d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wie Gaan Er Allemaal Op Vakantie ? > laat het ons weten :)
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 18 2007 09:30am
Quote (LinkjeZ @ Thu, 18 Jan 2007, 13:45)
ik pas weer in de groote vakantie 2 maanden griekenland !! lekker chillen ( werken als reisleiding biggrin.gif )

als een topic zegmaar gedaan is op zen belgish dan is deze ook klaar en hoef je hem niet een jaar later te bumpen.. vooral bij dit onderwerp wat alleen in juni/juli interesant was
Member
Gold: 0.31
Jan 18 2007 10:04am
Quote (edujackass @ Thu, Jan 18 2007, 04:30pm)
ik pas weer in de groote vakantie 2 maanden griekenland !! lekker chillen ( werken als reisleiding biggrin.gif )

als een topic zegmaar gedaan is op zen belgish dan is deze ook klaar en hoef je hem niet een jaar later te bumpen.. vooral bij dit onderwerp wat alleen in juni/juli interesant was

Nou ben je me toch even kwijt jongeman!
En wat bedoel je met "Op zen belgish?" tongue.gif

Edit:
heart.gif E-Rage van me!
Quote (Ov2rkill @ Sat, Jul 15 2006, 05:48pm)
Join the club

Edit : OOOOOOOOOOOh neen, nu gaan ze mij niet liggen hebben, dit is geen spam/flame of wat dan ook tegen de onwetende mensen die het niet door hebben/hadden, hiermee bedoelde ik dat ik ook één van de mensen ben die af en toe es de overpoort een bezoekje breng in de late uren. Dit is dus géén reden om mij waarom dan ook nogmaals een warn te geven want dit is geen spam, neeneen, niet deze keer. Maar 3 woorden zou je denken? neeneen, laten we dit hier eens volzetten met volledige onzin zodat dit eigenlijk wel spam is maar terzelfder tijd niet. Gewoon eens een paar zinnetjes maken die geen bedoeling/zin hebben, alles om die verklikker niet nog een kans te geven om aan die pazi te zeggen dat ik spam. wie is die Pazi eigenlijk? wat weet die wat ik geschreven heb? Tss ben het zelf al beu, afkezpkslitnewb!
Het is tenminste geen spam nu!

This post was edited by Ov2rkill on Jan 18 2007 10:04am
Member
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 18 2007 11:52am
ben ik je kwijt? ohmy.gif biggrin.gif
nja toen ik vroeger ketnet keek en het was 8 uur dan stopte het en hoorde je zon wijf zeggen Tis gedaan! daarom belgish tongue.gif
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Jan 18 2007 11:53am
Quote (Ov2rkill @ Thu, Jan 18 2007, 04:04pm)
Quote (edujackass @ Thu, Jan 18 2007, 04:30pm)

Nou ben je me toch even kwijt jongeman!
En wat bedoel je met "Op zen belgish?" tongue.gif

Edit:
heart.gif E-Rage van me!
Quote (Ov2rkill @ Sat, Jul 15 2006, 05:48pm)
Join the club

Edit : OOOOOOOOOOOh neen, nu gaan ze mij niet liggen hebben, dit is geen spam/flame of wat dan ook tegen de onwetende mensen die het niet door hebben/hadden, hiermee bedoelde ik dat ik ook één van de mensen ben die af en toe es de overpoort een bezoekje breng in de late uren. Dit is dus géén reden om mij waarom dan ook nogmaals een warn te geven want dit is geen spam, neeneen, niet deze keer. Maar 3 woorden zou je denken? neeneen, laten we dit hier eens volzetten met volledige onzin zodat dit eigenlijk wel spam is maar terzelfder tijd niet. Gewoon eens een paar zinnetjes maken die geen bedoeling/zin hebben, alles om die verklikker niet nog een kans te geven om aan die pazi te zeggen dat ik spam. wie is die Pazi eigenlijk? wat weet die wat ik geschreven heb? Tss ben het zelf al beu, afkezpkslitnewb!
Het is tenminste geen spam nu!

rofl n flame kid? ^^
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234
Add Reply New Topic New Poll