d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Online Wedden > Op Sport
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Mar 8 2009 12:40pm
Quote (phunk1989 @ Thu, Mar 5 2009, 10:12pm)
Vriend van me doet het ook, als je het mij vraagt is het weg gegooid forum gold.

Was er niet ooit een uitspraak: It costs money, to make money.
Member
Mar 8 2009 01:00pm
Quote (misnomer @ Sun, Mar 8 2009, 06:20pm)
misschien wil ik het ook gaan doen weet het nog niet

Jwt op welke sporten wed jij?
Voetbal en tennis. Gebruik de volgende sites om je iets te laten informeren:
http://www.vitibet.com/index.php?clanek=quicktips&sekce=fotbal&lang=nl
http://forum.bettingadvice.com/index.php
http://www.soccerway.nl/

@ Morphx: Ja, opzich is dat wel een goed iets. Maar dan moeten ze wel met 2 punten voorstaan, want als ze gelijk spelen en je hebt een '1tje' voor de thuispartij ben je alsnog de sjaak. Maarja, ieder z'n ding. Ik pak gewoon aardig wat met live, en daarmee ben ik tevreden. smile.gif

Member
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 8 2009 04:08pm
morphX wat ik me afvraag he waarom quote jij mij in hemelsnaam?
Member
Mar 8 2009 06:24pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Mar 8 2009, 11:08pm)
morphX wat ik me afvraag he waarom quote jij mij in hemelsnaam?

zomaar her en der verwarring creëren,
om uiteindelijk ultieme chaos te creëren op d2jsp.
zoals je zelf hebt gemerkt, werkt het.
Member
Warn: 40%
Mar 8 2009 07:02pm
ik speel sinds 2 weken op bwin, heb nu zo'n 200 euro gewonnen biggrin.gif
maar ik speel het niet te veel maar ben van plan deze week de jackpot te vangen !
ik speel op inter milaan 150 euro
de kans bestaat zeker dat ik win, en als ik win pak ik 750
wellicht ga ik inzetten op lyon tegen barcelona maar weet het niet zeker
maar dat zal niet een grote inzet zijn maar de odds zijn hoog tongue.gif
aangezien barcelona niet optimaal speelt de laatste weken
Member
Gold: 0.70
Warn: 30%
Mar 8 2009 07:52pm
Quote (MorphX @ Mon, 9 Mar 2009, 01:24)
zomaar her en der verwarring creëren,
om uiteindelijk ultieme chaos te creëren op d2jsp.
zoals je zelf hebt gemerkt, werkt het.

argh ik wou net iemand uitschelden uit woede omdat ik het al niet begreepm -.-
Member
Mar 9 2009 02:44am
Quote (Elephante @ Mon, Mar 9 2009, 01:02am)
maar ik speel het niet te veel maar ben van plan deze week de jackpot te vangen !
Zijn de odds voor Inter Milaan 5.0? Lijkt me erg sterk. Of heb je een dubbel?

This post was edited by JWT on Mar 9 2009 02:45am
Member
Mar 9 2009 02:45am
Quote (Elephante @ Mon, Mar 9 2009, 01:02am)
Zijn de odds voor Inter Milan 5.0? Lijkt me erg sterk. Of heb je een dubbel?

Member
Mar 9 2009 04:58am
Quote (JWT @ Mon, Mar 9 2009, 09:45am)
Zijn de odds voor Inter Milan 5.0? Lijkt me erg sterk. Of heb je een "dubbel"?

jij hebt een "dubbel"

teams zoals Manchester United, Chelsea, Liverpool enz. spelen liever safe dan "ervoor te gaan".
ik heb de idee dat ManU de eerste helft goed gaat verdedigen, en de tweede helft proberen er eentje te maken en die score uit te verdedigen.
ze kunnen niet al te grote risico's nemen tegen Inter, die zeer sterk uit de counter kan komen met de lange ballen van Zanetti, en twee wereldaanvallers zoals Ibrahimovic en Adriano. Althans die laatste niet in topvorm is de laatste tijden.
Vidic is terug in het spel, en samen met Ferdinand kan die toch wel een paar aanvalletjes tegenhouden.
C.Ronaldo heeft al verschillende keren duidelijk gemaakt dat die het niet zo goed doet in internationale wedstrijden tegen topploegen. Maar ja, het is en blijft Cristiano.
Rooney en Berbatov daarentegen kunnen de kansen creëren. Park is in bloedvorm.
Maar nu,
in alle ontmoetingen tussen Mourinho en Fergusson, dat zijn er nu toch meer dan 10, is Fergusson erin geslaagd om maar één enkele keer van Mourinho te winnen.
Je kunt vrijwel zeggen dat Mourinho Fergusson door heeft. En dit verwacht ik ook in deze wedstrijd. Mourinho is één van de beste, en is gekend om zijn "planning".
Ze zijn alletwee grote kanshebbers om de beker te pakken, en ik denk dat ze beide niet zoveel zullen riskeren. Of juist wel. Een vroege doelpunt, en uitverdedigen.
Inter Milan kan een 0-1 voorsprong goed in zijn voordeel gebruiken. Omdat al Manchester United scoort, en de score 1-1 zou blijven, Man U toch uitgeschakeld is.
Dus het kan best zijn dat Man U twee doelpunten gaat opzoeken.
Dit is een match die alle kanten op kan.
Mijn voorkeur is Inter Milan, of een gelijkspel. EN -2.5 doelpunten. Dus 0-0 0-1 1-0 2-0 0-2 1-1 lijken me goed.

Lyon nu,
die zijn eigenlijk geforceerd om te winnen. Geen andere keuze, tenzij ze erin slagen 2-2 of hogere gelijkspellen te halen.
Barcelona "lijkt" niet in topvorm, maar dat is niet waar. Ze zijn de competitie in een soort van rampage begonnen, behalve de allereerste wedstrijd dan. Ze "sloegen" alles kort en klein op een tempo waarvan men dacht niet haalbaar te zijn. Iedereen die ze tegenkwamen moest "bukken". Maar al te snel realiseerden ze dat deze tempo enkel een negatieve uitkomst zou hebben tegen het einde van het seizoen. Niet mogelijk om die tempo voor een hele seizoen te houden. Dus nu "remden" ze effkes. Messi effe laten zitten op de bank, eto'o wat rust geven. Iniesta een kleine blessure, Xavi effe ziek. Enz. Genoeg gerust? Rampagemode_on terug.
Messi heeft geen commentaar nodig. Die kerel is gewoon niet normaal.
De grote probleem die Barcelona nu heeft, is Valdés... die kerel is de laatse tijden gewoon zwaar aan het floppen. En tegen een aanvaller zoals Benzema, kan en mag je geen fouten maken. En achterin bij Barcelona weten ze al te goed dat ze geen fouten moeten maken en vrije trappen weggeven binnen de 30m, want Juninho trapt ze er zo in. Ik zie een zéér aanvallend Barcelona tegen Lyon. Liever de druk op Lyon zetten, dan de druk op hun verdedigers en Valdés. En neem daarbij dat Puyol er nog altijd niet bij is... Marquez zal zitten denk ik. Die kerel is te aggresief en een speler zoals Juninho zal hem lokken voor een fout. Vrije trap, boem, goal.
Dus, Lyon moet scoren, en liefst zo veel mogelijk.
Ik kan bij deze wedstrijd niets anders dan een dikke dikke +2.5 goals bedenken. Ik ga zelfs voor een +3.5 en een klein bedragje op +4.5 goals.
Ooh, voor ik het vergeet, Grosso is in absolute bloedvorm. De passen die hij geeft over 30m, 40m en zelfs 50m zijn niet normaal. Hij "levert" ze echt "pinpoint accuracy" af. Die gaat het Barcelona enorm moeilijk maken, enorm veel druk zetten op de verdedigers enz.
Veel goals.

Anyways, deze twee matchen hebben mijn aandacht.
Hey, weet je, laten we onze "bets" eens vergelijken.
Kga morgen avond pas inzetten, omdat er nu niet zoveel informatie beschikbaar is over wie wel en niet speelt enz.
Maar voorlopig dit (int kort smile.gif) :

- BAYERN MUNICH SPORTING CP
Eerste match was 0-5 voor Bayern. Je zou denken dat die Sporting Lisboa kapot hebben gespeeld, maar dat is niet zo eigenlijk. Was een vrij saaie match, met goalen die absoluut niet voortkwamen uit perfecte spel. Gewoon maar "goals", niks meer. Nu, het zou enorm dom zijn om Sporting nog een kans te geven. Sommige bookies geven over de 1000/1 voor lisbon om door te gaan. smile.gif Iemand die Deportivo - Milan nog weet. Zelfde odds, enorm achterstand, toch slaagde Deportivo erin om Milan nog uit te schakelen biggrin.gif. Mja, dit gebeurd niet deze keer. Bayern zal waarschijnlijk nog eens winnen. Maar, ik zie Sporting toch proberen, in de eerste helft dan. Een enorm aanvallen team gaan we te zien krijgen. Maar echt zéér aanvallend. Ik zie de eerste helft al een paar doelpunten, niet persee van Lisbon, maar ook van bayern, die van de counter gebruik zal maken.
Anyways dikke dikke +2.5 goals. En zelfs +3.5 goals.

- JUVENTUS CHELSEA
een 1-0 voorsprong is zo weggewerkt. Wat Juventus moet onthouden, ze hebben er minstens 3 nodig als Chelsea erin slaagt om een doelpunt te maken.
2-1 voor Juventus zal niet genoeg zijn. Juventus zal de druk proberen te zetten op Chelsea, een doelpunt maken en verlengingen forceren. Of liefst twee doelpunten maken zonder er één te incasseren, zodat ze geplaatst zijn. Maar, een team zoals Chelsea kan echt uit alle posities scoren. Ze zijn overal gevaarlijk. En met Anelka en Drogba, ben ik er vrijwel zeker van dat ze er minstens één zullen binnentrappen. Zal Juventus opgeven dan. Hell no, die zullen blijven gaan. En ook scoren.
Tenzij chelsea "chicken'd" en voor de gelijkspel gaat, 0-0 of 1-1. In alle andere opties, zie ik hier ook meerdere doelpunten vallen.

Weet je, laat maar. Ik hoef geen uitleg te geven over whatever. Kwil gewoon zeggen dat zo'n 80% van mijn weddenschappen bestaan uit :
-1.5
-2.5
+2.5
+3.5
+4.5
goals dus.

BAYERN MUNICH SPORTING CP :
Luca Toni to score anytime : €50 (@2.30)
+2.5 goals €50 (@1.90)
+3.5 goals €25 (@3.10)

JUVENTUS CHELSEA :
Del Piero to score anytime : €50 (@3.40)
Amauri to score anytume : €50 (@3.00)
+2.5 goals €50 (@2.35)
+3.5 goals €10 (@5.00)

LIVERPOOL REAL MADRID
Torres to score anytime : €50 (@2.50)
Raul to score anytime : €50 (@3.50)
+2.5 goals €50 (@2.25)
+3.5 goals €15 (@4.10)

PANATHINAIKOS VILLARREAL
Half time/Full time : 1/2 €10 (@29.00)
Half time/Full time : 2/1 €10 (@31.00)
Half time/Full time : 1/X €10 (@15.00)
Half time/Full time : 2/x €10 (@15.00)
+2.5 goals €50 (@2.25)
+3.5 goals €15 (@4.00)

555 euro inzet.
is zien wat er van komt.

edit : kan me al een paar reacties voorstellen. kdoe ze eerst, "op zen hollands" :
kankeerrr wat een tering lange kanker post

This post was edited by MorphX on Mar 9 2009 05:01am
Member
Gold: 224.00
Mar 9 2009 05:55am
Volgens mij ben jij in het echt heel vermoeiend om mee om te gaan.

Maar wel gezellig, dat dan weer wel.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll