Quote (shadowstriker89 @ Wed, 12 Aug 2009, 20:59)
oke, de vakantie was wel leuk enzo maar ik vond het eigenlijk kanker want ik heb daar wel 330 euro opgemaakt en de reis was ook 300 dus 600 in totaal gewoon WEG
het begon al kanker want we kregen te horen dat bus rijders gewoon een paar dagen minder hebben omdat ze kanker in de bus zitten tijdens hun geboekte kankerdagen. dus we hadden uiteindelijk maar 7 van de 10 nachten om uit te gaan. daarna kwamen we aan bij het appartement, kanker DRIE KWARTIER lopen om in de stad te komen, dus dat is altijd naar huis met taxi en niet teveel drinken dat je overgeeft. en betalen voor een vrouw in de taxi als die mee ging, taxi was 10 euro per rit met 4 personen dus elke avond 5 euro taxi geld kwijt. verder was het appartement zelf wel degelijk en ze hadden een mooi zwembad en zaten er nederlanders in de buurt, oja dat er veel nederlanders zijn viel wel mee, hoop mensen waren italiaans of frans. Ook was de gemiddelde leeftijd van vrouwen 18 of ouder, ook was de man vrouw verhouding (in de discotheken waar wij heen gingen) helemaal kanker 1 vrouw op 5 mannen. maar dag 1.. eerst 19 uur in een kankerbus met kanker hardcore chauffeurs die heel de nacht door kanker terror luisterden... dus wij daar aankomen willen die reisverkoopmensen 2 tours doen, een kroegentocht en een discotheektocht, dus wij dachten ja weten we gelijk welke vet zijn enzo en kreeg je ook kaartje bij voor gratis entree bij die dingen, dus 65 euro wij dachten nou oke gratis entree. dus wij die kankertochten doen, zat wel 1 vette discotheek tussen maar daar draaiden ze af en toe duitse muziek en dat vond ik vet kanker, revolution heette die tent. naja wij wilden dus naar de BETERE tenten zoals tropics, st tropez of het nederlandse kankervette bumpers maar daar aangekomen werkt onze kanker 65 euro pas bij geen van de 3 en moeten we kanker 20 de man entree betalen wat we maar niet deden.. dag 3 was een dutch party in calella of hoe je die kanker ook schrijft dus wij daarheen was wel vet vrienden gemaakt met wat mensen uit zundert die we daarna maar paar keer terug zagen omdat hun WEL naar de vette tenten gingen, dag 4 werd ineens de helft van de groep ziek (mexicaanse griep?) ik kreeg het zelf ook en verschillende mensen in het appartement en andere appartementen ook, keelpijn gevrichtpijn hele droge keel en veel hoesten. maar een echte diehard gaat natuurlijk gewoon nog steeds. dus ik met nog 2 andere toch nog uit maar de dag erna wilden de mensen die thuis bleven vroeg uit bed dus hun wilden niet te lang wakkerblijven voor dat we thuis waren dus rond 3 alweer terug.... we hadden inmiddels een leuke kroeg gevonden waar je voor 21 euro 13 bier kreeg en daar ook weer wat mensen ontmoet maar die waren kankermakkelijk.. 1 van die 2 kwam naar me toe, mag ik je pijpen op het toilet? maar ze was zoo kankerlelijk en had nog hoop op betere kansen. dus dag 5, onze 3e laatste uitgaansnacht, we komen erachter dat je in het appartement zelf gewoon een pasje kan krijgen van 25 euro waarmee je juist naar alle3 die kankervette tenten gratis entree hebt een week lang maar vonden het nu niet meer de moeite voor 3 dagen. Dus wij weer naar die revolution tent, mensen gezien uit ons appartement die wel te doen waren, 1 leuke zater ertussen dus ik wilde haar maar kans niet gelijk gegrepen.. had haar moeten zoenen toen ze me aanbod om bij haar op schoot in de taxi naar huis te gaan... maarja.. 2e laatste dag, wij weer naar die revolution tent met die mensen uit zundert deze keer, daarna laatste nacht weer tot laat met die mensen uit appartement maar de lelijke van die groep wilde dat ik bij hun met haar ging douchen en blabla... liever niet dan. dus daarna wij weer terug naar huis. vergeten wat te kopen voor meisje I...........
fotos van dit hele kanker ding staan op me hyves voor de mensen die ik wel lief vind.
naar lloret gegaan, niet gezoend, niet geneukt, niet naar de 3 vetste discotheken geweest. 600 euro op en daar alleen maar wat kanker sigarette gerookt en bier gedronken en bij het zwembad/strand gelegen. brak en ziek.
kanker.
ik ga nu maar samen met veel corona nog ff een kankervette kankergrote insecten B-film kijken op rtl7..
Kanker gast, jij bent echt slecht.
Ik zou bijna medelijden met je krijgen, ik heb op de laatste vakantie waar ik met me ouders meeging (IN FUCKING NEDERLAND) 2 meisjes gezoent op 5 dagen.