Quote (kruispiloot @ Fri, Dec 12 2008, 03:21pm)
dus omdat hij voor de lol milestone's post trek jij de conclusie dat hij onmogelijk seks heeft gehad?
jouw iq is lager als mijn schoenmaat geloof ik
tja ik zou het ook voor de lol doen, kost wat moeite en tijd maar ja het is voor de lol. en mensen kunnen erom lachen natuurlijk
Quote (Hendrick @ Fri, Dec 12 2008, 03:12pm)
[bRenesse > Both.[/b]
behoorlijk veel 15 jarigen daar.
en wij zijn oud genoeg om naar spanje te mogen van onze ouders
Quote (royh91 @ Fri, Dec 12 2008, 02:35pm)
lloret > blanes...
dankuwel voor nuttige posts, kijk hier heb ik iig wat aan. ok, 1 stem voor portugal en nu ook 1 voor loret nog ff zien wat de rest ervan vind
Quote (kruispiloot @ Fri, Dec 12 2008, 03:38am)
nog misplaatste arrogantie ook want die sukkel lult helemaal niks uit
als voor hem uitlullen betekent dat hij opmerkingen kan maken en meningen kan geven die hij niet kan onderbouwen, dan wel ja, zo zielig zitten dit soort mensen in elkaar, daar doe je niks tegen, hij kan er ook vrij weinig aan doen lijkt me zo
het is allemaal prima beargumenteerd en onderbouwt, houdt op met ontkennen.
sommige mensen zitten zo zielig in elkaar dat ze legerbroeken en kisten gaan dragen omdat ze persé nergens bij willen horen.
Quote (Xoshin @ Fri, Dec 12 2008, 03:36am)
#29 Fri, 12 Dec 2008, 00:37
Damn jochie.... wat kraam jij een hoop foute bullshit uit in deze éne post.
Meestal heb ik geen zin om mee te doen hieraan maar moest dit toch ff posten:
Schaam je voor die post.. diep.. jezelf verafgoden is wat je hier zo'n beetje doet en dat is diep triest.
Je helpt jezelf er echt niet mee iig..
Of behoord deze post ook tot je +1 tje's misschien en zit je maar wat te fucken, hoop het voor je.
ja ik doe alles voor mijn +1's ik wil namelijk betrouwbaar overkomen tijdens het traden.
geef toe, ik heb die discussie gewonnen en je weet het.
This post was edited by shadowstriker89 on Dec 12 2008 12:37pm