d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Moet De Dienstplicht Weer Worden Ingevoerd? > Ja/Nee
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 11.33
Nov 10 2006 09:38am
Quote (pvp-mjol @ Fri, 10 Nov 2006, 15:27)
Quote (MilkAndCookies @ Fri, Nov 10 2006, 04:09pm)

Ik zit hier al langer dan jij, dus houd jij je klep maar dicht. Ik geef commentaar op jou. Dat mag volgens jou. En als jij in dienst had gezeten, zat je niet op een of ander forum proberen een discussie te winnen (mission impossible voor jou). Mensen die in dienst zijn geweest, gaan lekker met hun kinderen op een vrijdagmiddag er van door, niet stoffig achter hun computertje hangen. Ik ben verder niet in je portefuille geinteresseerd, ik heb geen glazen bol, ik ben alleen ziek van jou gezeur.

De rol van irritante discussienerd is al bezet. Niet door jou, oprotten dus.

@MilkAndCookies ik moet dus horen dat jij hier de baas bent....omdat je hier al langer bent....mooi, proficiat!
Ik moet vaststellen dat je enkel hier bent om irritant te doen...op een post na van "hammer" zie ik niets anders goed.
Trouwens ik hoef niet met mijn kinderen vrijdagnamiddag gaan wandelen ze zitten op school. Maar wat ik vanavond wel doe is met ze gaan eten op restaurant!!
Voor de rest raad ik je aan dat je eens op bezoek gaat bij een dokter die gaat je helpen genezen van "een gezeur"
Wees niet zo nerveus...je moet telkens je berichten editen hierdoor.

Voor de rest zou ik kunnen zeggen dat jij je dan beter zou bezig houden met school....misschien moet je wel eens naar het leger gaan..
Iemand die vandaag joined op dit forum mag van mij evengoed zijn zegje doen daar maak ik geen probleem van!

En als laatste you are Joined: Jul 29 2005 icon_pointl.gif wink.gif

@MilkAndCookies, goh dat had ik echt niet verwacht als je op mijn post quote.

Maarja, ik had al zo'n retarded post verwacht. Ik zeg niet dat ik de baas ben, ik zeg alleen dat jij je niet moet aanstellen door te zeggen 'Waar kom jij nu plots vandaan....'. Ik zat hier eerder dan jij, ook al ben je eerder gejoined, je zit nu al 2 weken irritant te doen tegen iedereen in dit forum.. Niemand mag je, maar dat schijnt je koud te laten. Dus als ik jou was, zou ik naar een psychiater gaan, en al je opgekropte puberemoties even te laten gaan. En vind je het gek dat je niets goeds van mij ziet? Je zit hier nog maar 2 weken.

Fijn dat je met je kinderen 'op' restaurant gaat. Leer zinvolle zinnen maken. Mischien dat ik daarvoor mijn posts edit? Mischien maakt het mij uit dat ik geen kromme zinnen maak? Maarja daar gaat deze post niet om.
Hier moest ik vooral even om lachen:

Quote (pvp-mjol)
Voor de rest zou ik kunnen zeggen dat jij je dan beter zou bezig houden met school....misschien moet je wel eens naar het leger gaan..
Iemand die vandaag joined op dit forum mag van mij evengoed zijn zegje doen daar maak ik geen probleem van!

Bezig houden met school? Het is half 5. Dan
a. is school al uit.
B. het is vrijdag, heb nog een heel weekend voor mijn huiswerk.
c. bezig gaan voor school? Ben je bang dat ik net zo laagbegaafd als jij ben? Ik zorg wel dat ik hoge cijfers haal, dat ik later een goed beroep heb, een leuke (en niet irritante) vader wordt, en dat ik niet mijn frustraties hoef te uiten op een forum, voor tieners.

En dit ging over de dienstplicht? Jij quote alleen op delen die niet over de dienstplicht gaan (van mijn post). Wel on-topic blijven, ouwe knar!

edit: typfoutjes weghalen ^___^

This post was edited by MilkAndCookies on Nov 10 2006 09:40am
Member
Gold: 0.01
Warn: 100%
Nov 10 2006 11:36am
Ik vind het herinvoeren van de opkomstplicht prima. Ik ben ervan overtuigd dat het een positief effect op jongeren zal hebben.

Quote (Hellskin @ Fri, Nov 10 2006, 12:24pm)
Carriere in het leger. Daar moet je trots op zijn, hehe.
daar mag je idd best trots op zijn...

ik zou in ieder geval een stuk trotser zijn dan iemand met 70% warn of iemand die een foto kan maken.
Idioot.

Quote (MaC)
Heh? wie mag dat dan zijn?

Member
Nov 10 2006 11:47am
Quote (Incompetence @ Fri, 10 Nov 2006, 17:36)
Ik vind het herinvoeren van de opkomstplicht prima. Ik ben ervan overtuigd dat het een positief effect op jongeren zal hebben.

Quote (Hellskin @ Fri, Nov 10 2006, 12:24pm)
Carriere in het leger. Daar moet je trots op zijn, hehe.
daar mag je idd best trots op zijn...

ik zou in ieder geval een stuk trotser zijn dan iemand met 70% warn of iemand die een foto kan maken.
Idioot.

Quote (MaC)
Heh? wie mag dat dan zijn?

3 maal raden.

Member
Gold: 0.00
Nov 10 2006 12:07pm
Quote (pvp-mjol @ Fri, 10 Nov 2006, 15:30)
Quote (¢?NNI @ Fri, Nov 10 2006, 02:00pm)
Quote (pvp-mjol @ Thu, 9 Nov 2006, 15:01)
Quote (¢?NNI @ Thu, Nov 9 2006, 01:39pm)

Quote (pvp-mjol @ Thu, 9 Nov 2006, 14:31)
Ik vind ja.
Waarom?
- discipline.
- evenuteel carrière maken.
- mogelijkheid om geschoold en gevormd  te worden tot bediende, piloot, arts ect....gratis en ervoor betaald worden.
- deelnemen aan vredes- en humanitaire operaties overal ter wereld.
- hulpverlenen bij rampen en overstromingen en vernietigen gevaarlijke munitie uit beide wereldoorlogen.

en wie weet wat nog...

Je mening verbaast me niet. Maar helaas houd ik er een andere op na. Iedereen moet namelijk vrij zijn te kiezen of ze al dan niet in dienst gaan.

Mijn mening van het invoeren dienstplicht...wat verbaast je dan?
Wat is jouw reden om eventueel niet je dienstplicht te vervullen mocht dit zo zijn?

Het verbaast me niets dat jij voor dienstplicht bent. Ik hoef geen reden te bedenken, er is namelijk geen dienstplicht.

Ik stel je een vraag "Wat is jouw reden om eventueel niet je dienstplicht te vervullen mocht dit zo zijn?"

Jouw antwoord: Het verbaast me niets dat jij voor dienstplicht bent. Ik hoef geen reden te bedenken, er is namelijk geen dienstplicht.

+ 1 voor @¢?NNI no further questions...

Wat heeft het voor zin om op die hypothese te antwoorden? Doe verder ook niet zo belachelijk met je "+1 voor @¢?NNI no further questions...", want iedereen weet dat je weer met een nog belachelijkere reply zal terugkomen.

Quote (Yoghurt. @ Fri, 10 Nov 2006, 16:11)
Er moet een Dienst/werk/leerplicht komen, dat houdt voor mij in, als iemand op school zit hoeft ie niet in dienst of gaan werken, als ie werkt hoeft ie niet in dienst of naar school, en als ie niets doet moet ie in dienst.
Zo zal je net als ik laatst over een documantaire in een chinese stad heb gezien, geen straat kinderen hebben en zullen ze later genoeg geld hebben voor hun oude dag en dus geen sociale ondersteuning nodig hebben.

Haha. Dat doet me denken aan het communisme. Kom, kamaraden, iedereen moet aan het werk! Weg met de werklozen en nietsnutten die profiteren van het sociale stelsel! Hoera!
Member
Gold: 0.01
Warn: 100%
Nov 10 2006 01:12pm
Quote (MilkAndCookies @ Fri, Nov 10 2006, 05:47pm)
3 maal raden.
Kanni? =(

Member
Gold: 0.26
Nov 10 2006 02:53pm
Quote (MilkAndCookies @ Fri, Nov 10 2006, 04:38pm)
Quote (pvp-mjol @ Fri, 10 Nov 2006, 15:27)
Quote (MilkAndCookies @ Fri, Nov 10 2006, 04:09pm)

Ik zit hier al langer dan jij, dus houd jij je klep maar dicht. Ik geef commentaar op jou. Dat mag volgens jou. En als jij in dienst had gezeten, zat je niet op een of ander forum proberen een discussie te winnen (mission impossible voor jou). Mensen die in dienst zijn geweest, gaan lekker met hun kinderen op een vrijdagmiddag er van door, niet stoffig achter hun computertje hangen. Ik ben verder niet in je portefuille geinteresseerd, ik heb geen glazen bol, ik ben alleen ziek van jou gezeur.

@MilkAndCookies ik moet dus horen dat jij hier de baas bent....omdat je hier al langer bent....mooi, proficiat!
Ik moet vaststellen dat je enkel hier bent om irritant te doen...op een post na van "hammer" zie ik niets anders goed.
Trouwens ik hoef niet met mijn kinderen vrijdagnamiddag gaan wandelen ze zitten op school. Maar wat ik vanavond wel doe is met ze gaan eten op restaurant!!
Voor de rest raad ik je aan dat je eens op bezoek gaat bij een dokter die gaat je helpen genezen van "een gezeur"
Wees niet zo nerveus...je moet telkens je berichten editen hierdoor.

En als laatste you are Joined: Jul 29 2005 icon_pointl.gif wink.gif

@MilkAndCookies, goh dat had ik echt niet verwacht als je op mijn post quote.

Maarja, ik had al zo'n retarded post verwacht. Ik zeg niet dat ik de baas ben, ik zeg alleen dat jij je niet moet aanstellen door te zeggen 'Waar kom jij nu plots vandaan....'. Ik zat hier eerder dan jij, ook al ben je eerder gejoined, je zit nu al 2 weken irritant te doen tegen iedereen in dit forum.. Niemand mag je, maar dat schijnt je koud te laten. Dus als ik jou was, zou ik naar een psychiater gaan, en al je opgekropte puberemoties even te laten gaan. En vind je het gek dat je niets goeds van mij ziet? Je zit hier nog maar 2 weken.

Fijn dat je met je kinderen 'op' restaurant gaat. Leer zinvolle zinnen maken. Mischien dat ik daarvoor mijn posts edit? Mischien maakt het mij uit dat ik geen kromme zinnen maak? Maarja daar gaat deze post niet om.
Hier moest ik vooral even om lachen:

Quote (pvp-mjol)

Bezig houden met school? Het is half 5. Dan
a. is school al uit.
c. bezig gaan voor school? Ben je bang dat ik net zo laagbegaafd als jij ben? Ik zorg wel dat ik hoge cijfers haal, dat ik later een goed beroep heb, een leuke (en niet irritante) vader wordt, en dat ik niet mijn frustraties hoef te uiten op een forum, voor tieners.

En dit ging over de dienstplicht? Jij quote alleen op delen die niet over de dienstplicht gaan (van mijn post). Wel on-topic blijven, ouwe knar!

edit: typfoutjes weghalen ^___^

retarded post? 18 minuutjes later....
Je komt kneuten leer zinvolle zinnen maken: ja misschien kijk je teveel naar mijn txt "op" en "als" smile.gif quote jezelf maar...

Ik herhaal je zin:
En dit ging over de dienstplicht? Jij quote alleen op delen die niet over de dienstplicht gaan (van mijn post). Wel on-topic

lollll...zo doen de kleine kindjes het dan ook...Ik dacht nog altijd dat jij het EERST comment gaf met verwijten erbij.
Leer lezen.

a: kom dan niet kneuten en wetten stellen om te zeggen dat ik met kinderen moet wandelen als mijn antwoorden dd. van 14u30
b: uitvluchten, uitvluchten.....
c: verdraai de zin niet...je zoekt uitvluchten!

En inderdaad het ging over dienstplicht.
Ik gaf mijn mening en verder ging ik niet behalve voor het feit dat er commentaar gegeven werd op mijn mening.
Maar jij moest nodig irritant doen door commentaar te geven om mijn mening. Wat kom jij dan kneuten
"Ik zit hier al langer dan jij, dus houd jij je klep maar dicht" "Je bent niet in het leger geweest" "nerd"

Totaal onbeschoft.....das het enige wat ik vaststel!
Member
Nov 10 2006 03:02pm
Quote (¢?NNI @ Fri, Nov 10 2006, 07:07pm)
Quote (pvp-mjol @ Fri, 10 Nov 2006, 15:30)
Quote (¢?NNI @ Fri, Nov 10 2006, 02:00pm)
Quote (pvp-mjol @ Thu, 9 Nov 2006, 15:01)
Quote (¢?NNI @ Thu, Nov 9 2006, 01:39pm)

Quote (pvp-mjol @ Thu, 9 Nov 2006, 14:31)
Ik vind ja.
Waarom?
- discipline.
- evenuteel carrière maken.
- mogelijkheid om geschoold en gevormd  te worden tot bediende, piloot, arts ect....gratis en ervoor betaald worden.
- deelnemen aan vredes- en humanitaire operaties overal ter wereld.
- hulpverlenen bij rampen en overstromingen en vernietigen gevaarlijke munitie uit beide wereldoorlogen.

en wie weet wat nog...

Je mening verbaast me niet. Maar helaas houd ik er een andere op na. Iedereen moet namelijk vrij zijn te kiezen of ze al dan niet in dienst gaan.

Mijn mening van het invoeren dienstplicht...wat verbaast je dan?
Wat is jouw reden om eventueel niet je dienstplicht te vervullen mocht dit zo zijn?

Het verbaast me niets dat jij voor dienstplicht bent. Ik hoef geen reden te bedenken, er is namelijk geen dienstplicht.

Ik stel je een vraag "Wat is jouw reden om eventueel niet je dienstplicht te vervullen mocht dit zo zijn?"

Jouw antwoord: Het verbaast me niets dat jij voor dienstplicht bent. Ik hoef geen reden te bedenken, er is namelijk geen dienstplicht.

+ 1 voor @¢?NNI no further questions...

Wat heeft het voor zin om op die hypothese te antwoorden? Doe verder ook niet zo belachelijk met je "+1 voor @¢?NNI no further questions...", want iedereen weet dat je weer met een nog belachelijkere reply zal terugkomen.

Quote (Yoghurt. @ Fri, 10 Nov 2006, 16:11)
Er moet een Dienst/werk/leerplicht komen, dat houdt voor mij in, als iemand op school zit hoeft ie niet in dienst of gaan werken, als ie werkt hoeft ie niet in dienst of naar school, en als ie niets doet moet ie in dienst.
Zo zal je net als ik laatst over een documantaire in een chinese stad heb gezien, geen straat kinderen hebben en zullen ze later genoeg geld hebben voor hun oude dag en dus geen sociale ondersteuning nodig hebben.

Haha. Dat doet me denken aan het communisme. Kom, kamaraden, iedereen moet aan het werk! Weg met de werklozen en nietsnutten die profiteren van het sociale stelsel! Hoera!

Wel je zegt het zelf...Nu doe ik al belachelijk omdat jij trofeën uitdeelt of misschien vergeten @kanni!

Ik herhaal een laatste maal:

Ik gaf mijn mening net als alle anderen.
Iedereen geef zijn mening en daar blijft het bij.

Dan zijn er van die users die geen blad voor hun mond hebben en gewoon iedereen gaan uitschelden.
Ik zie daarnet nog het woord idioot gebruiken...man man...sri jongen jongen...

Dit was mijn laatste post in deze topic voor Kanni want je kan toch niks zinnigs doen...
Member
Nov 10 2006 03:11pm
Was nog iets vergeten:

je zit nu al 2 weken irritant te doen tegen iedereen in dit forum

Tegen iedereen? Bewijs mij dit eens!

en dat ik niet mijn frustraties hoef te uiten op een forum, voor tieners

Dus jij noemt dus iedereen die hier post tiener, amai....
We zien meer dan genoeg waar de frustraties zitten biggrin.gif
Member
Nov 11 2006 02:10am
[quote=pvp-mjol]
a: kom dan niet kneuten en wetten stellen om te zeggen dat ik met kinderen moet wandelen als mijn antwoorden dd. van 14u30
c: verdraai de zin niet...je zoekt uitvluchten![/quote]

Uhh? Dit is wat ik zei:

a. is school al uit.

vraag a., heb jij totaal verdraaid. Je zit te zeggen 'Ja, waarom moet ik met mn kinderkes vrijdag middag uit wandelen, ze zitten nog op school. En nu zeg je (omdat je kinderen wss al lang vrij zijn) dat ik me niet moet aanstellen dat jij eens sociaal moet gaan doen en met je kids op stap gaat. Je verdraait wat ik zeg, wat kanni zegt, en wat jezelf zegt.
b. uitvluchten? Wtf? Ik doe mijn huiswerk wel, zodanig dat ik overal boven de 7 voor sta. Dus niks uitvluchten, ik doe mijn huiswerk wanneer ik daar trek in heb. Maar toch bedankt dat je bezorgd was wub.gif heart.gif .
c. De pot verwijt de ketel.

Krijg een leven.

[QUOTE=pvp-mjol,Fri, 10 Nov 2006, 21:11]Was nog iets vergeten:[/quote]

[quote]je zit nu al 2 weken irritant te doen tegen iedereen in dit forum[/QUOTE]

[quote]Tegen iedereen? Bewijs mij dit eens![/quote]

click 'my posts', zoek naar alle posts die je in het dutch forum hebt gemaakt, en VOILA!

[QUOTE]en dat ik niet mijn frustraties hoef te uiten op een forum, voor tieners[/QUOTE]

We zien meer dan genoeg waar de frustraties zitten biggrin.gif[/QUOTE]

Wat jij nu zegt, maakt helemaal geen zin. 21:11? Ik dacht dat je met je kinderkes op restaurant ging? Zullen ze leuk vinden..

'Pap, wat een lekkere hamburger'
'Ja, houd je bek, ik probeer met een puber te discussieren op d2jsp, vandaar dat ik mijn laptop mee bracht naar het restaurant'.

[quote=pvp-mjol@restaurant]Dit was mijn laatste post in deze topic voor Kanni want je kan toch niks zinnigs doen...[/quote]

Dan heb jij niet meer veel te posten zeg.

Btw, weer dodge je de helft van wat ik zei. En leer eens posts editten, zodat je niet 20 dubble posts hoeft te maken. Ouwe knar. En ga nou maar even fijn met je kinderen ontbijten.

This post was edited by MilkAndCookies on Nov 11 2006 02:13am
Member
Nov 11 2006 02:13am
[QUOTE=MilkAndCookies,Sat, 11 Nov 2006, 08:10][QUOTE=pvp-mjol]
c: verdraai de zin niet...je zoekt uitvluchten![/QUOTE][/quote]

Uhh? Dit is wat ik zei:

a. is school al uit.

vraag a., heb jij totaal verdraaid. Je zit te zeggen 'Ja, waarom moet ik met mn kinderkes vrijdag middag uit wandelen, ze zitten nog op school. En nu zeg je (omdat je kinderen wss al lang vrij zijn) dat ik me niet moet aanstellen dat jij eens sociaal moet gaan doen en met je kids op stap gaat. Je verdraait wat ik zeg, wat kanni zegt, en wat jezelf zegt.
b. uitvluchten? Wtf? Ik doe mijn huiswerk wel, zodanig dat ik overal boven de 7 voor sta. Dus niks uitvluchten, ik doe mijn huiswerk wanneer ik daar trek in heb. Maar toch bedankt dat je bezorgd was wub.gif heart.gif .
c. De pot verwijt de ketel.

Krijg een leven.

[QUOTE=pvp-mjol,Fri, 10 Nov 2006, 21:11]Was nog iets vergeten:[/QUOTE]

[QUOTE]je zit nu al 2 weken irritant te doen tegen iedereen in dit forum[/QUOTE]

[QUOTE]Tegen iedereen? Bewijs mij dit eens![/QUOTE]

click 'my posts', zoek naar alle posts die je in het dutch forum hebt gemaakt, en VOILA!

[QUOTE]en dat ik niet mijn frustraties hoef te uiten op een forum, voor tieners[/QUOTE]

We zien meer dan genoeg waar de frustraties zitten biggrin.gif[/QUOTE]

Wat jij nu zegt, maakt helemaal geen zin. 21:11? Ik dacht dat je met je kinderkes op restaurant ging? Zullen ze leuk vinden..

'Pap, wat een lekkere hamburger'
'Ja, houd je bek, ik probeer met een puber te discussieren op d2jsp, vandaar dat ik mijn laptop mee bracht naar het restaurant'.

[QUOTE=pvp-mjol@restaurant]Dit was mijn laatste post in deze topic voor Kanni want je kan toch niks zinnigs doen...[/QUOTE]

Dan heb jij niet meer veel te posten zeg.

Btw, weer dodge je de helft van wat ik zei. En leer eens posts editten, zodat je niet 20 dubble posts hoeft te maken. Ouwe knar. En ga nou maar even fijn met je kinderen ontbijten.

edit: quotes werken niet?

This post was edited by MilkAndCookies on Nov 11 2006 02:15am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll