Quote (wolfboy @ Sun, Dec 3 2006, 07:36pm)
Quote (BigBadBaby @ Sun, 3 Dec 2006, 19:28)
Quote (wolfboy @ Sun, Dec 3 2006, 06:19pm)
Quote (BigBadBaby @ Sun, 3 Dec 2006, 19:13)
Quote (JurK. @ Sun, Dec 3 2006, 06:08pm)
Quote (BigBadBaby @ Sun, 3 Dec 2006, 17:05)
binnenkort ook maar weer eens nieuwe kleren kopen, het is al wel weer een half jaar geleden =X
is dit mogelijk? :S:S
kan aan mij ligge maar kvin dit heel ernstig.. ik koop MINSTENS 1 keer per maand wat nieuwe kleren..
Haha.
Ik ben niet zo materialistisch ingesteld. Ik ben behoorlijk simpel, durf ik te zeggen, primitief als het op kleding aankomt. Ik ben geen modesletje, en ik geloof niet in "kleren maken de man"...
Mijn persoonlijke hygiëne leidt er niet onder.
Precies hetzelfde hier, ik geef er niks om als ik een paar maanden niks nieuws aan heb, ik ga er echt niet van wakker liggen.. Vrienden van mij hebben echt kasten vol, en nog gaan die elke paar weken shoppen met moeder..
omg soulmate ^^
Komt je moeder af en toe wel eens aan zetten met kleding? De mijne namelijk wel... Shirtjes, broeken, schoenen, sokken... Meestal zeg ik dat ik al genoeg heb ^^
Ja............................
Haha, hoe heet jouw moeder? ;D!
Heb een maand geleden ofzo nog nieuwe broeken gekocht, dus voorlopig voor mij niks meer!

Hier haak ik af, dit word me iets te privé... Begint met een "J"
Quote (Edu)
ik heb atm maar 3 broeken ^^
Haha, ik ~5 denk ik. Maar ik heb natuurlijk favorieten, en hoe kan ik mijn overall vergeten. Daar loop ik altijd in rond op het werk. Aan het eind van de week dan meurt ie toch verschrikkelijk.