Quote (wolfboy @ 18 Jun 2010 06:23)
Zo ey, zelfstandige en maarliefst 45 uur per week werken? Tering jantje, als je maar niet overwerkt raakt.
Ik zal je maar eerlijk zeggen; ik zit gemiddeld op de 55 (niet om te patsen, het is zo).
Stage vanuit school, full time uiteraard (~45 / week) + bijbaantje in het weekend (vaak zaterdag en zondag - ~10 / week).
Zoals je ziet ben ik nog student, dus ik heb nog niks bereikt in mijn leven nee.
En een schrijnwerkerij als eigen bedrijf? Jij doet dus eigenlijk de hele dag hetzelfde als wat mijn opa (lees: elke opa?) in zijn vrije uurtjes doet (of deed vroeger, samen met zijn kleinkinderen).
heb ik iets gezegd over een eigen bedrijf?
ik werk voor bedrijven(en eigen particulieren) maar betaal mijn sociale bijdrage zelf
enige wat ik moest doen was mij inschrijven bij: Kruispuntbank van Ondernemingen (KBO)
Aansluiten bij een sociaal verzekeringsfonds
B.T.W.-nummer aanvragen (uiteraard na het halen van mijn bedrijfsbeheer)
ik heb zelf geen bedrijf maar klanten die ik door bedrijven heb leren kenne bellen mij soms op (niet allemaal) en dan is dat voor mijn eige
ik werk 35u voor bedrijven (niet vast aangenomen) en zaterdags/weekavonden particulieren van mijn zelf
allemaal op verplaatsing (ben geen meubelmaker maar binnen huisschrijnwerker)
E/ en klanten die mijn nonkel niet kan doen neem ik over (mijn nonkel heeft wel een klein bedrijfje met 3mensen onder zijn hoede)
This post was edited by ben6660 on Jun 18 2010 11:01am