Quote (Standard @ Sat, 30 Sep 2006, 14:59)
Wow, zijn het al zoveel inmiddels?
Grappig dat je mij een nerd noemt, terwijl jij degene bent die geld stopt in dit forum.
Wat is er met je economisch inzicht gebeurt?
Jouw toewijding aan dit forum is groter als de mijne.
Oh, pleaaase. Laten we anders even vergelijken.
Ik: post bijna nooit behalve in het dutch forum, aan een gemiddelde van 4,4 posts per dag. Mijn posts bestaan vooral uit reacties op bullshit en discussies over onderwerpen die mij interesseren. Ik heb geld gedonate om een reden die meer vanzelfsprekend is dan "als appreciatie voor Paul's werk". Ik speel geen spelletjes dus aan de game-gerichte fora en topics heb ik dus niets.
Jij: post 69,8 posts per dag in verschillende fora. Je bent te stom om simpele regels te volgens maar ook te stom om dit forum te verlaten. Dit is je vierde of vijfde account en je blijft maar terugkomen om de meeste zinloze en belachelijke posts te maken waarmee je niets anders dan een beetje e-aandacht met bereikt. Als ik me afvraag hoe je behalve schoolgaan of werk, nog 70 posts kan maken in dit forum en ook nog hobby's en een sociaal leven kan onderhouden, kom ik tot de conclusie dat het erg onwaarschijnlijk is dat die laatste twee voldoende aan bod komen.
En als mijn mening er volgens jou niet toedoet, waarom blijf je dan steevast proberen mij te overtuigen en op andere gedachten te brengen?
Ik reageer af en toe op wat van je onzin, maar wat doet je denken dat mijn bedoeling ligt in het overtuigen of op andere gedachten brengen van jouw simpele ziel?
Het spijt me dat ik een beetje onduidelijk ben geweest, dat zijn we vast allemaal wel eens.
Onduidelijkheid die zich uit in het zeggen van "betalen met forumgold" wanneer je bedoelt "betalen met geld" vereist een enorme domheid, die slechts enkelen gegeven is.
This post was edited by ¢?NNI on Sep 30 2006 07:42am