d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Discussie Over En Commentaar Op Iemand? > Plaats het hier & houdt topics schoon
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Jul 13 2006 11:59am
Quote (Toasts @ Thu, Jul 13 2006, 07:50pm)
ik ben draak (wat het ook wil zggen) omdat ik een woord gebruik?
kom nou, als je niets deftig vind om te 'flamen' hou het dan voor jezelf

ahja en ik heb het dan ook voor een groot deel over die sig,
je hebt die daar 1 dag staan en raad eens wie hem meteen ook gebruikt?

Canni en ik hadden het over onze vriend LP op msn, ik ben dat signature gaan maken en had hem al voordat ik hem ging gebruiken naar hem gestuurd, dus hou je mond maar.
Mijn "flame" was niet echt een flame, ik vind het woord "mopjes" gewoon debiel.
Member
Gold: 4.33
Jul 13 2006 12:02pm
Ja samen staan we lekker sterk om 1 persoon buiten te pesten hé?

edit:
Die topic heb ik gemaakt in men eerste dag op dutch forum, ik was toen nog naief genoeg om te geloven dat je voor zoiets stom niet geflamed zou worden maar dat zal wel aan mij liggen.

This post was edited by Toasts on Jul 13 2006 12:04pm
Member
Jul 13 2006 12:03pm
buiten pesten.. wie heeft het daar over? hem laten janken is wel genoeg en dat is gelukt.
Member
Gold: 4.33
Jul 13 2006 12:05pm
welja toch met 2 tegen een of vergis ik mij?
En ik vind die signature maar héél kinderachtig.

Ik wist natuurlijk ook dat als ik iemand zou flamen dat dit zou gebeuren,
had het hiervoor nog nooit gedaan omdat ik zo'n discussie's niet echt aangenaam vind,
maar moest het even zeggen want het stoorde me.

This post was edited by Toasts on Jul 13 2006 12:07pm
Member
Gold: 5,901.42
Jul 13 2006 12:22pm
Quote (triple_han @ Thu, 13 Jul 2006, 18:45)
Canni en ik zijn gewoon als één van de weinige in staat om dingen normaal te bekijken, dan ben je het dus al snel met elkaar eens. Ik vind jou trouwens een ontzettende draak omdat je "mopjes" gebruikt.

Je zou het soms wel een keer kunnen laten, of gewoon ook iets grappig zegge of iets waar die topic over gaat. Maarja, je zult wss tog nie naar mij luistere, er zit trouwens geen dwang achter of zo, ik heb verder nix tegen jullie.
Member
Jul 13 2006 12:52pm
Quote (Toasts @ Thu, 13 Jul 2006, 18:38)
Ik heb commentaar op ¢?NNI..
Betweter die op alles een antwoord klaarheeft en die zichzelf maar al te slim vind.

Naah, je mensenkennis is aan de slechte kant.

Quote (Toasts @ Thu, 13 Jul 2006, 18:38)
ohja ook nog dat hij altijd de opinie van han volgt.
Han geeft ook vaak negatieve commentaar maar het is dan nog wel zijn mening.

dat merkte een andere randdebiel ook al op, dit is wat ik toen antwoordde:
Quote (¢?NNI)
OH NOES! Ik ga mijn eigen mening niet verschillend maken van die van iemand anders om jou een beter e-gevoel te geven. Als een aantal nerds janken omdat ze een warn kregen ben ik van mening dat ze voor elke daaropvolgende post die gejank bevat een extra warn in ontvangst moeten nemen; voor de rest kan jouw oordeel over mijn mening me niet interesseren.

Quote (Toasts)
ahja en ik heb het dan ook voor een groot deel over die sig,
je hebt die daar 1 dag staan en raad eens wie hem meteen ook gebruikt?

Boo-hoo. Wat weet je weer veel.

Quote (Toasts)
Ja samen staan we lekker sterk om 1 persoon buiten te pesten hé?

Zeggen dat je "iemand kan pesten" via een internet forum staat gelijk aan een internet forum veel te serieus nemen.

Quote (Toasts)
edit:
Die topic heb ik gemaakt in men eerste dag op dutch forum, ik was toen nog naief genoeg om te geloven dat je voor zoiets stom niet geflamed zou worden maar dat zal wel aan mij liggen.

niemand flamed hier, softie.

This post was edited by ¢?NNI on Jul 13 2006 12:53pm
Member
Jul 13 2006 12:54pm
Quote (Toasts)
welja toch met 2 tegen een of vergis ik mij?

en? dit is geen computerspelletje, jongen het is geen "ogmzz 2vs1 unfari omgz". Als je in een vergadering zit en je dient een voorstel in, ga je ook situaties krijgen waarin meer dan 1 persoon het niet met je eens is. Ga je dan ook rechtspringen en zeggen "unfair! 2vs1!". Zo zijn er trouwens nog een miljoen situaties te bedenken. Maar serieus jongen, er zijn ergere zaken in het leven hoor, wat een gejank.

Quote (Toasts)
En ik vind die signature maar héél kinderachtig.

Dat is het juist, het was om een reactie uit te lokken. LP was stom genoeg om er belang en te hechten en er zich druk in te maken en dat was juist het punt.

Quote (Toasts)
Ik wist natuurlijk ook dat als ik iemand zou flamen dat dit zou gebeuren,

wat een inzicht.

Quote (Toasts)
had het hiervoor nog nooit gedaan omdat ik zo'n discussie's niet echt aangenaam vind,

word je hard van.

Quote (Toasts)
maar moest het even zeggen want het stoorde

maak je niet dik.
Banned
Warn: 100%
Jul 13 2006 06:42pm
Wat je zegt, Toasts, een betwetertje wink.gif

Wow, de twee buttvriendjes die als "één van de weinigen die in staat zijn om dingen normaal te bekijken" ... Ligt dat es toe, han.

- LP
Member
Jul 14 2006 03:32am
Quote (LittlePrincess @ Fri, Jul 14 2006, 02:42am)

Wow, de twee buttvriendjes die als "één van de weinigen die in staat zijn om dingen normaal te bekijken" ... Ligt dat es toe, han.

- LP

Jouw reactie zegt al genoeg.
Member
Jul 14 2006 04:15am
Quote (LittlePrincess @ Fri, 14 Jul 2006, 01:42)

- LP

Wacht. Een aantal randdebielen zeggen "Lawl, CAnnei volgt HAAn altjid!!1!1", en vanaf het moment dat ik je punt heb weggeargumenteerd gaan die personen die me in het soft-topic aanspoorden om "mezelf wat volwassener te gaan gedragen" reageren met "hoho! buttferiends!!, lawl, betweter!:P tongue.gif". Goed gedaan, KleinePrinses!
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll