Quote (Uytendaaltje @ Wed, 21 Oct 2009, 13:56)
Die laatste zin helpt heel je geloofwaardigheid om zeep.
Eduard niet irritant vinden, en ons wel, is pure vriendjespolitiek. Eduard zelf post dikwijls zeer uitgebreide en gedetailleerde dingen waar lang niet iedereen een boodschap aan heeft. Als iemand anders iets post wat maar voor een selectief publiek interessant is, reageert Eduard (en niet alleen hij) vrij aanvallend. Bijvoorbeeld, moest ik hier iets posten over een wiskundig probleem of iets dergelijks, garandeer ik je dat hierin mensen geïnteresseerd zouden zijn. Maar gebruikelijk verpest Eduard het dan al redelijk snel door te beweren dat geïnteresseerd is, dat ik mijn brol maar ergens anders moet posten, en dat kanker kanker kanker ouwe.
Die laatste zin was een grap. Jullie kunnen er toch ook niks aan doen?
Ik zou zeggen: probeer het eens. Maak eens een beginpost met een uitdagend onderwerp en ruimte tot discussie. Dus niet: "vertel wat je weet over bots dan wacht ik totdat ik mijn verhaaltje kan posten". Krijg je flames of gaat men off-topic? Ongetwijfeld, maar dat gebeurt ook in Eduard zijn topics. Ook in de mijne.
Je kan ook explicitiet kiezne niet in te gaan op off-topic posts. Dat werkt goed voor de Hiphop topic, die toch zeer succesvol genoemd mag worden. Grote dank aan Kanni daarvoor, maar dat terzijde.
Als je niet tegen kanker kan, ben je niet de enige, want vrij veel mensen gaan er dood aan. Als je niet tegen gescheld kan, dan moet je niet met Nederlands praten, want zij schelden veel. Vooral deze subsector van de NL samenleving. Deal with it.