d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Klein Vraagje Over Www.game247.nl > Goede reputatie site?
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: Locked
Warn: 10%
Sep 30 2006 06:10am
Quote (Tha_Axid @ Sat, 30 Sep 2006, 13:01)
Quote (OMG_LOOK_ITS_Chamillionaire @ Sat, 30 Sep 2006, 12:58)
Hahahan, wat een dikke loser ben jij. LittlePrincess heeft gelijk, houd voor de grap eens een spiegel voor je kop en vertel ons wat je ziet, onsympathieke hufter!

zou ik mogen weten wat jouw vorige acc was? dan weet ik wie ik voor mij heb.
Waarom wil je dat weten?
Sketcht \ Brain-Damage.

Member
Gold: 0.00
Sep 30 2006 06:35am
Quote (Standard @ Sat, 30 Sep 2006, 14:06)
Quote (Kanni)
"hard cash" zul je nooit krijgen via Ebay. Plus, als je onder "kopen met forumgold" "kopen met hard cash" verstaat, hoe zeg je dan in jouw taalgebruik dat je werkelijk iets "koopt met forumgold"? Je bent één complex wezen, prinses.

Beste, Canni. Dat zeg ik helemaal niet. Ik zeg dat dat indirect kan gebeuren, en dat dat ook plaatsvind.

Òf je dacht werkelijk dat je daar met forumgold kon betalen, òf je bedoelt met "kopen met forumgold" "kopen met geld", maar waarom zeg je dan niet gewoon "kopen met geld" in plaats van "kopen met forumgold" waarmee je dan "kopen met geld" bedoelt via een indirecte, onduidelijke en uiterst onlogische manier?

Quote (Standard @ Sat, 30 Sep 2006, 14:06)
Quote (Kanni)
Nee?

Nee.

Quote (Kanni)
Betrapt!

Ik gaf simpelweg mijn mening. Ik begrijp dat je alles wat ik zeg wil associeren met "huilen", maar zo werkt het nou eenmaal niet. Daarnaast zie ik ook niet dat je je ongelijk geeft, grappig eigenlijk.

Disclaimer: Ik ben niet verantwoordelijk voor verkeerd geïnterpreteerde boodschappen. Ik gebruik mijn eigen taalgebruik!

Mja, ik label zaken als "je houding is ongepast!! je posts zijn niet constructief!! je levert geen bijdrage aan d2jsp!!" als reactie op het opmerken van een fout als gejank, of dat nou je mening is of niet. Verder denk ik dat het van heel veel belang is welke mening een 40 posts per dag makende nerd die blijkbaar moeilijk zonder dit forum kan, vormt. Of wacht. Nee, toch niet.

Edit: vermeldde ik 40 posts per dag? Het zijn er 70. Shit, jij bent echt triest.

This post was edited by ¢?NNI on Sep 30 2006 06:37am
Banned
Trader: Scammer
Warn: 40%
Sep 30 2006 06:59am
Wow, zijn het al zoveel inmiddels?

Grappig dat je mij een nerd noemt, terwijl jij degene bent die geld stopt in dit forum. Jouw toewijding aan dit forum is groter als de mijne.

En als mijn mening er volgens jou niet toedoet, waarom blijf je dan steevast proberen mij te overtuigen en op andere gedachten te brengen?

Het spijt me dat ik een beetje onduidelijk ben geweest, dat zijn we vast allemaal wel eens.
Member
Gold: 0.48
Sep 30 2006 07:14am
Quote (OMG_LOOK_ITS_Chamillionaire @ Sat, 30 Sep 2006, 14:10)
Quote (Tha_Axid @ Sat, 30 Sep 2006, 13:01)
Quote (OMG_LOOK_ITS_Chamillionaire @ Sat, 30 Sep 2006, 12:58)
Hahahan, wat een dikke loser ben jij. LittlePrincess heeft gelijk, houd voor de grap eens een spiegel voor je kop en vertel ons wat je ziet, onsympathieke hufter!

zou ik mogen weten wat jouw vorige acc was? dan weet ik wie ik voor mij heb.
Waarom wil je dat weten?
Sketcht \ Brain-Damage.

Hai adam

Peter, ik denk dat kanni juist forum gold koopt om juist winst te maken. Natuurlijk weet ik dit niet zeker.
Toch begin ik er liever niet aan, ik weet zeker dat gewoon werken meer geld op levert.
Member
Gold: 5,901.42
Sep 30 2006 07:23am
srry dat ik mij er even tussen meng, maar standard is net zo nerd als hij canni vind, want hij kan zelf naar 16 (of was het al 17) banns nogsteeds geen afscheid nemen.
Banned
Sep 30 2006 07:31am
Quote (Tha_Axid @ Sat, Sep 30 2006, 01:23pm)
srry dat ik mij er even tussen meng, maar standard is net zo nerd als hij canni vind, want hij kan zelf naar 16 (of was het al 17) banns nogsteeds geen afscheid nemen.

Mengen mag, hoor. Dank je dat je mij een nerd noemt. Het waren ~6 bans nog maar, geloof ik. Als een paar mensen vinden dat ik afscheid moet nemen, mag dat best gezegd worden, ik hecht er geen waarde aan.

Twan, wie weet. Ik kan me voorstellen dat dat vroeger gebeurde, maar tegenwoordig zijn grote trades niet leuk meer, ik ben al zoveel kwijtgeraakt, net zoals Luke =S Liever geen risico's meer lopen.

Member
Sep 30 2006 07:38am
Quote (Standard @ Sat, Sep 30 2006, 01:49pm)
Ach, ja. Je hebt genoeg geld gedoneerd, kerel. Tot zo.

Iets kopen met Forum Gold kan je ook verstaan onder "fg verkopen voor hard cash op Ebay" en daarna iets bestellen op een site. Of Forum Gold verruilen voor wat je ook wil kopen, en dat de trade vervolgens grote aantallen Forum Gold verruilt voor cash. Geloof me, het gebeurd.

Edit: Ik huil niet, sorry. En daarnaast verwacht ik toch wel een andere houding van iemand die Members++ heeft en trusted is. Ik weet niet over hoeveel zelfkennis je beschikt, maar als je voor de grap eens uit je lichaam treed en bekijkt dat al je posts 0 constructief zijn, en alleen maar op- en aanmerkingen bevatten op anderen. Probeer je negatief over te komen, of ben je altijd al zo geweest? Ik bedoel, wat heb jij nou ooit bijgedragen aan deze site, aan deze forums of aan de Dutch Forum? Ik zie alleen gezeik, gebler en uitlatingen over een ander. Kijk zelf eens goed in de spiegel en vraag je af wat je ziet.

Lul toch niet zo slap, jij zei dat je ragnaroks de "lui" van de site moest aanspreken en zeggen dat hij een trusted tag had op deze site, hou je mond maar, je lult jezelf alleen nog maar verder onderuit.
Member
Sep 30 2006 07:39am
Quote (Standard @ Sat, 30 Sep 2006, 14:59)
Wow, zijn het al zoveel inmiddels?

Grappig dat je mij een nerd noemt, terwijl jij degene bent die geld stopt in dit forum.

Wat is er met je economisch inzicht gebeurt?

Jouw toewijding aan dit forum is groter als de mijne.

Oh, pleaaase. Laten we anders even vergelijken.

Ik: post bijna nooit behalve in het dutch forum, aan een gemiddelde van 4,4 posts per dag. Mijn posts bestaan vooral uit reacties op bullshit en discussies over onderwerpen die mij interesseren. Ik heb geld gedonate om een reden die meer vanzelfsprekend is dan "als appreciatie voor Paul's werk". Ik speel geen spelletjes dus aan de game-gerichte fora en topics heb ik dus niets.

Jij: post 69,8 posts per dag in verschillende fora. Je bent te stom om simpele regels te volgens maar ook te stom om dit forum te verlaten. Dit is je vierde of vijfde account en je blijft maar terugkomen om de meeste zinloze en belachelijke posts te maken waarmee je niets anders dan een beetje e-aandacht met bereikt. Als ik me afvraag hoe je behalve schoolgaan of werk, nog 70 posts kan maken in dit forum en ook nog hobby's en een sociaal leven kan onderhouden, kom ik tot de conclusie dat het erg onwaarschijnlijk is dat die laatste twee voldoende aan bod komen.

En als mijn mening er volgens jou niet toedoet, waarom blijf je dan steevast proberen mij te overtuigen en op andere gedachten te brengen?

Ik reageer af en toe op wat van je onzin, maar wat doet je denken dat mijn bedoeling ligt in het overtuigen of op andere gedachten brengen van jouw simpele ziel?

Het spijt me dat ik een beetje onduidelijk ben geweest, dat zijn we vast allemaal wel eens.

Onduidelijkheid die zich uit in het zeggen van "betalen met forumgold" wanneer je bedoelt "betalen met geld" vereist een enorme domheid, die slechts enkelen gegeven is.

This post was edited by ¢?NNI on Sep 30 2006 07:42am
Banned
Sep 30 2006 07:50am
Quote (triple_han @ Sat, Sep 30 2006, 01:38pm)
Quote (Standard @ Sat, Sep 30 2006, 01:49pm)
Ach, ja. Je hebt genoeg geld gedoneerd, kerel. Tot zo.

Iets kopen met Forum Gold kan je ook verstaan onder "fg verkopen voor hard cash op Ebay" en daarna iets bestellen op een site. Of Forum Gold verruilen voor wat je ook wil kopen, en dat de trade vervolgens grote aantallen Forum Gold verruilt voor cash. Geloof me, het gebeurd.

Edit: Ik huil niet, sorry. En daarnaast verwacht ik toch wel een andere houding van iemand die Members++ heeft en trusted is. Ik weet niet over hoeveel zelfkennis je beschikt, maar als je voor de grap eens uit je lichaam treed en bekijkt dat al je posts 0 constructief zijn, en alleen maar op- en aanmerkingen bevatten op anderen. Probeer je negatief over te komen, of ben je altijd al zo geweest? Ik bedoel, wat heb jij nou ooit bijgedragen aan deze site, aan deze forums of aan de Dutch Forum? Ik zie alleen gezeik, gebler en uitlatingen over een ander. Kijk zelf eens goed in de spiegel en vraag je af wat je ziet.

Lul toch niet zo slap, jij zei dat je ragnaroks de "lui" van de site moest aanspreken en zeggen dat hij een trusted tag had op deze site, hou je mond maar, je lult jezelf alleen nog maar verder onderuit.

Ja, haha, grappig hé?

Hier ook een reactie op, of leg je je erbij neer? Praat maar met een paar vriendjes van je, zodat ik snel weer gelosered word.

Canni. Als je de appreciatie van Paul's werk zo erg waardeert, waarom zijn die donorsterren erbij gekomen nadat iedereen die de bot gebruikte gebanned werd, en niemand, behalve volslagen idioten de bot nog gebruiken? Was het een donatie, of kreeg je er ook Forum Gold voor terug?

Ik werk ochtenddiensten, van 6-2. Om kwart over twee ben ik meestal thuis en post ik hier wat. Ik heb heus wel een leven naast D2jsp, in tegenstelling van wat jij veronderstelt.

Onduidelijkheid die zich uit in het zeggen van "betalen met forumgold" wanneer je bedoelt "betalen met geld" vereist een enorme domheid, die slechts enkelen gegeven is.

Ja sorry, soms kijk ik even in mijn portemonnee hoeveel forum gold ik nog heb. Verder vergelijk ik de prijzen ook altijd en doe ik wedstrijdjes met mijn vrienden. Als ik een biertje koop, dan doen we altijd wie als eerste het exacte forum gold bedrag, op 2 decima nauwkeurig, raad. Dolle pret man!

Ragnaroks: Daarnaast heb ik voor de grap eens een kijkje genomen op de site. Ziet er wel "betrouwbaar" uit. Maar omdat niemand hem herkent, zou ik ook eens bij bol.com kijken of een andere populaire site.
Member
Sep 30 2006 08:00am
Quote (Standard @ Sat, 30 Sep 2006, 15:50)
Canni. Als je de appreciatie van Paul's werk zo erg waardeert, waarom zijn die donorsterren erbij gekomen nadat iedereen die de bot gebruikte gebanned werd, en niemand, behalve volslagen idioten de bot nog gebruiken? Was het een donatie, of kreeg je er ook Forum Gold voor terug?

Zuuuucht, ga je schamen. Je snapt mijn zin gewoon niet. Lees het nog eens, en nog eens.
Quote (Kanni)
Ik heb geld gedonate om een reden die meer vanzelfsprekend is dan "als appreciatie voor Paul's werk".

Ik werk ochtenddiensten, van 6-2. Om kwart over twee ben ik meestal thuis en post ik hier wat. Ik heb heus wel een leven naast D2jsp, in tegenstelling van wat jij veronderstelt.

Dat is echt vreemd. Ik vind zou namelijk niet de tijd vinden om 70 posts per dag te maken, en ik werk niet meer dan jij.

Ja sorry, soms kijk ik even in mijn portemonnee hoeveel forum gold ik nog heb. Verder vergelijk ik de prijzen ook altijd en doe ik wedstrijdjes met mijn vrienden. Als ik een biertje koop, dan doen we altijd wie als eerste het exacte forum gold bedrag, op 2 decima nauwkeurig, raad. Dolle pret man!

"vereist een enorme domheid, die slechts enkelen gegeven is."
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll