d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Saddam Hussein > Zie er nog geen topic over dus
Prev12345611Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Nov 8 2006 01:47pm
Quote (RestrainedLove @ Wed, Nov 8 2006, 07:42pm)
Quote (Ov2rkill @ Wed, 8 Nov 2006, 19:23)
Een goeie ouwe lynchpartij is hier wel van toepassing, niet?
Hoe dan ook, die kerel en zijn praktijken hebben me persoonlijk gezegd nooit geïntereseerd, waarschijnlijk omdat het te ver van m'n deur is. Anyway, afmaken lijkt me wel het gepaste ding om te doen bij massamoordenaars zoals hem, al is het maar om een voorbeeldfunctie te zijn voor degenen die er nu nog met bezig zijn...

Edit : 4000 Posts zijn lelijk om aan te zien :/

Als we dat bij elke massamoordenaar zouden doen, zouden we zelf massamoordenaars zijn. De doodstraf is toch wel het meest hypocriete concept van de samenleving, naar mijn mening wink.gif

Ja, maar duizenden euro's per dag om een gedetineerde het naar zijn zin te maken en voldoende beveiliging te geven is ook wat overdreven, niet?
Member
Gold: 0.31
Nov 8 2006 01:53pm
Quote (RestrainedLove @ Wed, Nov 8 2006, 08:42pm)
Hoe dan ook, die kerel en zijn praktijken hebben me persoonlijk gezegd nooit geïntereseerd, waarschijnlijk omdat het te ver van m'n deur is. Anyway, afmaken lijkt me wel het gepaste ding om te doen bij massamoordenaars zoals hem, al is het maar om een voorbeeldfunctie te zijn voor degenen die er nu nog met bezig zijn...

Als we dat bij elke massamoordenaar zouden doen, zouden we zelf massamoordenaars zijn. De doodstraf is toch wel het meest hypocriete concept van de samenleving, naar mijn mening wink.gif
Ik vind 'we' die massamoordenaars zijn van één enkele massamoordenaars alles behalve hypocriet sorry.
Member
Gold: 46.01
Trader: Trusted
Nov 8 2006 01:57pm
Quote (Ov2rkill @ Wed, 8 Nov 2006, 20:53)
Quote (RestrainedLove @ Wed, Nov 8 2006, 08:42pm)

Ik vind 'we' die massamoordenaars zijn van één enkele massamoordenaars alles behalve hypocriet sorry.

Ov2rkill vind de doodstraf gepast voor alle massamoordenaars, wat ik ervan begrepen heb. Saddam is niet de enige in de wereld, maar wel de op-één-na bekendste van dit moment.

Anyways het maakt mij niet uit. Pedofielen, verkrachters, moordenaars of wat dan ook. Ik ben principieel tegen de doodstraf. Er zijn genoeg alternatieven om die mensen te laten boeten voor hun vreselijke misdaden.
Member
Nov 8 2006 02:14pm
Quote (RestrainedLove @ Wed, Nov 8 2006, 08:57pm)
Ov2rkill vind de doodstraf gepast voor alle massamoordenaars, wat ik ervan begrepen heb. Saddam is niet de enige in de wereld, maar wel de op-één-na bekendste van dit moment.
Danny, of ik vind dat inderdaad, en wat heeft het feit dat Saddam niet de enigste massamoordenaar te maken met het feit dat ik vind dat ze de doodstraf verdienen?
On-topic plz!

Anyways het maakt mij niet uit. Pedofielen, verkrachters, moordenaars of wat dan ook. Ik ben principieel tegen de doodstraf. Er zijn genoeg alternatieven om die mensen te laten boeten voor hun vreselijke misdaden.
Zoals? Martelen? Arbeid leveren voor de maatschappij?
Member
Gold: 0.00
Nov 8 2006 02:32pm
Quote (RestrainedLove @ Wed, 8 Nov 2006, 21:57)

Hier sluit ik me volledig bij aan.

Quote (Danny)

Imo: levenslang opsluiten. (effectief)
Member
Nov 8 2006 02:41pm
Quote (¢?NNI @ Wed, Nov 8 2006, 09:32pm)
Quote (Danny)

Imo: levenslang opsluiten. (effectief)
Eerst zijn ze schuldig van een misdaad en dan zouden ze de maatschappij nog eens ten laste moeten zijn? Dacht het niet. Zelf arbeid voor de maatschappij voor de maatschappij is geen oplossing, iedereen (wel, de meesten toch) moet werken voor eten en onderdak.

Behandel anderen zoals je zelf behandeld zou willen worden
Mijn motto!

This post was edited by Ov2rkill on Nov 8 2006 02:41pm
Member
Gold: 13.37
Warn: 90%
Nov 8 2006 02:53pm

ja, het viel me ff op!

ze zijn allebei even nep!
Member
Gold: 46.01
Trader: Trusted
Nov 8 2006 02:53pm
Quote (Ov2rkill @ Wed, 8 Nov 2006, 21:14)
Danny, of ik vind dat inderdaad, en wat heeft het feit dat Saddam niet de enigste massamoordenaar te maken met het feit dat ik vind dat ze de doodstraf verdienen?
On-topic plz!

Als wij alle massamoordenaars die er zijn zouden executeren, dan zijn we zelf massamoordenaars. Volgens die redenering zouden we dus zelf de doodstraf verdienen. Dat bedoel ik dus met hypocriet smile.gif

Quote (Ov2rkill @ Wed, 8 Nov 2006, 21:14)

Ik ben zowel tegen de doodstraf als tegen lijfstraffen. Arbeid leveren voor de maatschappij is inderdaad enorm nuttig, maar misschien moeilijk te realiseren met iemand als Saddam though. Hoe dan ook, levenslange opsluiting is een ergere straf dan de doodstraf.

Quote (CursedWater)
Ja, maar duizenden euro's per dag om een gedetineerde het naar zijn zin te maken en voldoende beveiliging te geven is ook wat overdreven, niet?

De kosten voor executies schijnen ook vrij hoog te liggen, tenminste in westerse landen. Ik weet niet hoeveel de galg per uur kost om te huren in Irak..
In landen zoals de VS duurt het wel even voordat je aan de beurt bent om te worden gedood, dus qua kosten zal het denk ik wel meevallen.

Hoe dan ook.. ook al zou het duizenden euros per dag kosten, het is voor mij een kleine prijs om mijn mensheid te bewaren en mij niet te verlagen naar het niveau van mensen zoals Saddam.

Ik denk dat veel mensen denken.. Saddam heeft zoveel mensenlevens op zijn geweten, hij verdiend het om te sterven! Oog om oog tand om tand!!
Je speelt hem juist in de kaart, hij zal worden geexecuteerd als een martelaar, en zijn volgelingen zullen van zich laten horen.

Zo denk ik er tenminste over tongue.gif
Member
Gold: 541.90
Warn: 100%
Nov 8 2006 03:07pm
Quote (wolfboy @ Wed, 8 Nov 2006, 19:14)
Quote (feargod @ Wed, 8 Nov 2006, 17:57)
Quote (edujackass @ Wed, Nov 8 2006, 05:03pm)
sla zen rug kapot met zwepen voor ~ 6 maanden elke dag 50 slagen en dan moeten ze hem naakt aan zijn handen en armen op een kruis spijkeren met spijkers van 1cm dik en dan moetie op tv komen!!! oja en ze moeten hem ook nogis chemish castreren+ de dingen die ik eerder voorstelde ^__________________^

@ canni ja ik zit in een klas met 14 jarigen dus ik word meschien wel gewoon een beetje door hun beinvloed dat daardoor mijn gedrag een beetje op dat van hun is gaan lijken....

Als je nou gewoon eens on-topic blijft en hem voortaan gewoon negeert?

Quote (wolfboy @ Wed, Nov 8 2006, 05:52pm)
Quote (edujackass @ Wed, 8 Nov 2006, 17:03)
sla zen rug kapot met zwepen voor ~ 6 maanden elke dag 50 slagen en dan moeten ze hem naakt aan zijn handen en armen op een kruis spijkeren met spijkers van 1cm dik  en dan moetie op tv komen!!! oja en ze moeten hem ook nogis chemish castreren+ de dingen die ik eerder voorstelde ^__________________^

@ canni ja ik zit in een klas met 14 jarigen dus ik word meschien wel gewoon een beetje door hun beinvloed dat daardoor mijn gedrag een beetje op dat van hun is gaan lijken....

Maar hoe kan het zo zijn dat je bij 14-jarigen in de klas zit, omdat je je te kinderachtig ofzo gedraagd? ;D

*zittenblijvertje?^^*

Als je hem nou gewoon PMed om em dat te vragen i.p.v. zo'n nuteloze spam reply te maken?

edujackass zegt toch ook wat ze met Saddam moeten doen?
Jaja, geef mij maar weer warns of wat dan ook voor deze 'nutteloze' post, alhoewel ik de jouwe ook niet veel met de topic te maken vond hebben?

hm als hij hier een warn voor heeft gekregen vind ik het FLOUW!
ben oktober kind dus scheelt al een jaartje + 1keer blijven zitten in de derde.. met 0.5de punt -___-

ON TOPIC
over sadam ik heb net een nieuw idee gevonden, we nemen zon wiel uit de speeltuin zon wil waar je op kan staan en dan rennen he zon soort van vat maar dan van hout en dan hangen we sadam aan een galg en laten hem op dat ding rennen en we doen ook nog allemaal punaises op dat wiel plakken tongue.gif en alstie dan valt wordtie opgehangen =)

edit/
@ dutch hooligan: zoek de verschillen biggrin.gif

This post was edited by edujackass on Nov 8 2006 03:09pm
Member
Gold: 0.01
Warn: 100%
Nov 8 2006 05:04pm
Quote (RestrainedLove @ Wed, Nov 8 2006, 08:53pm)
Quote (Ov2rkill @ Wed, 8 Nov 2006,  1:14)
Danny, of ik vind dat inderdaad, en wat heeft het feit dat Saddam niet de enigste massamoordenaar te maken met het feit dat ik vind dat ze de doodstraf verdienen? On-topic plz!

Als wij alle massamoordenaars die er zijn zouden executeren, dan zijn we zelf massamoordenaars. Volgens die redenering zouden we dus zelf de doodstraf verdienen. Dat bedoel ik dus met hypocriet:)
Dat vind ik dus grote onzin. Er is, naar mijn mening, een groot verschil tussen moord door een individu en 'moord' door de staat. Een dokter die euthanasie pleegt is toch ook geen moordenaar?

Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345611Next
Add Reply New Topic New Poll