d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Moderating In Het Nederlandstalige Forum.
Prev12345614Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Gold: 0.00
Jul 13 2006 02:59pm
Quote (ReadyAimFire @ Thu, 13 Jul 2006, 20:33)
wel, punt een is dat de meerkeuzeopties in deze poll niet voldoende zijn, de poll slaat dus op niets en het zou veel beter zijn als iedereen gewoon zijn mening zegt ipv te moeten kiezen uit een beperkt aantal mogelijkheden die nooit iedereen zijn mening kunnen representeren.

Het gaat over "minder of meer moderaten van een forum", jongen. Als jij afkomt met een heel gerechtshof dat over elke overtreding een uitspraak zou moeten doen, dan staat dat er inderdaad niet bij.

Quote (Ricket @ Thu, 13 Jul 2006, 20:17)
Punt twee is dat je niet meteen met negatieve commentaar moet komen als iemand iets zegt. Je kan ook gewoon leren mensen hun meningen te respecteren.

"Ik respecteer je mening en ik apprecieer dat je een reply post in mijn topic dus daarvoor bedankt en het volgende bedoel ik niet slecht en ik wil je gevoelens dan ook niet kwetsen maar ik ben bang dat ik een kleine opmerking heb op je stelling dus ik verontschuldig mezelf daar alvast voor, maar iig: ik vind je idee niet doordacht!"

Flikker toch op, man.
Member
Jul 13 2006 03:11pm
eerlijk gezegd wordt hier al vrij snel gewarned van wat ik weet.. hier krijg je al een warn als je in t engels typt of iemand groepeert op afkomst... ik schaam me niet voor mn afkomst ik ben er trots op... maja daar krijg je hier wel een warn voor.. meer controle is niet nodig... zeker niet vrienden politiek zoals het hier iig was.. ik weet niet of dat nog zo is..
Member
Gold: 897.00
Jul 13 2006 03:17pm
Quote (˘?NNI @ Thu, 13 Jul 2006, 21:22)
Maare, mijn vote: Laat lekker hangen zoals 't gaat. Als hier niet gediscussierd wordt heeft dit forum ook weinig zin, en is 't waarschijnlijk doodsaai...

discussies worden überhaupt niet bestraft, tenzij ze eindeloze onzin bevatten (spam) of tenzij ze flames bevatten; dit heeft dus niets met het topic te maken.

't zijn volgens mij toch de discussies die uiteindelijk bij bepaalde mensen tot irritatie leiden, en vervolgens tot flames, en warns. Volgens mij zit de kern bij het discussieren, of de manier waarop momenteel allle discussies hier eindigen in slachtpartijen. Dit heeft dus wel degelijk met het topic te maken, imo.

Quote (˘?NNI @ Thu, 13 Jul 2006, 22:59)
Punt twee is dat je niet meteen met negatieve commentaar moet komen als iemand iets zegt. Je kan ook gewoon leren mensen hun meningen te respecteren.

"Ik respecteer je mening en ik apprecieer dat je een reply post in mijn topic dus daarvoor bedankt en het volgende bedoel ik niet slecht en ik wil je gevoelens dan ook niet kwetsen maar ik ben bang dat ik een kleine opmerking heb op je stelling dus ik verontschuldig mezelf daar alvast voor, maar iig: ik vind je idee niet doordacht!"

Flikker toch op, man.

Mis ik iets?

This post was edited by Ricket on Jul 13 2006 03:23pm
Member
Jul 13 2006 03:37pm
Quote (Ricket @ Thu, 13 Jul 2006, 22:17)
Quote (˘?NNI @ Thu, 13 Jul 2006, 21:22)
Maare, mijn vote: Laat lekker hangen zoals 't gaat. Als hier niet gediscussierd wordt heeft dit forum ook weinig zin, en is 't waarschijnlijk doodsaai...

discussies worden überhaupt niet bestraft, tenzij ze eindeloze onzin bevatten (spam) of tenzij ze flames bevatten; dit heeft dus niets met het topic te maken.

't zijn volgens mij toch de discussies die uiteindelijk bij bepaalde mensen tot irritatie leiden, en vervolgens tot flames, en warns. Volgens mij zit de kern bij het discussieren, of de manier waarop momenteel allle discussies hier eindigen in slachtpartijen. Dit heeft dus wel degelijk met het topic te maken, imo.

Niet rechtstreeks in ieder geval. Onrechtstreeks wel.

Quote (Ricket @ Thu, 13 Jul 2006, 22:17)
Quote (˘?NNI @ Thu, 13 Jul 2006, 22:59)
Quote (ReadyAimFire)

Flikker toch op, man.

Mis ik iets?

Dat moest aan ReadyAimFire gericht worden, had verkeerde naam getypt bij de quote.

This post was edited by ˘?NNI on Jul 13 2006 03:37pm
Member
Gold: 100.00
Jul 13 2006 03:37pm
Quote (richburg @ Thu, Jul 13 2006, 09:11pm)
eerlijk gezegd wordt hier al vrij snel gewarned van wat ik weet.. hier krijg je al een warn als je in t engels typt of iemand groepeert op afkomst... ik schaam me niet voor mn afkomst ik ben er trots op... maja daar krijg je hier wel een warn voor.. meer controle is niet nodig... zeker niet vrienden politiek zoals het hier iig was.. ik weet niet of dat nog zo is..

ik heb het gevoel van wel?

Member
Jul 13 2006 03:44pm
eerlijk gezegd wordt hier al vrij snel gewarned van wat ik weet.. hier krijg je al een warn als je in t engels typt of iemand groepeert op afkomst... ik schaam me niet voor mn afkomst ik ben er trots op... maja daar krijg je hier wel een warn voor..

Een Nederlandstalig forum is voor Nederlandstalige personen bedoelt, anders heeft het forum weinig zin. Indien je niet Nederlandstalig bent, moet je hier dus niet wezen en word je dus gewarned voor spam. Klinkt logisch, toch?

meer controle is niet nodig... zeker niet vrienden politiek zoals het hier iig was.. ik weet niet of dat nog zo is..

1. zoals ik al eerder zei; dit forum is een dictatioriaal regime, dus je zult de gestelde regels en consequenties voor het overtreden van die regels moeten dragen, anders ga je maar naar een ander forum.

2. Dit forum wordt geleid door volwassen personen (figuurlijk, dan) en ik denk dat die echt niet geil worden van machtsmisbruik (alsof die term niet zwaar overdreven is). Bovendien is het logisch dat members die zich degoutant en kinderachtig gedragen met meer liefde gewarned worden dan members die niet janken en verantwoording dragen voor wat ze fout doen.

Quote (Hellskin @ Thu, 13 Jul 2006, 22:37)
ik heb het gevoel van wel?

Arm schaap.

This post was edited by ˘?NNI on Jul 13 2006 03:45pm
Member
Gold: 5,901.42
Jul 13 2006 03:58pm
Quote (˘?NNI @ Thu, 13 Jul 2006, 22:44)
degoutant

kan je hier de betekenis van uitleggen, a.u.b.? Ik kan het zelfs niet in mijn woordenboek vinden xD
Member
Jul 13 2006 04:28pm
Quote (richburg @ Thu, Jul 13 2006, 11:11pm)

Tientallen niet Nederlanders laten voten voor jou in een topic waar jij niet thuis hoort omdat je nooit in het desbetreffende channel kwam levert nog steeds een warn op als je dat soms bedoelde.

This post was edited by triple_han on Jul 13 2006 04:29pm
Banned
Warn: 100%
Jul 13 2006 06:06pm
En die beslissing komt van Hahahan,

Het kan me niet zoveel schelen wat hier wel en niet gezegd mag worden, maar een niet nederlandse moderator aangeven dat ik zit te "spammen/making fun of the rules" is heel erg grappig en vergezocht.

Dus vriendjespolitiek heerst hier,

Hey rich, ook weer es hier wink.gif

Han, waarom neem je geen leuk snorretje, leer je wat duits en probeer je in the "deutsch" topics wannabe nazimod te spelen, ik denk dat ze je regime daar wel herkennen,

- LP
Member
Jul 14 2006 03:37am
Quote (LittlePrincess @ Fri, Jul 14 2006, 02:06am)
En die beslissing komt van Hahahan,

Het kan me niet zoveel schelen wat hier wel en niet gezegd mag worden, maar een niet nederlandse moderator aangeven dat ik zit te "spammen/making fun of the rules" is heel erg grappig en vergezocht.

Dus vriendjespolitiek heerst hier,

Hey rich, ook weer es hier wink.gif

Han, waarom neem je geen leuk snorretje, leer je wat duits en probeer je in the "deutsch" topics wannabe nazimod te spelen, ik denk dat ze je regime daar wel herkennen.

- LP

Als jij het hier streng vind dan ben je echt niets gewend.
Overigens ben ik niet van "wannabe nazimod spelen" gediend, 60% anyone?

This post was edited by triple_han on Jul 14 2006 03:38am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345614Next
Add Reply New Topic New Poll