d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Filmpje, Hate It, Love It? > Welcome to Rotterdam
Prev1234567Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 340.90
Jul 27 2006 03:19am
S.C.F hmmm ja niet fokke met feyenoord he

het slaat nergens op maar feyenoord bewijst dat ze alleen van vechten houden er moeten betere regels komen
Member
Gold: 0.30
Jul 27 2006 03:46am
Wat ik er niet van snap is hoe je nu kan weten wie je in elkaar aan het slaan bent. Voor mij zien die gasten er allemaal hetzelfde uit en uiteindelijk krijg je dan toch gewoon Feyenoordsupporters die andere Feyenoordsupporters in elkaar rammen om maar een voorbeeld te geven? Geweld ligt in de natuur van de mens maar met 10 mannen 1 andere halfdood meppen is er over.

Ik weet niet wie hier de vergelijking met een pit maakte maar dat is toch wel even anders.
-In een pit ga je zelf uit vrije wil meedoen, niemand die je verplicht.
-Als het te erg wordt kan je er altijd uitstappen (wel beetje moeilijk als je in het centrum van een grote pit zit)
-Je wordt niet geviseerd: iedereen vecht met iedereen zonder te kijken wie nu wie is.
-Er is geen haat mee gemoeid: als de pit voorbij is ga je niemand naar een ander zien stappen om hem een mep te verkopen omdat die persoon hem in de pit toevallig raakte.
-Als je valt wordt je weer recht getrokken of ontwijkt men je minstens. Niemand die je gaat bespringen of een extra trap verkopen omdat je op de grond ligt.
En ga zo maar door, het is een wereld van verschil.
Member
Gold: 0.31
Jul 27 2006 05:46am
Quote (ReadyAimFire @ Thu, Jul 27 2006, 10:46am)
Wat ik er niet van snap is hoe je nu kan weten wie je in elkaar aan het slaan bent. Voor mij zien die gasten er allemaal hetzelfde uit en uiteindelijk krijg je dan toch gewoon Feyenoordsupporters die andere Feyenoordsupporters in elkaar rammen om maar een voorbeeld te geven?
Geweld ligt in de natuur van de mens maar met 10 mannen 1 andere halfdood meppen is er over.

Ik weet niet wie hier de vergelijking met een pit maakte maar dat is toch wel even anders.
-Als het te erg wordt kan je er altijd uitstappen (wel beetje moeilijk als je in het centrum van een grote pit zit)
-Je wordt niet geviseerd: iedereen vecht met iedereen zonder te kijken wie nu wie is.
-Er is geen haat mee gemoeid: als de pit voorbij is ga je niemand naar een ander zien stappen om hem een mep te verkopen omdat die persoon hem in de pit toevallig raakte.
-Als je valt wordt je weer recht getrokken of ontwijkt men je minstens. Niemand die je gaat bespringen of een
extra trap verkopen omdat je op de grond ligt.

En ga zo maar door, ik maak soms ook gewoon pits om een beetje plaats te maken voor vriendinnen die niet echt van de grootste zijn en niets kunnen zien van het optreden. Dit blijft dan een rustige pit en de kleintjes zetten zich dan vanachter in de pit en zij kunnen genieten van het optreden terwijl de rest 'een dansken placeren in de pit' zoals we zeggen smile.gif
Btw, bezoek eens www.hagelandfest.be dit wordt het volgend festival.

Quote (Godsterrorforce @ Wed, Jul 26 2006, 10:52pm)
ben zelf namelijk gabber.. smile.gif

Hahaha!
Bestaan die nog? Ik dacht dat ze allen terug underground waren, alvast dat zijn ze in België. Thank God!
Member
Gold: 0.00
Jul 27 2006 07:19am
Quote (ReadyAimFire @ Thu, Jul 27 2006, 09:46am)
Wat ik er niet van snap is hoe je nu kan weten wie je in elkaar aan het slaan bent. Voor mij zien die gasten er allemaal hetzelfde uit en uiteindelijk krijg je dan toch gewoon Feyenoordsupporters die andere Feyenoordsupporters in elkaar rammen om maar een voorbeeld te geven? Geweld ligt in de natuur van de mens maar met 10 mannen 1 andere halfdood meppen is er over.

-Als je valt wordt je weer recht getrokken of ontwijkt men je minstens. Niemand die je gaat bespringen of een extra trap verkopen omdat je op de grond ligt.

Inderdaad, maar dat hebben ze niet door omdat hun intelligentie niet toereikend is.
Member
Jul 27 2006 10:29am
Quote (Godsterrorforce @ Wed, 26 Jul 2006, 23:52)
Quote (˘?NNI @ Wed, Jul 26 2006, 09:44pm)
Quote (Hellskin @ Wed, 26 Jul 2006, 22:37)
zoals in het 1e filmpje.. gewoon groepen tegen elkaar en gassen, oke dat mja, het is niet dat het moet kunnen.
maar als het dan toch moet gebeuren dan groep vs groep...

btw wel vette duels toch?

Ik zie de pret er niet van in van 1. geslaan te worden of 2. zelf iemand ineen te slaan.

1. Waarom vind je dat "prettig" of "cool"?
2. Hoe oud ben je?

Quote (Hellskin)
das echtwel zieke duel biggrin.gif

Het is geen spelletje jongen, en je commentaar is ronduit arrogant, wat ik ook zo ongeveer verwacht van een lonsdale dragende "hardcore hollander".

gozer, je loopt je nu al dik 3 / 4 maanden druk te maken over racisme / lonsdalers.

ik snap dit dus echt niet? alsof je er op internet wat mee bereikt lol.

doe er wat aan dan, niet dat het zou lukken om ze weg te krijgen..

maar zowieso lonsdale = wel racistisch

pitbull etc is gabber kleding, dus gelieve niet gabbers en nazi's door elkaar te halen smile.gif

ben zelf namelijk gabber.. smile.gif

Ik maak me niet druk, ik lok enkel discussies uit omdat dat een hobby van me is, mag dat nog? Ik wil gewoon jullie mening kennen over een maatschappelijk probleem en in discussie treden, jouw gejank zal daar niets aan veranderen.

En nee, ik heb nooit gezegd dat "gabbers nazi's zijn".
Member
Gold: 0.01
Warn: 100%
Jul 27 2006 10:54am
Ik dacht dat een "duel" een sportieve strijd was. Dit is gewoon zielig.
Member
Gold: 0.31
Jul 27 2006 10:56am
Quote (Incompetence @ Thu, Jul 27 2006, 05:54pm)
Ik dacht dat een "duel" een sportieve strijd was. Dit is gewoon zielig.
Je zal hier nog geliefd worden met je ingesteldheid en fantastische uitspraken, doe zo voort kerel!
Member
Gold: 100.00
Jul 27 2006 11:33am
Quote (ReadyAimFire @ Thu, Jul 27 2006, 09:46am)

Je hebt helemaal gelijk over de PIT biggrin.gif

over wie je in elkaar slaat?
nou, massa vs politie, dan weet je wie je hebben moet
en suporters vs suporters, dan ben je meestal met een groep mensen die je goed kent en vertrouwt en zo weet je wie bij jou hoort en wie niet.

het gebeurt wel eens dat groepen opelkaar botsen van de zelfde partij.

Member
Jul 27 2006 11:37am
Hellskin, geen zin om mijn vragen te beantwoorden?
Member
Gold: 100.00
Jul 27 2006 12:09pm
Quote (reneisgoed1 @ Thu, Jul 27 2006, 09:19am)
S.C.F hmmm ja niet fokke met feyenoord he

het slaat nergens op maar feyenoord bewijst dat ze alleen van vechten houden er moeten betere regels komen

Ho ho ho... wat is dat voor een onzin uitspraak?

de hooligans van rotterdam = niet het zelfde als feyenoord.

en iemand met een beetje inteligentie weet dat wel.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234567Next
Closed New Topic New Poll