Quote (Xoshin @ Mon, 29 Dec 2008, 12:51)
Ok en nu ff o/t:
Hoevel mensen die nog D2 doen en/of jsp nog gebruiken voor hun trades post hier nog?
Ik heb het idee dat de hardcore zielepieten (ow sorry, aardige jongens bedoel ik natuurlijk) die hier nog serieus posten en dit open willen houden niet eens meer iets met D2 en/of d2jsp trades doen.
Als dit klopt de volgende suggestie: jongens, verkas naar hyves of msn weet ik het, sluit dit kansarme NLD sectie, zo is er minder nutteloos werk voor de babysitters (mods/mediat etc)
en kunnen ze misschien nuttig werk gaan doen in SA, P/c of trade sectie's.
Klaar
P.s. als ik het verkeerd gezien heb post het dan uiteraard maar, ben wel benieuwd. (een klein beetje)
Als je het hier niet leuk vindt, ga je gewoon weg. Dan open je het forum niet meer en stoor je je nergens aan. Daar komt nog bij dat anderen zich ook niet meer aan jou storen. Dit forum heeft vele idioten en mongolen als kruispiloot gekend en ze allemaal overleefd. Ondertussen posten wij, als in 'de rest', gewoon door. De veerkracht van de Nederlandse sectie is eindeloos! Waarom zou je het, met het oog op de toekomst, willen sluiten?
Dat terzijde: even, hoeveel, zielenpieten