[QUOTE=MilkAndCookies,Sat, 11 Nov 2006, 08:10][QUOTE=pvp-mjol]
a: kom dan niet kneuten en wetten stellen om te zeggen dat ik met kinderen moet wandelen als mijn antwoorden dd. van 14u30
b: uitvluchten, uitvluchten.....
c: verdraai de zin niet...je zoekt uitvluchten![/QUOTE][/quote]
Uhh? Dit is wat ik zei:
a. is school al uit.
B. het is vrijdag, heb nog een heel weekend voor mijn huiswerk.
c. bezig gaan voor school? Ben je bang dat ik net zo laagbegaafd als jij ben? Ik zorg wel dat ik hoge cijfers haal, dat ik later een goed beroep heb, een leuke (en niet irritante) vader wordt, en dat ik niet mijn frustraties hoef te uiten op een forum, voor tieners.
vraag a., heb jij totaal verdraaid. Je zit te zeggen 'Ja, waarom moet ik met mn kinderkes vrijdag middag uit wandelen, ze zitten nog op school. En nu zeg je (omdat je kinderen wss al lang vrij zijn) dat ik me niet moet aanstellen dat jij eens sociaal moet gaan doen en met je kids op stap gaat. Je verdraait wat ik zeg, wat kanni zegt, en wat jezelf zegt.
b. uitvluchten? Wtf? Ik doe mijn huiswerk wel, zodanig dat ik overal boven de 7 voor sta. Dus niks uitvluchten, ik doe mijn huiswerk wanneer ik daar trek in heb. Maar toch bedankt dat je bezorgd was

.
c. De pot verwijt de ketel.
Krijg een leven.
[QUOTE=pvp-mjol,Fri, 10 Nov 2006, 21:11]Was nog iets vergeten:[/QUOTE]
[QUOTE]je zit nu al 2 weken irritant te doen tegen iedereen in dit forum[/QUOTE]
[QUOTE]Tegen iedereen? Bewijs mij dit eens![/QUOTE]
click 'my posts', zoek naar alle posts die je in het dutch forum hebt gemaakt, en VOILA!
[QUOTE]en dat ik niet mijn frustraties hoef te uiten op een forum, voor tieners[/QUOTE]
Dus jij noemt dus iedereen die hier post tiener, amai....
We zien meer dan genoeg waar de frustraties zitten

[/QUOTE]
Wat jij nu zegt, maakt helemaal geen zin. 21:11? Ik dacht dat je met je kinderkes op restaurant ging? Zullen ze leuk vinden..
'Pap, wat een lekkere hamburger'
'Ja, houd je bek, ik probeer met een puber te discussieren op d2jsp, vandaar dat ik mijn laptop mee bracht naar het restaurant'.
[QUOTE=pvp-mjol@restaurant]Dit was mijn laatste post in deze topic voor Kanni want je kan toch niks zinnigs doen...[/QUOTE]
Dan heb jij niet meer veel te posten zeg.
Btw, weer dodge je de helft van wat ik zei. En leer eens posts editten, zodat je niet 20 dubble posts hoeft te maken. Ouwe knar. En ga nou maar even fijn met je kinderen ontbijten.
edit: quotes werken niet?
This post was edited by MilkAndCookies on Nov 11 2006 02:15am