hmm k komt mijn fock dag..
6:30 wekker
6:40 wekker
6:50 wekker
7:00 wekker
7:06 kheb alle knopjes geprobeerd, van me wekker om hem uit te doen in het donker

, en nu staatie uit en ga ik uit bed
7:10 kleren aan, tanden poetsen, lenzen in, haar doen, deo, schoenen aan, me moeder smeert ondertussen boterhammen omdat ik te laat ben
7:15 ik fiets weg (moet eigenlijk om 7:00 al gaan.. had gelukkig wind mee want ik fiets kwartier over een dijk en deed er 5 minuten over
7:20 ik fiets met me fiets recht in de fietsenrek gleuf trek me sleutel er zo snel mogelijk uit en ren naar de bus die op het punt staat om weg te rijden
7:50 ik kom op het station
7:55 overstappen
8:10 ik sta bij bushalte in buurt van school
8:17 ben naar school gelopen
8:20 bel gaat, nu slaap ik door alle lessen heen omdat ik zo moe ben en dus niks hoor of zie/lees en lerare brabbelen maar een hoop shit
11:00 kleine pauze wat snoep eten en drinke
11:20 pauze voorbij en weer een hoop saaiheid
13:00 grote pauze naar buite speeltuinjte klote met wuppen etc
13:30 pauze voorbij en de saaiheid begint weer maar khad een rolo uit de pauze en die deed ik onder me stoelpoot en toen werd het een vieze zwart bruine zooi onder me stoel en leek het alsof er iemand hondeschijt had uitgeveegd ( het was vloerbekleding geen plastic shit)
16:00 uit buuhuu... een 9 en een 8.5 gehad.. ben blijven zitten dit jaar... ...
16:08 ik sta bij bushalte te w8ten
16:15 ik neem statsbus
16:25 ik neem streekbus, was tering druk dus moest naast een vreemd ruikende ouwe vrouw zitte
17:15 ik kom aan bij bushalte en trek me fiets uit de fietsband gleuf, ging best moeilijk omdat ik de fiets erin had gereden :/ en vertrek nu met wind tegen
17:30 ik kom thuis en ga warm eten
18:00 lenze uit bril op en dan eerst me forum rondje

ff al me forums lezen, dutch ofc en nog paar andere sites die ik niet mag noemen dan lekker cs1.6/source/fear/d2/halo laatste tijd alleen source
19:00 huiswerk maken (atm nog niet zo veel..) moest 3 a4tjes overschrijven omda tik een boek van nederlands niet bij had
19:xx weer verder met gamen
22:00 eigenlijk douchen maar ben nu met deze post bezig dus doe ik zo wel
23:00 HARRY POTTER LEZEN

ja anders lees ik niks en dan bestaat me leven alleen nog maar uit gamen..
24:xx slapen tja die boeke zijn beetje verslavend.. en dan 6 uurtjes slapen en weer die hele !@#$zooi maar ik ben maar 1 dag ik de week 4 uur uit
This post was edited by edujackass on Sep 19 2006 02:22pm