Quote (Standard @ Sat, 7 Oct 2006, 12:36)
Quote (hanneman)
Daar heb ik niks mee te maken net als met je locked gold. heb je niet door dat niet alleen ik maar ook de rest van het forum (niet alleen het nederlandstalige deel) jou een sippe nerd vindt?
Ohhhh, wat een belediging. Ik denk dat ik snel weer mijn bedje in kruip en de hele dag ga zitten huilen.
Dus daarom kreeg ik een waarschuwing van een Pool voor een post die ik hier heb gemaakt? En daarom wou die ook niet zeggen wie mij "aangegeven" heeft.
NaziHet kan me niets schelen wat een randebieltje als jij van me vind, werkelijk waar niet, hoe vaak moet ik het je nog vertellen. Wat de rest van het forum denkt? Doet me geen zier.
Hoe vaak kom jij nou uit het nederlandstalig forum? Ik zie jou alleen hier posten.
Ik een sippe nerd? ^__^ Ik zie alleen negativiteit van jouw posts afdruipen, gedraag je eens als een ++ voorbeeld en niet als een volslagen idioot.
mss dat de woorden van han en canni te moeilijk voor jouw zijn, maar hier even simpel:
Niemand in heel dit forum vind je leuk of aardig, dus wat is het doel voor jouw om 12uur per dag achter je pc te zitten en alleen op dit forum zinloze dingen te spammen. Je kent niemand persoonlijk of zo, dus er is ook gene reden om iemand te irriteren. Leg dus eens uit wat je hier nog steeds doet a.u.b.
DIT IS GEWOON MIJN INTERPETATIE VAN HUN MENING
This post was edited by Tha_Axid on Oct 7 2006 05:49am