d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Poll Nummer 1 > onderwerp: (ellelange) discussies.
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Gold: 31.00
Dec 8 2006 08:52am
Quote (Hellskin @ Fri, Dec 8 2006, 02:44pm)
ik zie hier het probleem ook even niet...

demonator maakte volgensmij ook maar gewoon een voorbeeld..

het feit dat edu het dan persoonlijk opvat is juist lagwekkend

dankje edu, you made me smile wink.gif

Juistem.. Hellskin, het is alsof je men gedachte leest happy.gif
Member
Gold: 116.00
Dec 8 2006 09:34am
Waarom niet? Als het je niet interesseert dan lees je het toch niet. Ik zie niet in waarom elk topic voor iedereen 'gezellig' moet zijn. Als je gezelligheid wil dan maak je toch lekker een topic over je weekend. Dat soort topics worden ook niet door iedereen gewaardeerd. Ik hoef persoonlijk niet elke keer te lezen dat iemand weer uitgeweest is, gewerkt heeft, of "een chickie gescoord heeft" en lees die topics dan ook niet. Zolang hier nog discussie's te vinden zijn blijft het voor mij en anderen tenminste enigzins interessant, er komt zelfs af en toe nog iets zinnigs uit voort. Dat kunnen we van "we-maken-een-plan-om-elkaar-te-ontmoeten-maar-doen-dit-toch-nooit-topics" niet zeggen. Gezelligheid moet geen prioriteit zijn in een forum. We moeten niet vergeten dat iedereen verschillende interresses heeft, wat gelukkig leid tot gevarieerde topics.

Ironisch dat juist deze topic leid tot een discussie. Hoe kun verdedigen dat je tegen discussie's bent, zonder er een aan te gaan?

edit: dit is niet tegen iemand in het bijzonder gericht ^__^

This post was edited by sK_Kabouter on Dec 8 2006 09:35am
Member
Gold: 31.00
Dec 8 2006 09:38am
Quote (sK_Kabouter @ Fri, Dec 8 2006, 03:34pm)
Waarom niet? Als het je niet interesseert dan lees je het toch niet. Ik zie niet in waarom elk topic voor iedereen 'gezellig' moet zijn. Als je gezelligheid wil dan maak je toch lekker een topic over je weekend. Dat soort topics worden ook niet door iedereen gewaardeerd. Ik hoef persoonlijk niet elke keer te lezen dat iemand weer uitgeweest is, gewerkt heeft, of "een chickie gescoord heeft" en lees die topics dan ook niet. Zolang hier nog discussie's te vinden zijn blijft het voor mij en anderen tenminste enigzins interessant, er komt zelfs af en toe nog iets zinnigs uit voort. Dat kunnen we van "we-maken-een-plan-om-elkaar-te-ontmoeten-maar-doen-dit-toch-nooit-topics" niet zeggen. Gezelligheid moet geen prioriteit zijn in een forum. We moeten niet vergeten dat iedereen verschillende interresses heeft, wat gelukkig leid tot gevarieerde topics.

Ironisch dat juist deze topic leid tot een discussie. Hoe kun verdedigen dat je tegen discussie's bent, zonder er een aan te gaan?

Precies, maar topics over het weekend etc.. zijn er ook om de sfeer "nog" beter te krijgen happy.gif Ik vind zelf dat als je weet of iemand uitgaat of weet ik veel wat, dat je beter kan inschatten hoe een persoon is..

This post was edited by DemOnatOr on Dec 8 2006 09:39am
Member
Gold: 774.55
Dec 8 2006 09:57am
Quote (edujackass @ Fri, Dec 8 2006, 02:43pm)
Quote (DemOnatOr @ Fri, 8 Dec 2006, 16:13)
Quote (Ov2rkill @ Fri, Dec 8 2006, 02:02pm)
Goh wat zijn we hier weer met het verkeerde been uit bed gestapt, wat heb je nu eigenlijk tegen edu? K, gramaticaal gezien zijn zijn posts nu niet altijd optimaal, maar laat hem toch. Als zijn posts je niet zinnen zeg het dan zonder hem onrechtstreeks uit te maken.
Ik vind zijn posts toch meestal een geniaal staaltje chaos die me regelmatig aan het glimlachen brengt, doe zo voort edu!

Ik heb niks tegen edu, alleen dat hij zoveel begint af te kraken waar hij niks mee te maken heeft vind ik erg irritant. Ja ook mij brengt edu aan het lachen, al denk ik op een ander manier als jou ohmy.gif. + Ik maakte hem nergens onrechtstreeks voor uit, ik schetse een situatie die voor zou kunnen komen. Ik wil nog een ding kwijt, mensen lezen vaak een zin en vatten het dan te persoonlijk op of lezen het op een foute manier en denken daarom dat een zin iets betekend wat er eigenlijk helemaal niet mee wordt bedoelt, dit ergert me nog al erg.

ghehe thnx ^^
mkay ik zal proberen je niet meer af te kraken.. leestekens laten mijn posts serieus lijken.. ik hou er weer mee op

volwassen van je smile.gif

Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Dec 8 2006 12:24pm
Ik geef er niks om, vind het wel lachen om af en toe te lezen en zo'n nutteloze post te maken dan..
Member
Gold: 3,950.50
Dec 8 2006 01:38pm
wow ik kom hier niet vaak, maar ik moet zeggen dat dit waarschijnlijk de enige forum op jsp(behalve de andere talen dan ^^) is waar mensen nog eerlijk zijn en elkaar niet meteen uitschelden,
maar een gewoon geciviliseerde discussie kunnen hebben en de tijd nemen over wat ze gaan zeggen.

anyways, ik heb optie #3 gestemd, omdat helaas sommige mensen niet nadenken over wat ze gaan zeggen maar gewoon hun posts uppe.
Member
Gold: 100.00
Dec 8 2006 03:17pm
Quote (sK-Kabouter)
Als je gezelligheid wil dan maak je toch lekker een topic over je weekend

ik ben het helemaal met je eens, maar heb wel 1 kleine aanmerking...

het topic over het weekend is terecht gesloten, het ging er niet om dat het gesloten was omdat het een onzin discussie was. het werd gesloten om dat er dingen werden gezegt die gewoon niet getollereerd worden.

ik zie dat meerdere mensen dit topic aanhalen als voorbeeld.
lees het even terug en dan zullen jullie het waarschijnlijk ook wel met mij eens zijn dat het geclosed is.
ik denk niet dat ik het hoef te quoten, dat zou dit topic alleen ontsieren
Member
Gold: 12,649.00
Dec 8 2006 03:55pm
Gestemd voor het is oke zolang het geen 1vs1 bekgevecht word.
Discussies zijn leuk om te volgen en soms aan mee te doen.
Als er een 1 vs 1 gebekvecht uit voorkomt sla ik vaak een rijtje posts over.

Ff de boel hier doorgelezen:
[QUOTE=Tha_Axid,Fri, 8 Dec 2006, 00:18][QUOTE=feargod,Thu, 7 Dec 2006, 23:17]Ben benieuwd of dit gaat werken zo ^^[/QUOTE]nee, heel simpel. Geen kans.[/QUOTE]Blijkbaar wel:
[QUOTE]Wat vinden jullie van de discussies hier op het forum?
ik heb er geen problemen mee  38.71%  (12 Votes)
iedere keer als ik er een zie denk ik: "pff daar gaan we weer kan het niet eens ophouden"  25.81%  (8 Votes)
neutraal  3.23%  (1 Votes)
het is oke zolang het geen 1vs1 bekgevecht word  29.03%  (9 Votes)
anders, namelijk: (post please)  3.23%  (1 Votes)
Total Votes: 31[/QUOTE]Die twee dikgedrukten vind ik toch wel een aardige meerderheid.

[QUOTE=Wuben[NM],Fri, 8 Dec 2006, 01:30]Dat gezeik over spelfouten heel de tijd. Word er zo moe van.[/QUOTE]Zolang het maar leesbaar blijft heb ik er geen problemen mee.
Spelfouten zijn niet erg, kan iedereen overkomen. Wat ik lastiger vind zijn de posts zonder enige vorm van grammatica: geen hoofdletters, leestekens etc.

[QUOTE=MilkAndCookies,Fri, 8 Dec 2006, 08:43]Het boeit me niet, ik vind sommige discussies wel interessant. En als je niet wil meelezen, dan tel je toch tot 10, voordat je boos wordt, en ga je toch het topic uit?[QUOTE=tha_axid]Al die post met 36 quotes en 20regels replies, nooit zin om dat te lezen.[/QUOTE]Je hoeft het niet te lezen.[/QUOTE]Totaal mee eens!

Hele discussie...
[QUOTE=Hellskin,Fri, 8 Dec 2006, 16:44]het feit dat edu het dan persoonlijk opvat is juist lagwekkend
dankje edu, you made me smile wink.gif[/QUOTE]'Keeeeppp ooonn SMILING' biggrin.gif
Dat soort posts moet je er inderdaad ook bij hebben wink.gif ik heb er geen problemen mee.
Heb je dat wel: negeer het dan. Kun je dat niet: grow up.

[QUOTE=sK_Kabouter,Fri, 8 Dec 2006, 17:34]... er komt zelfs af en toe nog iets zinnigs uit voort. Dat kunnen we van "we-maken-een-plan-om-elkaar-te-ontmoeten-maar-doen-dit-toch-nooit-topics" niet zeggen. Gezelligheid moet geen prioriteit zijn in een forum.[/QUOTE]Dankje wink.gif No offense, ik heb de boel maar opgepakt om te zien wie er echt geinteresseerd is en of het ook echt wat kan worden. Het zal wel even duren voor (if so) we resultaat zullen zien aangezien ik meerdere stemmen heb op zien gaan voor 'ergens in de zomer'. We wachten af wink.gif
Zoals je zelf al zegt:[QUOTE=sK_Kabouter,Fri, 8 Dec 2006, 17:34]Als het je niet interesseert dan lees je het toch niet.[/QUOTE]

edit:
[QUOTE=Tha_Axid,Sat, 9 Dec 2006, 00:00]het kan wel meer votes hebben, maar het houd egt niet op hoor. niet door zo'n poll.[/QUOTE]Dat zeg ik ook niet, maar het geeft imo wel weer hoe het merendeel van de 'communitie' er op het moment over denkt.

This post was edited by MarkIris on Dec 8 2006 04:15pm
Member
Gold: 5,901.42
Dec 8 2006 04:00pm
het kan wel meer votes hebben, maar het houd egt niet op hoor. niet door zo'n poll.
Member
Gold: 207.96
Dec 8 2006 05:10pm
Quote (sK_Kabouter @ Fri, 8 Dec 2006, 16:34)

edit: dit is niet tegen iemand in het bijzonder gericht ^__^

we hebben allen deels eenzelfde interesse (100% zeker van) anders vonden we deze site nooit.
..vul jij maar in..
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll