Quote (WemyNM @ Sun, Jan 18 2009, 05:19pm)
Werkt behoorlijk constratief, dat je zo moeilijk doet, maar zo'n simpele jongen bent.
"Het is mijn geheimpje", dat is duidelijk niet ontwijken met een dom en nutteloze opmerking.
Natuurlijk maakt je dat niet hypocriet, aangezien je precies hetzelfde doet (iets met logica, toch?).
Nogmaals, als jij stijlfiguren probeert aan te wenden, doe dat dan correct of doe het niet.
Draagt niet echt bij aan jouw IQ-monologen ten opzichte van anderen.
sure, wat jij wilt ^^
alsof het me boeit dat ik simpel ben, ik heb niks te bewijzen tegenover de wereld, jij blijkbaar wel
trouwens, gg met je logica, je raaskalt onzin die ik niet snap puur om intelligent over te komen?
ik heb geen kennis nodig over die nutteloze woorden die jij er nu allemaal uitgooit om stoer te lijken

puntje bij paaltje komt het er gewoon op neer dat je kankerhard zit te janken omdat iemand over internet op een online forum jou je zin niet geeft
kan je lang of kort over moeilijk blijven doen, maar feit is een feit, en ik vindt je een zielig stakkertje dat je je daar zo druk over maakt
Quote (shadowstriker89 @ Sun, Jan 18 2009, 05:24pm)
nee natuurlijk niet behalve als het ook egt een slap excuus is idioot. daar ga je btw weer met je overused ''kortzichtig''
misschien overused, het is namelijk ook op elke opmerking van jou van toepassing
en het is in jouw mening een slap excuus ja, niet een feit
en jouw mening is niks waard aangezien je iq :~)