ja het is zover, weer tijd voor een zaterdagavondverhaal.
oke,
oja tussendoor er is een koala op animal planet met chlamidia haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
maar zaterdag.
oke afgesproken met wat mensen die ik kende van een feestje in prinsenbeek, ik kon daar ook logeren dus was echt chil. daarna naar stad, dus ik eerst langs paar sletjes, al de GOEIE zjin op vakantie :| naja dus daarna naar walkabout, was lachen, maar toen kwam E en ik stond eigenlijk al bij iemand anders.. dus ik bleef ook met die mensen waar ik mee was ipv bij haar en haar vriendin te gaan staan en daar is ze best wel boos van geworden en nu smst ze niet terug en blabla terwijl we eigenlijk nog wel goeie vrienden waren.. voor de rest was het lachen haha, had 1 meisje op het oog maar de vriendin daarvan was faacking iritant want die liep me allemaal te pushen enzo met ga haar zoenen dan en dat was vet kanker. want dan lijkt het gewoon alsof ik het niet meer uit mezelf doe, had ook nog 2 makkelijkere vriendinnen van haar kunnen doen maar dat zouden dan 2e keuzes zijn.. dusss walk ging dicht wji naar graanbeurs en deze keer was ik nog redelijk nuchter daarzo! normaal gesproken ben ik al zover heen als het zover is dat ik van die trap af glei of vreemden probeer te zoenen.. maar nu viel het me dus pas op dat er zoveel kansloze zijn hahahaha er liepen kerels van 30 gewooon met brillen.. zouden zo vaders kunnen zijn. kerkplein is dat x10. die 5 euro entree is het waard gewoon... graanbeurs is dus gratis. maar voor de rest waren daar ook geen leuke meisjes dus ja pech gehad...ha gewoon WEER een zoenloze avond! (donderdag was ook al zoenloos gewoon ;p en toen ook kansen gehad ik ben echt achteruuiiit aan het gaan ouwee, aanstaande donderdag en zaterdag moet ik ff goed inhalen gewoon voordat ik naar lorret ga.. naja daarna dus logeren bij leuke meisje maar kwam in een 2 persoonsbed terecht met een minderleuke vriendin van haar en mijn standaards gaan gewoon NIEt omlaag. haha scheet onder het laken gelaten, was lachen. sochtends goed ontbeten en weer naar huis.. alleen kut van die ruzie met e, maar het is toch niet raar dat als ik met bepaalde mensen naar de stad ga ik ook vooral bij hun blijf?
ergens na dinsdag deze week deel ik btw een bed met de ogen uit me sig. een eventueel batsreport wil follow mocht er wat speciaals gebeuren
This post was edited by shadowstriker89 on Jul 27 2009 10:33am