d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Eindconclusie: Pvp-mjol.
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 0.31
Oct 22 2006 05:48am
Quote (pvp-mjol @ Sat, Oct 21 2006, 10:56pm)
Btw dat quoten ohhh wee das nu plots zo belangrijk of is het gewoon om alsnog een argument te vinden en het laatste woord te zoeken!

Dus lol..

Even in pvp vertalen : dodge more plz.
Je argumenten waren zinloos en fout, en je weet het.
Member
Gold: 116.00
Oct 22 2006 06:32am
Quote (Ov2rkill @ Sun, Oct 22 2006, 01:48pm)
Quote (pvp-mjol @ Sat, Oct 21 2006, 10:56pm)
Btw dat quoten ohhh wee das nu plots zo belangrijk of is het gewoon om alsnog een argument te vinden en het laatste woord te zoeken!

Dus lol..

Even in pvp vertalen : dodge more plz.
Je argumenten waren zinloos en fout, en je weet het.

Hier is vrij weinig aan toe te voegen, maar ik doe het toch. Gewoon om wat misvattingen de wereld uit te helpen.

1: Als je graag de vergelijking wil leggen tussen deze discussie en een spelletje: Tuurlijk, je mag mee spelen maar blijf dan wel bij dit spelletje en ga geen zijwegen bewandelen.

2: Ik lag inderdaad niet in de discussie maar dat betekend nog niet dat ik niet op idiotie mag reageren. Was dit je sterkste argument?
Member
Gold: 0.26
Oct 22 2006 09:46am
@Ov2rkill of ze nu fout zijn of niet, ik trekt het mij niet aan...gezegd is gezegd. Mijn mening is niet jouw mening en omgekeerd hetzelfde. Blijf ik bij jou meningen ook zagen?
Btw argumenten...lol...

@sK_Kabouter er is inderdaad weinig toe te voegen aan jouw comment. Maak ik mij druk om jou mening met je poll? Neen toch! Je bent er natuurlijk ook weer als eerst bij om mooie woorden te gebruiken en de rest te ontwijken. Dus mijn conclusie ik speel of doe wat ik wil net zoals vele anderen.
Member
Gold: 116.00
Oct 22 2006 10:00am
Quote (pvp-mjol @ Sun, Oct 22 2006, 05:46pm)
@Ov2rkill of ze nu fout zijn of niet, ik trekt het mij niet aan...gezegd is gezegd. Mijn mening is niet jouw mening en omgekeerd hetzelfde. Blijf ik bij jou meningen ook zagen?
Btw argumenten...lol...

@sK_Kabouter er is inderdaad weinig toe te voegen aan jouw comment. Maak ik mij druk om jou mening met je poll? Neen toch! Je bent er natuurlijk ook weer als eerst bij om mooie woorden te gebruiken en de rest te ontwijken. Dus mijn conclusie ik speel of doe wat ik wil net zoals vele anderen.

Kan ik hieruit opmaken dat je toegeeft dat je fout zit, maar dat het je niets kan schelen?
Member
Gold: 0.31
Oct 22 2006 10:11am
Goh, het loopt hier over van holle uitspraken...
mjol, inderdaad je zegt wat je zegt maar ben ik niet vrij om mijn mening erover te uiten? of je het nu bevalt of niet, en of je er iets van aantrekt of niet.
Btw, lol argumenten?
Member
Oct 22 2006 11:38am
Quote (Ov2rkill @ Sun, Oct 22 2006, 05:11pm)
Goh, het loopt hier over van holle uitspraken...
mjol, inderdaad je zegt wat je zegt maar ben ik niet vrij om mijn mening erover te uiten? of je het nu bevalt of niet, en of je er iets van aantrekt of niet.
Btw, lol argumenten?

Wat je ook maar wil doen of gaat doen........ wink.gif
Waarom waarom....altijd hetzelfde!
Member
Gold: 0.00
Oct 22 2006 11:54am
1.
Quote (Standard @ Thu, 19 Oct 2006, 15:24)
Canni, ik hoop dat je hier weer heel wat bevrediging uit haalt.

Zoals ik zei in mijn tweede post in dit topic:
Quote (Kanni)
Die "e-pride" is te verwaarlozen. Ik krijg hier evenveel voldoening van dan van het slijpen van een potlood of het tellen van mijn konthaar.

2.
Quote (Standard @ Thu, 19 Oct 2006, 15:24)
[PM] Als je je niet interesseert in dergelijke berichten als deze, waarom maak je het uberhaupt dan openbaar?

Zoals ik zei in de eerste post van dit topic:
Quote (Kanni)
ik heb besloten mijn eindconclusie te delen in een nieuwe topic om zo andere members ook de kans te geven zich hierover uit te spreken.

MAAR
Quote (Kanni - eerste post)
Gelieve me te besparen van overbodige en voorspelbare commentaar

3. Hellskin, ga je hier nog op reageren?
Quote (¢?NNI @ Thu, 19 Oct 2006, 12:53)
Quote (Hellskin @ Thu, 19 Oct 2006, 08:19)
ik vind je op dit moment een heel zielig mannetje..

Waarom vind je me een "heel zielig mannetje"?

Quote (Hellskin @ Thu, 19 Oct 2006, 08:19)
je komt echt wat tekort in het "echte leven" he? dat je zoveel tijd in je E-pride steekt...

Ik heb maar één leven, en dat is een "echt". Waarom denk je dat ik wat tekort kom? Die "zoveel tijd" valt best mee hoor, toch bedankt dat je zo inzit met mijn tijdsbesteding. Die "e-pride" is te verwaarlozen. Ik krijg hier evenveel voldoening van dan van het slijpen van een potlood of het tellen van mijn konthaar.

4.
Quote (PYF_Secret @ Thu, 19 Oct 2006, 19:09)
zou iemand mij willen vertellen waar deze topic nuttig voor is? Oo

Als je daar het antwoord niet op weet, lijkt het me beter dat je gewoon deze topic verlaat.
Member
Gold: 0.00
Oct 22 2006 11:55am
5. Pvp-mjol, ga je hier nog op reageren?
Quote (¢?NNI @ Thu, 19 Oct 2006, 12:53)
Quote (pvp-mjol @ Thu, 19 Oct 2006, 12:22)
Mijn conclusie Ad imposibile nemo tenetur.

Mijn intenties zijn totaal verschillend met die van jou das zeker. Wat ik hier moet besluiten is dat je als zogezegde 18 jarige, intellectueel wil overkomen of beter iemand wil doen geloven dat je dit bent.

Waarom denk je dat ik "intellectueel wil overkomen"?

Quote (pvp-mjol @ Thu, 19 Oct 2006, 12:22)
Ik zou je kunnen omschrijven als iemand die achterblijft op het sociale, emotionele vlak….hoe noemen ze die alweer? Wanneer ga je nu een je luie achterwerk opheffen en eens je land waarin je woont verkennen?
Ik raad je aan asap een eigen forum te starten, niet twijfelen doen….

Hah. Waarom denk je dat ik achterblijf op sociaal en emotioneel vlak? Ik heb de indruk dat je vind dat ik lui ben, waarom is dat zo? Waarom vind je dat ik België zou moeten verkennen?

6.
Quote (pvp-mjol @ Sun, 22 Oct 2006, 17:46)
Btw argumenten...lol...

Hieruit maak ik op dat je tegen discussiëren bent. Om mezelf even te citeren:
Quote (Kanni)
Maar dan reist bij mij de vraag: waarom niet? Waarom draag je geen verantwoordelijkheid voor wat je zegt? Waarom ben je niet bereid je mening te verdedigen en je desnoods te laten overtuigen? Of heb je het gewoon te druk? Hieruit (http://img475.imageshack.us/img475/5092/afbeelding3dj7.png) blijkt dat dat laatste al kan worden uitgesloten. Tenzij een computerspelletje spelen een belangrijkere tijdsbesteding is dan het delen en bediscussiëren van visies over een belangrijk maatschappelijk aspect, wat ik niet bepaald verwacht van een persoon met die leeftijd. Hoe dan ook, het is niet doenbaar.

Plus, om je even een duidelijk beeld te geven van wat een "argument" is: http://nl.wikipedia.org/wiki/Argument_(argumentatieleer). Deze link leek me ook nuttig: http://nl.wikipedia.org/wiki/Discussie.
Member
Oct 22 2006 01:01pm
Ik moet wederom vaststellen dat je het nog niet beet hebt.....

Geef mij eens 3 goeie reden waarom ik moet reageren?
Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Oct 22 2006 02:39pm
Quote (pvp-mjol @ Sun, 22 Oct 2006, 20:01)
Ik moet wederom vaststellen dat je het nog niet beet hebt.....

Geef mij eens 3 goeie reden waarom ik moet reageren?

Waarom 3, is één niet genoeg? ;D

Nee, ik heb geen zak gelezen van deze hele topic, ik zeg maar wat!
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123456Next
Closed New Topic New Poll