d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Mensen Ik Geef Het Toe > Ik Draag Bjorn Borg Om Erbij Te Horen
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Posts: 3,466
Joined: Nov 30 2008
Gold: 0.00
Warn: 60%
Dec 18 2008 01:04pm
Quote (kontpiloot @ Thu, Dec 18 2008, 06:57pm)
ik heb medelijden met je ouders, die zullen wel door de grond zakken van schaamte als ze met jou over straat moeten


stel je voor dat je zoon persé anders wil zijn en altijd kisten, legerbroek en bomberjack wil dragen.
Banned
Posts: 93
Joined: Dec 16 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Dec 18 2008 02:20pm
stel je voor dat je zoon persé anders wil zijn en altijd kisten, legerbroek en bomberjack wil dragen
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Dec 18 2008 02:23pm
Quote (shadowstriker89 @ Thu, Dec 18 2008, 07:04pm)
stel je voor dat je zoon persé anders wil zijn en altijd kisten, legerbroek en bomberjack wil dragen.


het tegenargument hiertegen is al letterlijk meer dan 5 keer gegeven, maar dat was een waarheid die jij niet wilde horen, dus stop je het maar in de dovenpot :~)

zwak, zielig, kinderachtig.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Dec 18 2008 03:07pm
Quote (kruispiloot @ Thu, 18 Dec 2008, 21:23)
het tegenargument hiertegen is al letterlijk meer dan 5 keer gegeven, maar dat was een waarheid die jij niet wilde horen, dus stop je het maar in de dovenpot :~)

zwak, zielig, kinderachtig.


wat doen jouw 3 eigenschappen aan het eind van die post?
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Dec 18 2008 03:31pm
Quote (Tha_Axid @ Thu, Dec 18 2008, 09:07pm)
wat doen jouw 3 eigenschappen aan het eind van die post?


1. ik had het niet tegen jou zielig kutkindje
2. zoals gewoonlijk, weer ee verschrikkelijk zwakke kinderachtige comeback, wat je zegt ben je zelf met je kont door de helft-mentaliteit, fucking kleuter
Banned
Posts: 3,466
Joined: Nov 30 2008
Gold: 0.00
Warn: 60%
Dec 18 2008 03:38pm
Quote (kruispiloot @ Thu, Dec 18 2008, 08:23pm)
het tegenargument hiertegen is al letterlijk meer dan 5 keer gegeven, maar dat was een waarheid die jij niet wilde horen, dus stop je het maar in de dovenpot :~)

zwak, zielig, kinderachtig.


gelukkig zetteje een smiley achter je zin. ik dacht bijna dat je het serieus meende.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Dec 18 2008 03:44pm
Quote (kruispiloot @ Thu, 18 Dec 2008, 22:31)
1. ik had het niet tegen jou zielig kutkindje
2. zoals gewoonlijk, weer ee verschrikkelijk zwakke kinderachtige comeback, wat je zegt ben je zelf met je kont door de helft-mentaliteit, fucking kleuter


1. care jij kwam ook zomaar hier
2. je moet echt wat kritischer naar je eigen post gaan kijken, doe een 2nd opinion, van je moeder of zo
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Dec 18 2008 03:47pm
Quote (Tha_Axid @ Thu, Dec 18 2008, 09:44pm)
1. care jij kwam ook zomaar hier
2. je moet echt wat kritischer naar je eigen post gaan kijken, doe een 2nd opinion, van je moeder of zo


ik kan me eigen posts net zo goed vanuit jullie perspectief bekijken, maar dat verandert eigelijk niets

en ik kwam zomaar hier, omdat het mijn topic is kankermogool

nice dodge btw, ook jij shadowmaagd


Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Dec 18 2008 04:09pm
Quote (kruispiloot @ Thu, 18 Dec 2008, 22:47)
ik kan me eigen posts net zo goed vanuit jullie perspectief bekijken, maar dat verandert eigelijk niets

en ik kwam zomaar hier, omdat het mijn topic is kankermogool

nice dodge btw, ook jij shadowmaagd


dat is geen dodge nerd ik antwoord gewoon op je reply
nee, je kunt je duidelijk niet in ons verplaatsen
en ik bedoel, je kwam zomaar ongevraagd op dit forum, dus care dat ik zomaar iets tege jouw zeg, ik spreek je gewoon voor de zoveelste x aan op je zielige gedrag
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Dec 18 2008 04:13pm
Quote (Tha_Axid @ Thu, Dec 18 2008, 10:09pm)
dat is geen dodge nerd ik antwoord gewoon op je reply
nee, je kunt je duidelijk niet in ons verplaatsen
en ik bedoel, je kwam zomaar ongevraagd op dit forum, dus care dat ik zomaar iets tege jouw zeg, ik spreek je gewoon voor de zoveelste x aan op je zielige gedrag


dus omdat mijn mening, na het mezelf in jou verplaatsen, nog me eigen mening is, heb ik het sowieso fout?

kortzichtig mannetje ben je toch ook he ^^
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll