Quote (Ov2rkill @ Tue, 18 Jul 2006, 13:40)
Ben begonnen met joints op m'n 13, op m'n 15 erbij beginnen roken door gebrek aan joints op kamp. Dan op m'n 16 estopt met joints (Voor 3 jaar toch). Nu 'smoor' (joints roken dus) ik nog alleen op festivals en eventueel juist na mijn examen als ik er een extra gortig feestje van wil maken, dit heb ik dit jaar dus 4 keer gedaan, na 3 jaar 'clean' geweest te zijn wat ik me nog altijd beschouw.
Mja, joints gaan er bij mij ook wel in, maar het is belangrijk om er inderdaad geen gewoonte van te maken. Ik ken enkele mensen waarbij weedverslaving ten koste ging van werk/school/vrienden, en dat wil je dus echt niet. Ik probeer niet meer dan 2 jointjes/week te roken. Zolang je niet verslaafd geraakt is het geen drama, overmatig alcohol-gebruik is schadelijker (net zoals sigaretten dan wél gelegaliseerd in België, logica en politiek gaan hier niet hand in hand).
Quote (Ov2rkill @ Tue, 18 Jul 2006, 13:40)
Quote (˘?NNI @ Tue, Jul 18 2006, 12:39pm)
Quote (Tha_Axid @ Tue, 18 Jul 2006, 13:32)
En die 80km, je begint 's avonds om half 9, en de volgende dag moet je om 18:00 bij de finish zijn, de snelste zijn er al om 6:30 's ochtends. Je mag af en toe wel rust nemen uiteraard, in de posten, maar als je om een bepaald tijdstip niet bij een post bent, wordt je eruit ehaald.
Ah. Leuk concept, zoiets zouden ze hier moeten uitvinden!
De Dodentocht, Google maar eens

Ah. Had ik nog nooit van gehoord :>
Quote (Tha_Axid)
Je kan ook hier doen, het is in brabant en als je het echt wil is dat niet zo'n probleem. er komen mensen van heel nederland naar toe, het is net zoiets als de Nijmweegse vierdaagse, alleen minder bekend.
Is er een site met meer info of dergelijke?
This post was edited by ˘?NNI on Jul 18 2006 05:51am