Quote (Tha_Axid @ Tue, Jun 2 2009, 08:23pm)
stiekem houden we allemaal van je hoor
mja tis een mannenwereld he, en we moete ons allemaal kei hard voordoen
lol i guess

ik vind het inderdaad ongelofelijk cool van jullie allemaal, dat jullie op iedereen zo veel kunnen schelden, en dan nog wel zonder reden! over losers gesproken...

Quote (paradox1984 @ Tue, Jun 2 2009, 08:43pm)
Het is maar net waar je, je druk om wilt maken.
Persoonlijk vind ik voetbalsupporters beetje sad maar dat is meer omdat ik niet van voetbal houd, dat is mijn eigen mening.
Maar voetbalsupporters hebben lol in hun ding en doen dat geef ze eens ongelijk.
Hetzelfde geldt voor mensen die naar feesten gaan en concerten die doen ook gewoon lekker wat ze leuk vinden.
Als die gasten / meiden het nu leuk vinden om online ergens af te spreken waarom niet.
Net zoals hier op het forum rondhangen en af en toe kansloze posts neergooien zoals deze wellicht, NOU en laat mensen in hun waarde en hun eigen ding doen.
Ik ga zelf met regelmaat een potje poolen in de week (meestal iets vaker) en doe ik puur voor de fun.
Ben je triest omdat je iets doet wat je leuk vind en waar je zelf plezier aan beleeft ?
Doe de mensen een lol en kijk eens in de spiegel en reflecteer hetgeen wat je zegt over anderen eens op jezelf en kijk naar de dingen die je zelf doet.
100% gelijk