d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > We Gaan Verder!
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 31.00
Dec 8 2006 07:25am
Quote (xycho2d @ Fri, Dec 8 2006, 01:21pm)
Quote (DemOnatOr @ Fri, Dec 8 2006, 01:19pm)
Quote (edujackass @ Fri, Dec 8 2006, 01:14pm)
Quote (DemOnatOr @ Fri, 8 Dec 2006, 14:59)
Quote (Incompetence @ Fri, Dec 8 2006, 12:57pm)
Wat nou 'stoer' doen? Ik zal het je uitleggen. Ik heb gezaghebber niet voor niets tussen quotes gezet. Ik heb ook uitgelegd waarom ik een stukje van een conversatie heb geplaatst. Wat is er zo moeilijk?

Beter gezegd: Wie is er zo moeilijk?
In dat geval.. Jij!

jij en die dutchhooligan en xychod2 zijn enige die het atm verzieken voor de rest als ik dit zo lees lees de hele thread maar door staan alleen domme reacties van jullie 3 tussen. Steeds weer dom comentaar en gelul over stoer doen? en dan met je ''het maakt me tog niet uit wat je zegt i couldent caare less!!@''
Als dit je niet interseert en het niet waard vind er een topic over te maken -__- reageer hier dan gewoon niet.

groetjes eDu (cool he?)

oh ja ff om ook cool te zijn WOOT WTF I POON YOU BIG TIME WITH BBQ !!!!11Onetwo@22@three33, maak een nieuwe account en noem je Edu_the_e-thug ~~

Proest xD
wat verzieken wij voor de rest dan?
domme reacties? deze hele tread slaat zowieso nerges op

edit: wow je kan men naam spellen heart.gif!

Idd ~~ Zulke comments verzieken het juist edu, altijd als we een discussie aangaan met iemand moet jij er weer even bij komen om meer posts te halen en je e-penis te vergroten door te komen met zogenaamde wijze opmerkingen.. Er is al een topic over discussie's bezig. Daaruit blijkt dat aardig wat man het niet erg vindt.

This post was edited by DemOnatOr on Dec 8 2006 07:36am
Retired Moderator
Gold: 4,083.00
Trader: Trusted
Dec 8 2006 08:24am
Zucht,

Het gaat weer eens nergens over. Het begon zo goed.

Mac, blijf je je nou als een klein kind gedragen vanwege dat gedoe met 1337 guild?
Probeer jij voor de gein maar eens tegen Njaguar te zeggen dat je hem een eikel vind, kun je gelijk zien hoever je komt met je "democratie op dit forum". Of beter nog probeer het eens tegen een agent.

Volgende keer kost het je gewoon weer een warn. Ik heb al vaak genoeg gezecht dat je maar ergens anders moet flamen.
Member
Dec 8 2006 08:32am
Quote (feargod @ Fri, Dec 8 2006, 02:24pm)
Zucht,

Het gaat weer eens nergens over. Het begon zo goed.

Mac, blijf je je nou als een klein kind gedragen vanwege dat gedoe met 1337 guild?
Probeer jij voor de gein maar eens tegen Njaguar te zeggen dat je hem een eikel vind, kun je gelijk zien hoever je komt met je "democratie op dit forum". Of beter nog probeer het eens tegen een agent.

Volgende keer kost het je gewoon weer een warn. Ik heb al vaak genoeg gezecht dat je maar ergens anders moet flamen.

Je mag iedereen noemen zoals je wilt, als je het maar goed formuleert wink.gif Voorbeeld:

Ik ben van mening dat jij een eikel bent.
Je kan niet gestraft worden voor het uiten van je mening, niet in nederland (Denk ik). Aangezien we in een vrij land zitten waar je je mening mag geven. (het liep overigens wel slecht af met Pim Fortuyn, maar dat terzijde voor iedereen hier weer op in gaat..)
Member
Gold: 100.00
Dec 8 2006 08:45am
wetterlijk kan het dan wel niet stafbaar zijn.

vraag je je eens af of het wenselijk is dat je je op die manier uit?
je zou het ook anders kunnen doen natuurlijk.

alhoewel, mocht je sjors heten. dan ben je gewoon een eikel. wink.gif
Member
Dec 8 2006 08:50am
Quote (Hellskin @ Fri, Dec 8 2006, 02:45pm)
wetterlijk kan het dan wel niet stafbaar zijn.

vraag je je eens af of het wenselijk is dat je je op die manier uit?
je zou het ook anders kunnen doen natuurlijk.

alhoewel, mocht je sjors heten. dan ben je gewoon een eikel. wink.gif

Hahahaha die reclame was echt de bom tongue.gif Komma komma komma komma, Sjors.. je bent een eikel.

Ja ik weet dat je het dan alsnog beter niet kan zeggen, maar wat ik had getypt met die je moeter etc,, was naar niemand gericht, zoals ik al zei ik schetste alleen een situatie wink.gif
Member
Gold: 0.00
Dec 8 2006 09:02am
Wat een onzin DemOnatOr. Vrijemeningsuiting kent grenzen. Ga maar eens een agent uitschelden, de holocaust ontkennen, de hitlergroet doen... Allemaal vrijemeningsuiting en allemaal (terecht) strafbaar.

Hopelijk wordt deze onzin snel gesloten.
Member
Dec 8 2006 09:07am
Quote (¢?NNI @ Fri, Dec 8 2006, 03:02pm)
Wat een onzin DemOnatOr. Vrijemeningsuiting kent grenzen. Ga maar eens een agent uitschelden, de holocaust ontkennen, de hitlergroet doen... Allemaal vrijemeningsuiting en allemaal (terecht) strafbaar.

Hopelijk wordt deze onzin snel gesloten.

Toevallig mag je een ambtenaar wel een mierenneuker noemen! Zoals Hellskin dus al zei, het heeft zijn grenzen. En een hitlergroet.. is zeker niet binnen die grenzen!
Member
Gold: 89.00
Dec 8 2006 03:01pm
Quote (DemOnatOr @ Fri, 8 Dec 2006, 15:07)

Toevallig mag je een ambtenaar wel een mierenneuker noemen!

dat betwijfel ik , het geen wat ik gehoord/gelezen heb was dat je mag zeggen IK VIND jou een ..... vul maar in en ook is het uizonderlijk dat je dan in het gelijk word gesteld.

ik vind sowieso dat we er allemaal wel moelijk over kunnen gaan doen maar dat we het maar beter kunnen nemen zoals et is en er het beste van maken op die manier.
ik denk dat het dan tog wel gezzellig zou kunnen zijn

Member
Gold: 100.00
Dec 8 2006 03:10pm
Toevallig mag je een ambtenaar wel een mierenneuker noemen

dit licht wat genuanceerder,... ik ken toevallig de zaak waar jij waarschijnlijk op doelt. het was naar mijn weten Kommaneuker..

en dat was een rechtelijke uitspraak in 1 enkel geval. het ging erom dat je Kommaneuker ook positief kan uitleggen en niet persee een belediging hoeft te zijn...

maar nogmaals. het gaat er niet om dat je van de wet wel en/of niet mag doen.
het gaat erom dat je je gedraagt op een dusdanige manier dat mensen zich er niet of zo min mogelijk aan storen
Member
Gold: 11.33
Dec 9 2006 02:35am
Quote (feargod)

dat boeit me niet smile.gif Ik ben tevreden hoe ik het heb nu. Over kleine kinderen gesproken, wie heeft mij op msn geblockt? =(
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll