d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hoe Verlaag Ik Mijn Ping
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Jan 18 2009 11:35am
Quote (WemyNM @ Sun, Jan 18 2009, 05:19pm)
Werkt behoorlijk constratief, dat je zo moeilijk doet, maar zo'n simpele jongen bent.

"Het is mijn geheimpje", dat is duidelijk niet ontwijken met een dom en nutteloze opmerking.
Natuurlijk maakt je dat niet hypocriet, aangezien je precies hetzelfde doet (iets met logica, toch?).

Nogmaals, als jij stijlfiguren probeert aan te wenden, doe dat dan correct of doe het niet.
Draagt niet echt bij aan jouw IQ-monologen ten opzichte van anderen.

sure, wat jij wilt ^^

alsof het me boeit dat ik simpel ben, ik heb niks te bewijzen tegenover de wereld, jij blijkbaar wel

trouwens, gg met je logica, je raaskalt onzin die ik niet snap puur om intelligent over te komen?

ik heb geen kennis nodig over die nutteloze woorden die jij er nu allemaal uitgooit om stoer te lijken smile.gif

puntje bij paaltje komt het er gewoon op neer dat je kankerhard zit te janken omdat iemand over internet op een online forum jou je zin niet geeft

kan je lang of kort over moeilijk blijven doen, maar feit is een feit, en ik vindt je een zielig stakkertje dat je je daar zo druk over maakt

Quote (shadowstriker89 @ Sun, Jan 18 2009, 05:24pm)
nee natuurlijk niet behalve als het ook egt een slap excuus is idioot. daar ga je btw weer met je overused ''kortzichtig''

misschien overused, het is namelijk ook op elke opmerking van jou van toepassing

en het is in jouw mening een slap excuus ja, niet een feit

en jouw mening is niks waard aangezien je iq :~)

Banned
Warn: 60%
Jan 18 2009 11:46am
Quote (irritant @ Sun, Jan 18 2009, 05:35pm)
misschien overused, het is namelijk ook op elke opmerking van jou van toepassing

en het is in jouw mening een slap excuus ja, niet een feit

en jouw mening is niks waard aangezien je iq :~)

gelukkig gebruikte je een smiley!
jou iq was namelijk zo hoog dat je het ingewikkelde werk pijpenfitter mag beoefenen
nog over je menig-feit verhaaltje, zo kan ik ook over al jou posts praten, argument van niks.
Member
Jan 18 2009 11:57am
Quote (shadowstriker89 @ Sun, Jan 18 2009, 05:46pm)
gelukkig gebruikte je een smiley!
jou iq was namelijk zo hoog dat je het ingewikkelde werk pijpenfitter mag beoefenen
nog over je menig-feit verhaaltje, zo kan ik ook over al jou posts praten, argument van niks.

lol

denk je dat een 1e pijpfitter makkelijk werk heeft?

jij ziet de logica van mijn argumenten niet in omdat je iq simpelweg lager is, een miscommunicatie die vaker voorkomt, kan je ook niks aan doen eigelijk
Member
Gold: 6.22
Jan 18 2009 12:08pm
Hahahaha
Banned
Warn: 60%
Jan 18 2009 12:17pm
Quote (irritant @ Sun, Jan 18 2009, 05:57pm)
denk je dat een 1e pijpfitter makkelijk werk heeft?

...je vind het moeilijk werk?
Member
Jan 18 2009 12:17pm
Quote (shadowstriker89 @ Sun, Jan 18 2009, 06:17pm)
...je vind het moeilijk werk?

^^

clueless

je hebt blijkbaar geen flauw benul van wat het werk pijpfitter inhoudt
Member
Gold: 14.89
Jan 18 2009 12:57pm
Quote (irritant @ Sun, 18 Jan 2009, 18:35)
sure, wat jij wilt ^^

alsof het me boeit dat ik simpel ben, ik heb niks te bewijzen tegenover de wereld, jij blijkbaar wel

trouwens, gg met je logica, je raaskalt onzin die ik niet snap puur om intelligent over te komen?

ik heb geen kennis nodig over die nutteloze woorden die jij er nu allemaal uitgooit om stoer te lijken smile.gif

puntje bij paaltje komt het er gewoon op neer dat je kankerhard zit te janken omdat iemand over internet op een online forum jou je zin niet geeft

kan je lang of kort over moeilijk blijven doen, maar feit is een feit, en ik vindt je een zielig stakkertje dat je je daar zo druk over maakt

Hrm.
Je IQ is duidelijk te laag om fatsoenlijk te reageren.
Member
Gold: 5,901.42
Jan 18 2009 01:50pm
Quote (irritant @ Sun, 18 Jan 2009, 15:32)
punt 1:  ik ben vannacht bij vrienden geweest, gelukkig geen vrouwen aanwezig, dus ook geen drama/gezeur ^^
punt 2: ik versier geen meiden, doe ik wel weer als ik er behoefte aan heb :')  nog teveel gezeik met me ex
punt 3: wat een conclusie, typisch iets wat als eerste te binnen schiet bij een nerdje als jij die maagdelijk achter zijn pc de bink uit durft te hangen

waar slaat punt 3 op?
je bent zelf CONSTANT, lees dat goed, edu aan t afzeike dat ie nog maagd is en je zit allemaal op te scheppe dat je zoveel vrouwe kan krijge.
je lijkt wel een neger
dus hou maar op met waar ik als eerste aan zou denke
die 1e 2 punte zijn onintressant
btw, je zegt wel dat edu jou argumenten niet ontkracht, maar je doet zo vaak tzelfde bij mijn argumenten
ongeveer elke x dat ik evade tegen je heb gezegt

This post was edited by Tha_Axid on Jan 18 2009 01:51pm
Member
Jan 18 2009 05:32pm
Quote (Tha_Axid @ Sun, Jan 18 2009, 07:50pm)
waar slaat punt 3 op?
je bent zelf CONSTANT, lees dat goed, edu aan t afzeike dat ie nog maagd is en je zit allemaal op te scheppe dat je zoveel vrouwe kan krijge.
je lijkt wel een neger
dus hou maar op met waar ik als eerste aan zou denke
die 1e 2 punte zijn onintressant
btw, je zegt wel dat edu jou argumenten niet ontkracht, maar je doet zo vaak tzelfde bij mijn argumenten
ongeveer elke x dat ik evade tegen je heb gezegt

lol, ik schep totaal niet op ^^
en jouw argumenten zie jij niet als afgebroken, omdat jij misschien nog maar 15 iq puntjes hoger zit dan shadowmaagd, het dringt gewoon niet tot je nietige brein door

Quote (WemyNM @ Sun, Jan 18 2009, 06:57pm)
Hrm.
Je IQ is duidelijk te laag om fatsoenlijk te reageren.

dat heeft met gedrag en karakter te maken

ik dacht dat jij van alle nerds hier wel zou snappen
Member
Warn: 40%
Jan 18 2009 05:36pm
find out in the next episode of WHO'S THE BIGGEST NERD
koop is een biertje en ga naar het plafon staren
de kanker ...
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345Next
Add Reply New Topic New Poll