Quote (Kanni @ Jun 16 2010 08:09pm)
-We hadden het over de huidige staatsstructuren, niet over BHV.
Nee dat was jij.
Quote (Demonsangel @ Jun 14 2010 05:58pm)
Brussel vroeger 'Vlaams'
-Dus je bent geïnteresseerd in politiek, maar niet in één van de meest belangrijke en invloedrijkste politiek bewegingen? Dat is totaal tegenstrijdig. Stop met je excuses. Als je over politiek wil meepraten, doe dan eerst de nodige kennis op. Zo niet, dan zal ik er niet wakker van liggen, maar dan moet je wel beseffen dat je uitspraken nooit het niveau zullen ontstijgen van een gemiddeld gesprek in café Den Bierstal. De keuze is aan jou.
Aangezien je het de vorige 5 keer nog niet doorhad, zal dat nu waarschijnlijk ook niet het geval zijn, maar soit.
Mensen stemmen op diegene die voor hun de belangrijkste punten heeft. De standpunten van spa zijn volgens mij niet goed (genoeg), dus oninteressant in het vlak om er op te stemmen.
Er is er hier maar 1 simplistisch en dat ben jij.
Jij gaat er van uit dat federale verkiezingen de enigste verkiezingen in dit land zijn. Er,bestaat ook iets zoals gemeenteraadsverkiezingen. Dit is waar het voornamelijk ook over gaat bij bhv.
We zijn trouwens al gegaan van "het is totaal niet mogelijk van op waalse partijen te stemmen" gegaan naar " alleen in bhv" naar "federale verkiezingen". Wat is het nu?
Er zijn lijsten van ps verschenen in die gemeenten. Vroeger ging dat via UF of walen die even van partij oversrpongen en terug, nu kan het hun percies niet zoveel meer schelen.
Je hecht teveel belang aan "dat is tegen de grondwet", er is iets zoals corruptie.
Jou iets uitleggen is zoals tegen een muur praten. Hierna laat ik het.
This post was edited by Demonsangel on Jun 16 2010 01:24pm