Gestemd voor
het is oke zolang het geen 1vs1 bekgevecht word.
Discussies zijn leuk om te volgen en soms aan mee te doen.
Als er een 1 vs 1 gebekvecht uit voorkomt sla ik vaak een rijtje posts over.
Ff de boel hier doorgelezen:
[QUOTE=Tha_Axid,Fri, 8 Dec 2006, 00:18][QUOTE=feargod,Thu, 7 Dec 2006, 23:17]Ben benieuwd of dit gaat werken zo ^^[/QUOTE]nee, heel simpel. Geen kans.[/QUOTE]Blijkbaar wel:
[QUOTE]
Wat vinden jullie van de discussies hier op het forum?ik heb er geen problemen mee 38.71% (
12 Votes)
iedere keer als ik er een zie denk ik: "pff daar gaan we weer kan het niet eens ophouden" 25.81% (8 Votes)
neutraal 3.23% (1 Votes)
het is oke zolang het geen 1vs1 bekgevecht word 29.03% (
9 Votes)
anders, namelijk: (post please) 3.23% (1 Votes)
Total Votes: 31[/QUOTE]Die twee dikgedrukten vind ik toch wel een aardige meerderheid.
[QUOTE=Wuben[NM],Fri, 8 Dec 2006, 01:30]Dat gezeik over spelfouten heel de tijd. Word er zo moe van.[/QUOTE]Zolang het maar leesbaar blijft heb ik er geen problemen mee.
Spelfouten zijn niet erg, kan iedereen overkomen. Wat ik lastiger vind zijn de posts zonder enige vorm van grammatica: geen hoofdletters, leestekens etc.
[QUOTE=MilkAndCookies,Fri, 8 Dec 2006, 08:43]Het boeit me niet, ik vind sommige discussies wel interessant. En als je niet wil meelezen, dan tel je toch tot 10, voordat je boos wordt, en ga je toch het topic uit?[QUOTE=tha_axid]Al die post met 36 quotes en 20regels replies, nooit zin om dat te lezen.[/QUOTE]Je hoeft het niet te lezen.[/QUOTE]Totaal mee eens!
Hele discussie...
[QUOTE=Hellskin,Fri, 8 Dec 2006, 16:44]het feit dat edu het dan persoonlijk opvat is juist lagwekkend
dankje edu, you made me smile

[/QUOTE]'Keeeeppp ooonn SMILING'

Dat soort posts moet je er inderdaad ook bij hebben

ik heb er geen problemen mee.
Heb je dat wel: negeer het dan. Kun je dat niet: grow up.
[QUOTE=sK_Kabouter,Fri, 8 Dec 2006, 17:34]... er komt zelfs af en toe nog iets zinnigs uit voort. Dat kunnen we van "we-maken-een-plan-om-elkaar-te-ontmoeten-maar-doen-dit-toch-nooit-topics" niet zeggen. Gezelligheid moet geen prioriteit zijn in een forum.[/QUOTE]Dankje

No offense, ik heb de boel maar opgepakt om te zien wie er echt geinteresseerd is en of het ook echt wat kan worden. Het zal wel even duren voor (if so) we resultaat zullen zien aangezien ik meerdere stemmen heb op zien gaan voor 'ergens in de zomer'. We wachten af

Zoals je zelf al zegt:[QUOTE=sK_Kabouter,Fri, 8 Dec 2006, 17:34]Als het je niet interesseert dan lees je het toch niet.[/QUOTE]
edit:
[QUOTE=Tha_Axid,Sat, 9 Dec 2006, 00:00]het kan wel meer votes hebben, maar het houd egt niet op hoor. niet door zo'n poll.[/QUOTE]Dat zeg ik ook niet, maar het geeft imo wel weer hoe het merendeel van de 'communitie' er op het moment over denkt.
This post was edited by MarkIris on Dec 8 2006 04:15pm