Quote (MilkAndCookies @ 28 Apr 2010 21:40)
Eduard vindt het hier niet meer leuk, Peter wordt na het aanmaken van een account meteen gebanned, Triple_han is een kneus, Wolfboy is terug, Danny is dronken, Kanni werkt aan z'n eerste hiphop-album. En Doggy-Style? Niemand weet waar die haas is gebleven.
Quote (Wuben[NM] @ 28 Apr 2010 16:20)
In de tijd dat Kanni en Triple-han nog dachten dat ze boel hier runden, dat Hellskin nog hardcore was ipv verstandig, dat ik nog recalcitrant was, dat Bob de leukste thuis was en guides maakte voor assassins, dat richburg nog kon opscheppen over het aantal keren dat hij anale seks had gehad en dat de boten nog van hout waren.
Ik geef toe: met een grotere groep vaste bezoekers die moeite willen doen voor de site (lees: interessante topics, goede mods) was dit forum inderdaad beter. Neemt niet weg dat ik hier nog steeds met plezier kom. Jammer dat Eduard er niet meer is. Hij was echt een smaakmaker.
Overigens vond ik triple-han ook een kneus. Kanni ben ik wel gaan waarderen in de tussentijd.
Dus ik was niet de enige die Han een kneusje
vond? Mooi, ligt het dus niet aan mij.
Ik weet niet hoe hij nu is, dus daar kan ik niet over oordelen.
En ik weet nog wel ja, hellskin met zijn foto's. Kaal koppie, gekke bekken en lekkere wijven om zich heen!