d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hebben Meer Mensen Hun Acc Trug? > ik kwam er 5 min gelee 8er :D
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Aug 24 2006 07:35am
Quote (cranium-sf @ Wed, Aug 23 2006, 03:28pm)
hmm volgens mij is "weird_me " toch wel hard aan het zeveren
dit is et eerste da ik dara van hoor da iemand een acc trg krijgt en dan nog
als ze u gebanned hebben hadden ze wssn wel reden ( hoe kut t ook is )
maar ik zie geen reden om een acc dat ze hebben gesloten trg open te maken
of je was nooit gebanned of je bent aan het zeveren .

ik had meer schijt aan d2 als ik banned zou worde zou ik kappe met d2. heb ik gedaan toen, ging ik voor de lol wat accs checke of die niet gebanned waren en tja dan maar mijn oude acc ook kijke. 2dage na ban stond er "your acc has ben closed (8)" en nu kon ik er weer op en cd key is nog steeds ban. kspeel nu tog amper d2 kheb betere dingen te doen.
Member
Gold: 10,701.57
Aug 24 2006 08:59am
Ik vind het mega goed da ze mensen bannen omdat ze cheats gebruiken. Ik vind dat ze dat om de 2 maanden moeten scannen, maar ze zullen wel altijd een manier vinden om die scan te omzeilen dry.gif Ik vind altijd mega grappig als er mensen banned geraken.
(volledig hack clean sinds 1.10 biggrin.gif op 1.09 gebruikte iedereen maphack )

This post was edited by Larzie on Aug 24 2006 09:02am
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Aug 24 2006 09:40am
Quote (Larzie @ Thu, 24 Aug 2006, 16:59)
Ik vind het mega goed da ze mensen bannen omdat ze cheats gebruiken. Ik vind dat ze dat om de 2 maanden moeten scannen, maar ze zullen wel altijd een manier vinden om die scan te omzeilen dry.gif Ik vind altijd mega grappig als er mensen banned geraken.
(volledig hack clean sinds 1.10 biggrin.gif op 1.09 gebruikte iedereen maphack )

kun je verwachte... op een gegeven moment vinden ze er wel iets om die scans te omzeile... questie van tijd wink.gif zoals je al zegt

als je geen risico wil lopen: gebruik dan gewoon geen hacks, is helemaal niet nodig, je kunt best zonder
Member
Gold: 14,931.00
Aug 24 2006 09:53am
maphack laat pijlen en schoten zien op de map, dat is geen hack?

liever 50 bots dan 1 iemand met maphack
Member
Gold: 12,649.00
Aug 24 2006 10:53am
Quote (JurK. @ Thu, 24 Aug 2006, 17:53)
Want...?
Dan heb je dus 50 bots die games runnen en de servers belasten... Tevens vinden die bots dan ook meer waardevolle items dan als er een iemand MH zou gebruiken, dus gaan de prijzen omlaag! Lijkt me niet echt handig.

Member
Gold: 0.30
Aug 24 2006 11:09am
In mijn ogen zijn bots toch ook slechter dan maphack. Bots belasten de server en maken de spelers die hen gebruiken rijker, wat niet eerlijk is tegenover andere spelers. Je kan argumenteren dat je met mh ook sneller kan mfen, maar dit weegt volgens mij niet echt op tegen een volledige nacht botten (al dan niet met meerdere cd-keys) Maphack gebruiken is in feite ook cheaten maar afgezien van in pvp waar het je wel voordelen geeft, heeft het verder weinig tot geen invloed op de economie/snelheid van de servers.

Ik gebruikte maphack en ik ben niet gebanned, gewoon geluk gehad denk ik. Het was ook al een tijdje geleden dat ik nog gespeeld had toen die mass-ban kwam. Ik speel diablo voor de fun en met maphack spelen is gewoon leuker. Als mijn accounts daardoor gebanned worden, dan stop ik gewoon met spelen, ooit moet ik er toch eens mee stoppen.
Member
Gold: 207.96
Aug 24 2006 01:52pm
Quote (JurK. @ Thu, 24 Aug 2006, 16:53)

niets van die alletwee~

bots waren er zodanig veel dat enigste game sdie er waren baalruns waren door bots~
verdien je wel redelijk wat gold mee met ze te kille maar dat is het ook

zo van wow weetje ik heb paladin lvl 99 (zegt wel niet dat allemaal gedaan is door bot)
maphack mja handig ma moest nu nie bestaan is da nog altijd tofste kdenk dat al veel mensen hun lesje geleerd hebben

maar eens je het niet gebruikt wordt je het gewoon zonder mh te spelen
en voor cs of bruns te doen nn mh~
Member
Gold: 5,901.42
Aug 24 2006 02:09pm
Quote (dmx_wizzard @ Thu, 24 Aug 2006, 20:52)
Quote (JurK. @ Thu, 24 Aug 2006, 16:53)

niets van die alletwee~

bots waren er zodanig veel dat enigste game sdie er waren baalruns waren door bots~
verdien je wel redelijk wat gold mee met ze te kille maar dat is het ook

zo van wow weetje ik heb paladin lvl 99 (zegt wel niet dat allemaal gedaan is door bot)
maphack mja handig ma moest nu nie bestaan is da nog altijd tofste kdenk dat al veel mensen hun lesje geleerd hebben

maar eens je het niet gebruikt wordt je het gewoon zonder mh te spelen
en voor cs of bruns te doen nn mh~

enigste waar ik het ooit voor heb gebruikt is baalruns, om snel daar te zijn, als je gewoon speelt moet je zeker zonder spelen, dat is veel leuker.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll