d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wat Vindt Jij Van Bjorn Borg?
Prev12345617Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Gold: 0.00
Warn: 70%
Dec 11 2008 03:09pm
Quote (MilkAndCookies @ Thu, Dec 11 2008, 09:05pm)
'DODGE' niet de helft van me post. Ja, mode is mijn hobby. Nee, ik loop niet (meer) in Bjorn Borg rond. Ja, ik geef rond de 100 euro per maand uit aan kleren, daar zitten ook onderbroeken en sokken bij (die best wat gekost hebben!), sjaals van 30-50 euro, mutsen van 30-40 euro. Schoenen van 50-200 euro.
Jij hebt denk ik meer bandshirts dan ik t-shirts heb. Daarnaast staan die dingen nergens naar.

ojee ze staan nergens naar, wat nu?

misschien mogen random sukkels die ik op straat tegenkom ofzo me nu niet, ojee, what ever shall i do sad.gif

de rest dodge ik, bel de carepolice maar
Member
Gold: 11.33
Dec 11 2008 03:11pm
Quote (kruispiloot @ Thu, 11 Dec 2008, 22:09)
ojee ze staan nergens naar, wat nu?

misschien mogen random sukkels die ik op straat tegenkom ofzo me nu niet, ojee, what ever shall i do sad.gif

de rest dodge ik, bel de carepolice maar

Heb je rood haar?
Member
Gold: 60.75
Dec 11 2008 03:13pm
Quote (shadowstriker89 @ Thu, 11 Dec 2008, 23:05)
normale mensen vinden deze manier gezelliger en dan kan je ook aan je matties bevestiging vragen als je iets ziet liggen wat je leuk lijkt!
je vertoont al de symptomen

je bent kankerhard gothic

Meestal haat ik winkelen/shoppen.
Ik wil niet met iemand mee nieuwe kleding uitzoeken en niemand hoeft (of wil denk ik ^) met mij mee voor nieuwe kleding, saai gewoon.
Kheb redelijk wat kleding maar vind het geen fun om te shoppen, echt niet.
Dus met maten een winkelcentrum in voor kleding dat zul je bij mij iig niet snel zien, bah..
Banned
Warn: 60%
Dec 11 2008 03:18pm
Quote (kruispiloot @ Thu, Dec 11 2008, 09:08pm)
Quote (shadowstriker89 @ Thu, Dec 11 2008, 09:05pm)
Quote (kruispiloot @ Thu, Dec 11 2008, 09:08pm)
met je zielige ideaalbeelden van alles

normale mensen vinden deze manier gezelliger en dan kan je ook aan je matties bevestiging vragen als je iets ziet liggen wat je leuk lijkt!
je vertoont al de symptomen

je bent kankerhard gothic

je wilt ook zo graag normaal zijn he, meelijwekkend zielepootje ben je ook
als ik iets zie liggen wat me leuk lijkt koop ik het, andermans mening is schijt voor me qua kleding, zie je, dit bedoel ik, je doet het voor je vrienden, zoek eens een eigen mening

jij vertoont alle symptomen

je bent een random kuddediertje met misplaatste arrogantie

je wilt ook ZO VERSCHRIKKELIJK GRAAG een apparte soort van freak zijn die extra aandacht eist van de rest van de mensen omdat hij duidelijk MOET maken dat hij niet bij ze hoort alleen omdat hij zon kankerstoere rebel is.
tja wat boeit het ook wat mensen van je vinden toch? wat maakt het uit dat geen enkel meisje je leuk vind en je nergens aangenomen word voor werk en mensen in hun hoofd denken, kanker dat kind ziet er dom uit, als ze jou zien.
ik draag die kleding omdat ik het mooier/beter vind zitten en het KAN betalen. en zo zijn er maar zat mensen. jij snapt dat alleen niet en wijgert dat ook te snappen (of kan dit niet snappen ivm IQ)
ik snap egt niet waar jij die OER-DRANG vandaan haalt dat je kleding persee zo anders mogelijk moet zijn van de rest.
zoals wemy eerder al zei, wat maakt het uit dat ''de normale mensen'' dezelfde soort kledingsmaak hebben als mij?
wat is er zo erg aan dat we het allemaal beter vinden zitten?

This post was edited by shadowstriker89 on Dec 11 2008 03:18pm
Banned
Dec 11 2008 03:42pm
Quote (shadowstriker89 @ Thu, Dec 11 2008, 09:18pm)
je wilt ook ZO VERSCHRIKKELIJK GRAAG een apparte soort van freak zijn die extra aandacht eist van de rest van de mensen omdat hij duidelijk MOET maken dat hij niet bij ze hoort alleen omdat hij zon kankerstoere rebel is.
tja wat boeit het ook wat mensen van je vinden toch? wat maakt het uit dat geen enkel meisje je leuk vind en je nergens aangenomen word voor werk en mensen in hun hoofd denken, kanker dat kind ziet er dom uit, als ze jou zien.
ik draag die kleding omdat ik het mooier/beter vind zitten en het KAN betalen. en zo zijn er maar zat mensen. jij snapt dat alleen niet en wijgert dat ook te snappen (of kan dit niet snappen ivm IQ)
ik snap egt niet waar jij die OER-DRANG vandaan haalt dat je kleding persee zo anders mogelijk moet zijn van de rest.
zoals wemy eerder al zei, wat maakt het uit dat ''de normale mensen'' dezelfde soort kledingsmaak hebben als mij?
wat is er zo erg aan dat we het allemaal beter vinden zitten?

lol, dat heb ik nergens beweerd, dat concludeer jij omdat je er niet tegen kan he ^^ rage more plx
qua meiden mag ik niet klagen, zeer zeker niet, niet iedereen is zo kortzichtig als jij shadowstriker, en dat is maar goed ook
en jonge, ga mij niet over iq praten want ik weet gewoon 100 % zeker dat jij maar een gemiddeld iq hebt, en ik zeg niet vaak dat ik iets zeker weet (oh wacht, nu ga je zeggen dat je een vet hoog iq hebt, let maar op)
en het is kanker bullshit wat je eruit gooit, want die kleding is 99% van de keren identiek aan andere merkloze kleding, het verschil is een merk dat er express belachelijk groot opzichtig op wordt gedrukt, ik kan die kankerzooi ook wel betalen maar ik spaar het liever op voor NUTTIGE dingen ipv me onzekerheid te voeden met merkkleding.
en ik heb het nou al duizend keer gezegd, ik draag niks om specifiek anders te zijn dan de rest, ik doe geen moeite om geaccepteerd te worden of om juist NIET geaccepteerd te worden

ik weet dat je constant over mijn berichten heenleest omdat de inhoudt een waarheid is die je niet wilt horen en niet mee in discussie kan gaan, daarom ga je kankerzielig speculeren en suggestief gezeik posten omdat je weet dat je geen kant uit kan

je bent zo onvoorstelbaar zielig, je bent het boegbeeld van triestheid en je ziet het niet eens in, je gelooft heilig in je eigen gelijk en je bent te dom om in te zien wat waarheden en zelfrespect is, en dat voor je leeftijd (aannemend dat je 19-21 bent) is dat gewoon ronduit meelijwekkend, ik heb medelijden met je ouders, die zullen zich afvragen of het hun schuld is, waar ze verkeerd zijn gegaan en wat hun aandeel is in de fail die jij jouw leven noemt

ik wens je kanker toe shadowstriker, ik meen het, ik zou je kaal zien worden, ik zou je zien lijden aan de apparatuur in het ziekenhuis, ik zou op je kankerbed spugen en hopen dat je lijdensweg lang en pijnlijk is, de wereld zou een betere plek zijn zonder kortzichtige kansloze zwakke zielige meelopende meelijwekkende menselijke burgelijke generatie 2000 mensen als jij

Quote (MilkAndCookies @ Thu, Dec 11 2008, 09:11pm)
Heb je rood haar?

ja

ik ben fubz van blackbunny

ja..
Member
Gold: 0.31
Dec 11 2008 03:51pm
Kijk, ik ben zo een merkloze hobo die eigenlijk geen merken op een kledingstuk wil.
Als ik iemand anders met tommy hilfiger of D&G zie rondlopen dan kan het me persoonlijk geen kloot schelen.
Ik snap echt niet waaraan je zoveel woorden kunt vuil maken.

Merkkledij, alle kledij, draag je omdat je die graag draagt, geeft niet om welke reden.
Als je mensen begint te bekritiseren op hun kleren ben je nog oppervlakkiger als hun.
Member
Warn: 30%
Dec 11 2008 03:54pm
Quote (Gewoon_Divine @ Thu, Dec 11 2008, 07:34pm)
Persoonlijk vindt ik het idioot om ~15-25 euro te betalen voor een focking ondergoed.
Triest ook hoe mensen het zogenaamd vervelend vinden als hun BB te zien is boven hun broek.

Ik zal ook gelijk mogelijke flame vragen beantwoorden:

Ja, ik kan ze best betalen, maar waarom zou ik zo 100 euro uitgeven voor paar boxers? Beter ga je iets leuks doen met je geld.
BB is niet cool, het is imo alleen voor meelopers en merksletten.

'Nuff said, discuss.

Mwah,

de Bjorn Borgs zien er ook wel dik uit. Als je dan toevallig een 'beggy-broek' hebt, is het wel leuk om dat, [ Bjorn Borg ], er bovenuit te zien + ze zitten ook wel lekker.

Je kan me een kuddedier noemen..
Member
Dec 11 2008 03:55pm
Quote (Ov2rkill @ Thu, Dec 11 2008, 09:51pm)
Kijk, ik ben zo een merkloze hobo die eigenlijk geen merken op een kledingstuk wil.
Als ik iemand anders met tommy hilfiger of D&G zie rondlopen dan kan het me persoonlijk geen kloot schelen.

Merkkledij, alle kledij, draag je omdat je die graag draagt, geeft niet om welke reden.
Als je mensen begint te bekritiseren op hun kleren ben je nog oppervlakkiger als hun.

Hier heb je een punt, Einstein.
Banned
Dec 11 2008 04:00pm
Quote (Ov2rkill @ Thu, Dec 11 2008, 09:51pm)

mr conclusion

dus een oordeel hebben maakt me oppervlakkig?

jij bent godverdomme een kankerhippie man, je staat voor iets wat nooit en te nimmer zal zijn, je staat voor vrede en al die bullshit toch?
ga je tegen ons lopen moeilijk doen over oppervlakkigheid
Member
Dec 11 2008 04:01pm
Quote (kruispiloot @ Thu, Dec 11 2008, 10:00pm)
mr conclusion

dus een oordeel hebben maakt me oppervlakkig?

jij bent godverdomme een kankerhippie man, je staat voor iets wat nooit en te nimmer zal zijn, je staat voor vrede en al die bullshit toch?
ga je tegen ons lopen moeilijk doen over oppervlakkigheid

Hij zegt dat iedereen zelf moet weten wat 'ie draagt. Daar heeft 'ie toch een punt, right?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345617Next
Add Reply New Topic New Poll