whahah TIJD VOOR EEN UITGAANS VERHAALLL!!
ok gistere avond gingen we dus naar stad en de avond was sowieso boven gemiddeld hahaha
ok dus het begon vroeg want me band is nog steeds lek dus ik moest bij E achterop naar stad dus ik daar met een paar sletjes zoals margot en meisje C wachten op mijn vrienden (er waren focken 14 jarige jongetjes in dat cafe elkaar aan het filmen om het dinsdag op school aan de matties te laten zien) :S:S:S:S toen ff naar buiten naar E en haar vriendinnen en toen kwamen mijn matties ok begin stonden we weer in dikke, was maaatig maaarrrr TOEN GING EDUARD LEKKER MAAT NAAIEN HAHAHHA doen ze ook altijd bij ons en zo aardig vind ik die tak van mijn vriendengroep niet, het bestaat uit 1 dikke lelijke kerel en een dikke minder lelijke kerel allebij blond en nog een dikke leeeeelijke kerel met zwart haar. want meestal gaan we gewoon met ze alle naar zelfde cafe gaan hun allemaal weeer richting het oude cafe (dikke) en wij wilde focken oranje dus ik zeg YO SWA G en R beter gaan we oranje en toen hebben we nog ff nagedacht over het maat-naai aspect maar die keuze was snel gemaakt hahaha dus wij konden voor langs de rij (meisje E) wat behooorlijk relaxd was. binnen was het redelijk druk maar nog niet zo dat je op elkaar stond, er was nog gewoon loop ruimte. dus alles was lachen enzo komt er zon gozer langs de bar gestormd die gewoon tegen iedereen aan liep, hij drinkt zijn biertje leeg en kijkt naar ze glas en slaat dat naast mij en een maat van mij kapot op de bar, hij glas in zijn hand ik glas over mijn arm en over de rug van maat en mogelijk in mijn biertje dus die heb ik maar 3/4 op gedronken dus die barvrouw naar die kerel en hij werd eruit gezet HIHIHIHIHI en alle meisjes lachte hem uit. dus wij nog steeds oranje was relaaxd komt 1 van onze nepvrienden nog ff langs en gaat hij heel de avond lopen kutten met meisjes en tong gebaren maken. beter dumpen wij hun gewoon want ze halen ook het gemiddelde knapheids niveau hard naar beneden, fotos:
linkse is een nepvriend, die middelste is nog wel relaxd maar heeft maffe religieuze ouders die bidden voor het eten, die rechtse kan af en toe ook nog aardig zijn maar loopt wel altijd mee met de nepvrienden

toen nog ff geld gevonden hahaha ik neem altijd 15 mee omdat ik weet dat ik 5 ga vinden. zolang je gewoon oplet voor glimmende rondjes op de grond die groter zijn als een flugel dopje zit je altijd op 1 of 2 euro. niet dat ik dus heel de avond naar de grond kijk ofzo he hahaha 2x 2 euro gevonden. daarna in de mac ook nog een euro yaaay 39 euro totaal gevonden deze 2 maanden..
:
20 in de fietsenstalling met carnaval
5 in de mac op grond bij kassa
5 in ikea op grond bj kassa
2 euro in mac
2 euro bij pinautomaat
2x2 euro in oranje
1 euro in mac
niet dat ik een zwerver ben ofzo he.. maar als je 15 euro op is en je vind gewoon een gratis biertje op de grond is best wel relaxd
ok de avond verder
meisje E moest vroeg naar huis omdat die fit moest zijn voor pasen vandaag dus ik was daar nog met 1 nepvriend en 2 echte en toen was het heel snel alweer kwart voor 3 dus wij gingen maar want om 3 uur gaat die zaak dicht en andere cafes kom je niet meer binnen na 2 uur
dus in de stalling realiseerde ik me dat ik geen fiets bij had en moest lopen naar een vriend ze huis lelll dus ik ging tijdje achterop maar we waren allebij best ver weg dus kwamen we nog een nepvriend tegen die fietst naast me me voet komt tussen ze voorspaak maar het was een ijzersterke 3 jaar oude allstar dus dat ding kan alles hebben hahahaha zijn wiel remde gewoon heel erg hard met mijn voet ertussen ahahhaha ik moest zo hard lachen toen dat gebeurde nu zit ze spatbord nogsteeds krom getrokken. maar hij fietst dus verder ineens PSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSHHH loopt ze hele voorbaand leeg WHHAHAHAHA ik ging dood. ok dus wij verder fietsen fiest die ene vriend vol tegen me aan en breekt ze voorlamp af en mijn arm deed fooocken pijn en die nepvriend loopt natuurlijk gewoon snel door dus later die avond besloten ik en me mattie te gaan rennen zien we die gozer zegtie dat we goeie vrienden zjin omdat we doorlopen dus ik dacht foooooooooooock dat man mongooltje je flikte half uur geleden precies hetzelfde.. daarna thuis gekomen en nog ff boterhammetje en glas water. ik heb zin in volgende zaterdag!
This post was edited by shadowstriker89 on Apr 12 2009 05:02am