Quote (M[o]nkey[115] @ Jul 4 2011 07:30am)
De wereld zit al vol genoeg met 18jarige kut knulletjes die denken dat ze alles mogen en kunnen.
Als ik me druk zou maken om het commentaar wat 1 van die willekeurige knulletjes post,
Dan was ik allang van deze site af. Ik ken je niet, en wil je niet eens kennen.
Ik post hier wat ik leuke muziek vind, want daar wordt door de topic-creator om gevraagd.
Als jij hier een probleem mee hebt, stel ik voor het via de PM op te lossen ipv deze
kinderachtige, nietszeggende, niets oplossende, onduidelijke replies.
Dus vertel rustig wat je dwars zit, probeer alleen niet anderen in je eigen problemen mee te trekken.
Oh wat een simpele reply hahaha hee 18 jarig knulletjeee ik ken jou ook niet knulletjeee en verder wil ik je niet kennen ook mad.gif lijkt wel de fucking basisschool
Overigens ben je zelf natuurlijk geen willekeurige poster hahaha maar een welgerespecteerde diablo 2 spelert die veel doneert hahahaha geloof je nou echt dat je geen random gamertje bent omdat je het De HELE DAG speelt? Verder zal ik proberen geen anderen in mijn eigen problemen te trekken! Dat is beloofd. Stel je voor!
Maar, aap. Leef jij nou in een sociaal isolement!? Want volgens mij kost jou pc je aardig wat tijd!
This post was edited by Tunder_Monkey on Jul 4 2011 07:43am