Quote (richburg @ Thu, Jul 13 2006, 09:11pm)
eerlijk gezegd wordt hier al vrij snel gewarned van wat ik weet.. hier krijg je al een warn als je in t engels typt of iemand groepeert op afkomst... ik schaam me niet voor mn afkomst ik ben er trots op... maja daar krijg je hier wel een warn voor..
Een Nederlandstalig forum is voor Nederlandstalige personen bedoelt, anders heeft het forum weinig zin. Indien je niet Nederlandstalig bent, moet je hier dus niet wezen en word je dus gewarned voor spam. Klinkt logisch, toch?
Quote (richburg @ Thu, Jul 13 2006, 09:11pm)
meer controle is niet nodig... zeker niet vrienden politiek zoals het hier iig was.. ik weet niet of dat nog zo is..
1. zoals ik al eerder zei; dit forum is een dictatioriaal regime, dus je zult de gestelde regels en consequenties voor het overtreden van die regels moeten dragen, anders ga je maar naar een ander forum.
2. Dit forum wordt geleid door volwassen personen (figuurlijk, dan) en ik denk dat die echt niet geil worden van machtsmisbruik (alsof die term niet zwaar overdreven is). Bovendien is het logisch dat members die zich degoutant en kinderachtig gedragen met meer liefde gewarned worden dan members die niet janken en verantwoording dragen voor wat ze fout doen.
Quote (Hellskin @ Thu, 13 Jul 2006, 22:37)
ik heb het gevoel van wel?
Arm schaap.
This post was edited by ˘?NNI on Jul 13 2006 03:45pm