Quote (pvp-mjol @ Sat, 7 Oct 2006, 06:51)
Dat is iets wat ik ook in de gedachte had zoals zero_cool89 hier schrijft behalve dat onze eigen belgische jongeren niet zo erg zijn alsdat het misschien bij jullie is.
Op welke basis vergelijk je Belgische jongeren met Nederlandse jongeren en op welke aspecten zijn Belgische jongeren "niet zo erg"?
En by the way, ik heb veel ervaring hiermee...
Onthou één ding eens goed! Probeer jij eens in hun land te doen wat ze in jou land doen...
Definieer "ze". Verklaar wat "ze" in "ons" land doen.
Het is toch allemaal niet moeilijk, als nederlander of belg moet jij je gedragen naar de wetten van het land dat je bezoekt. Moeten zij dit niet in België of Nederland?
Iedereen is gelijk voor de wet. Er is geen sprake van positieve discriminatie.
Ik vind jou standpunten niet beredeneert.
Quote (Incompetence @ Sat, 7 Oct 2006, 11:18)
Quote (¢?NNI @ Fri, Oct 6 2006, 11:42pm)
Toch slaagt niemand erin mijn redenering te ontkrachten: "Er is geen verband tussen enerzijds het vertonen van crimineel gedrag en anderzijds nationaliteit, dus staat het zwaarder straffen van personen op basis van nationaliteit gelijk aan discriminatie".
Het gaat je enkel om het het labeltje 'discriminatie'. Ok, in dat geval heb je gelijk. Haha, cool.
Dus je geeft toe dat jouw visie discriminerend is?
Quote (Incompetence @ Sat, 7 Oct 2006, 11:18)
Quote (¢?NNI @ Fri, Oct 6 2006, 11:41pm)
Quote (Incompetence @ Fri, 6 Oct 2006, 17:57)
Quote (¢?NNI @ Fri, Oct 6 2006, 03:38pm)
Ja, het was fout.
Wanneer je zei "Ja, het was fout, vind ik" dan zou ik het met je eens geweest zijn.
Hoezo? Ben je voor discriminatie?
Blijkbaar wel. Wat ik echter bedoelde was dat je je post om zou moeten vormen naar een mening. (hah, ik zie net dat je hetzelfde doet bij Hellskin)
Ok, hier heb je wel een punt. Ik ben tegen discriminatie. Ik vind iedereen die voor discriminatie is triest.