Quote (Tha_Axid @ Sun, 17 Sep 2006, 12:24)
Quote (wolfboy @ Sun, 17 Sep 2006, 12:20)
Quote (Tha_Axid @ Sun, 17 Sep 2006, 12:14)
Quote (richburg @ Sun, 17 Sep 2006, 12:07)
ik ben m ook een keer kwijt geweest en een scammer tag gehad, fg locked, en gebanned.. was allemaal wel een reden voor.
maja, sommige pakt hij strenger aan als andere... zo hoort t niet
was jij ook al scammer

mss dat er nog een hele kleine kans is dat ik ooit ook trusted wordt

als ik tenminste weer beetje active wordt, ik post bijna alleen in dutch forum.
Ik ook, begin nou net weer beetje ergens anders te posten, ga weer beetje actiever worden, maar mijn doel is totaal niet trusted tag, bijna 7k posts zou toch wel genoeg moeten zijn voor het minste respect

!
Ik heb er over gedacht om net als warden, 80ppd te hebben, en in alle topics in site suggestions general help en scammer auctions te reageren, mja daar ben ik egt TE lui voor. Mss dat ik da in de vakantie probeer, dan verveel ik me altijd helemaal

@woldboy, ik wist dat je TT had en wrm je hm kwijt bent geraakt, maar UC-Ghost had daar een warn voor gekregen, zijne is verwijdert. En ik heb ook iemand (kd8 Timo) horen zeggen dat dabeerman jouw tag nog niet wilde terug geven, is er dus nog kans dat je hem terug krijgt?
Ik zou het echt niet weten, ik ben niet meer zo active in de guild :$..
Ga weer miRC en sjizzle installeren als ik me laptop heb!
Quote (zero_cool89 @ Sun, 17 Sep 2006, 12:24)
Quote (wolfboy @ Sun, 17 Sep 2006, 12:20)
Quote (Tha_Axid @ Sun, 17 Sep 2006, 12:14)
Quote (richburg @ Sun, 17 Sep 2006, 12:07)
ik ben m ook een keer kwijt geweest en een scammer tag gehad, fg locked, en gebanned.. was allemaal wel een reden voor.
maja, sommige pakt hij strenger aan als andere... zo hoort t niet
was jij ook al scammer

mss dat er nog een hele kleine kans is dat ik ooit ook trusted wordt

als ik tenminste weer beetje active wordt, ik post bijna alleen in dutch forum.
Ik ook, begin nou net weer beetje ergens anders te posten, ga weer beetje actiever worden, maar mijn doel is totaal niet trusted tag, bijna 7k posts zou toch wel genoeg moeten zijn voor het minste respect

!
En je zit in Europe guild.... Als ik daar heen ga ziek alleen maar trusteds/medis en dan ben ik zo van...

Jup, tah guild pwnz!
This post was edited by wolfboy on Sep 17 2006 05:26am