Quote (DutchHooligan @ Fri, Nov 17 2006, 01:02pm)
Quote (PYF_Secret @ Thu, 16 Nov 2006, 19:44)
ik heb het 1,5 jaar gespeeld, zon 8-15 uur per dag, maar ik moest gedwongen afkicken, ze namen mijn pc mee en ik ben hem 4 maanden kwijt geweest, en nu speel ik heel af en toe, maar ik ben laatst gruwelijk geript, van al mijn acc's alle dure dingen (en zelfs minder dure dingen) afgejat, nu heb ik alleen maar een kuthammerdin mer als enige goeie item eni, maar ik ga weer spelen als ik goed internet heb, want diablo is en blijft 1 van de beste spellen tot nu toe voor mij.....
ik vind alleen dat blizzie op moet schieten met het maken van d3, want dat wordt echt vet, d2 is al te oud

- ik speel geen diablo 2 meer
- d2 is oud, blizzard hoeft niet persee een derde deel te maken, ze verdienen genoeg aan wow.
- ga zelf met tijd mee, en koop een nieuw spel?
speel nog steeds d2, alleen ben nu van scl naar hcl overgestapt. geeft weer een extra dimensie aan het spel, aangezien je minder dupes hebt, en dus de prijzen van alles veel hoger liggen. Je begint dan echt weer van voor af aan...
fouten die je op scl ongestraft kan maken komen je @hcl meteen duur te staan (doorzealen met IM op je kop; recht voor een FE-creature gaan staan en hem slopen; denken dat je met een lightsorc met 1Kdef ancients hell kan slopen...
Dan ga je tenminste weer echt nadenken over je builds, anders dan dat je maar wat doet.
....Een ander spel kopen??? welke dan??? tot nu toe is er niks wat hetzelfde gevoel oproept als D2LoD. GW titan komen nog lange niet in de buurt van D2...