik het zeggen ''Mismakingen'' Groetjes GOD ( ik heb macht ) ik ben het die satan uit de hemel zag vallen ( IK HEB GEDIEND VOOR DE OORLOG ) KNIEL !!!!! moet je nu met die verwaande b*k raden wie ik ben onderdaan ( ik heb nu 40x 313 psn scs in me inv moet nu die bug 515 te pakke zien te krijgen MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACHT

You sir, are a retard monkey.
Member
Gold: 5,901.42
Jan 9 2007 09:38am
Quote (slayermeester @ Tue, 9 Jan 2007, 16:08)
zal ik je eens wat vertellen sukkeltje dat zogenaamd speelt sinds d2 in de winkel lag :: ik speel al sinds de oude uitvoering van d1 in de winkel lag en hellfire heb ik ook gespeeld ga nou niet praten over ervaring want dat heb ik toch het meest en btw:: ik trade slim ik verdien ong 80 ists per dag meer dan dat jij hebt maar hoe ik dat doe gaat je geen k*nk*r aan ik ga verder niet in discussie met jullie  hoe zal ik het zeggen ''Mismakingen'' Groetjes GOD ( ik heb macht ) ik ben het die satan uit de hemel zag vallen ( IK HEB GEDIEND VOOR DE OORLOG ) KNIEL !!!!! moet je nu met die verwaande b*k raden wie ik ben onderdaan ( ik heb nu 40x 313 psn scs in me inv moet nu die bug 515 te pakke zien te krijgen MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACHT

als je zo ongelooflijk gewledig bent en je zo ongeloooooofelijk veel verdient. why the **** huil je dan over 6fg en why the **** ga je iedereen pms sturen om te beggen naar items en fg. en waar is al da fg, als je op jsp zit dan heb je fg als je zoveel verdient, en je hebt ook al geen posts.
Member
Gold: 0.01
Warn: 100%
Jan 9 2007 09:43am
Quote (DemOnatOr @ Tue, Jan 9 2007, 04:17pm)
You sir, are a retard monkey.
*retarded

Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234569Next
Add Reply New Topic New Poll