Quote (misnomer @ Fri, 21 Aug 2009, 13:27)
het is ook zo focking handig dat je echt overal je E-mails kunt ophalen en dat soort dingen
Word.
Quote (JWT @ Fri, 21 Aug 2009, 13:36)
Kan met Iphone ook gewoon hoor.
iPhone is geinig en alles, maar geen serieuze zakentelefoon.
Quote (Falkerakatim @ Fri, 21 Aug 2009, 13:45)
wel, voor mensen met bepaalde jobs .. ok ... maar voor 90% van de mensen is het nutteloos ...
ik kan mijn mails ook elke dag checken ... ik heb een computer thuis .. en de meeste mensen met bureaujobs hebben op hun werk ook een pc hé...
maar al die kindjes van 16 jaar met een smartphone ..of zelfs tot hun 21 ... die gebruiken dat toch niet?
Ja, voor de meeste mensen is het niet nodig, maar vooral in de zakensector is het bijna niet meer te missen. Je moet tegenwoordig constant bereikbaar zijn. Bellen is één, e-mail is twee, agenda synch is drie.
Mijn probleem is dat zodra ik van mijn werkplek wegloop, dat ik digitaal niet meer bereikbaar ben. Ik moet nogal eens extern op bezoek en de enige manier waarop ik dan te bereiken ben is via telefoon. Vrijwel alle communicatie met zowel externe als interne partijen verloopt via e-mail, daarnaast staat mijn agenda ook alleen op mijn pc. Vaak is het onderweg, 's avonds of in het weekend nog wel eens handig om agenda of mailbox te raadplegen en dat kan nu niet.
Op zijn zachtst gezegd fucking irritant. RSA keys zijn triest.
Quote (Falkerakatim @ Fri, 21 Aug 2009, 13:46)
hoe oud ben je .. en welk werk doe je dat je zo'n phone nodig hebt?
23 en ik werk in financiële sector.