Quote (Doggy-Style @ Thu, Aug 3 2006, 10:44am)
Ja, ik neem dit forum wel serieus. Maar ik laat me niet beinvloeden zoals hem. Hij neemt het TE serieus. Ik zei ook niet; neem het forum niet zo serieus, maar ik zei
te serieus. Dat is wat anders

Ik gaat lunche (K)
Quote (Doggy-Style @ Thu, Aug 3 2006, 11:26am)
Quote (gamebrain @ Thu, 3 Aug 2006, 13:10)
1337, wat doet me het aan denken? kijk naar Ov2rkill zijn Sig. You flipping idiot.
Quote (gamebrains signature)
1337 post on: Sun, Jun 25 2006, 09:37am

Nu lul je jezelf eigenlijk klem
Eigenlijk niet. Jij zit wat te stoefen met je 1337 (de naam van de guild) guild, terwijl jij tegen mij zegt: Neem dit forum niet TE serieus, Ik neem het helemaal niet serieus en jij dus wel, want jij zit te stoefen met je 1337 guild, terwijl ik gewoon zeg dat ik free invites kreeg om in Chill-zone te zitten, en ja de naam zegt het zelf, ik kom hier gwn om te chillen en trades de doen, niet om jouw gezeik of dat van canni of triple of wie dan ook aan te horen.
Rot dan op, en hou op met dat gejank hier.
Ga nou niet zo kansloos doen door iemand de benadrukken op zijn guild.
Natuurlijk neem jij dit niet forum te serieus. Vandaar dat je hier steeds over alles te janken. En allemaal onzin post met die game-brain van je.
+ de guild 1337 heeft gewoon toffe members, het gaat me helemaal niet om de naam. Ik hou helemaal niet van dat '1337'. Maar ik heb er ook niks op tegen