Quote (shadowstriker89 @ Wed, Dec 10 2008, 10:39pm)
deze komt in me kankersig. ik had je ook egt ingeschat als zon gastje in een legerbroek die alleen maar zwarte kankershirts draagt van kankerslechte rockbands uit de jaren 60 met kisten een random zeeman boxer.
focking briliant. serieus dankuwel. deze avond was het zekerrr wel waard.
wees nou maar eerlijk, als je het kon betalen zou je het ook doen.
btw, je zegt dat ik mezelf moet bewijzen tegenover de menigte.... nou ik weet niet hoe dat zit in katenburg maar in breda draagt eigenlijk zon kanker... ik was percentages aan het bedenken maar ik ken van mijn vrienden eigenlijk maar 2 of 3 mensen die geen bjorn borgs hebben... annyways,
volges mij probeer jij jezelf meer te bewijzen tegenover de menigte door ze op te dringen te zien welke muziek jij luisterd en dat je tegen allochtonen bent met je broek/kisten je valt gewoon helemaal buiten het bootje.
ik ben 100 % eerlijk, ik kan het betalen en ik kies er bewust voor het niet te doen, ik vindt het zorgwekkend dat het voor losers als jij zo vanzelfsprekend is merkkleding te dragen om ergens bij te horen.
ik luister geen rock
ik heb gekleurde bandshirts, sukkel
met je suggestieve gejank, als de feiten je even teveel worden doe je maar weer zo he, zielig voorspelbaar kuddediertje
daarnaast ben ik niet tegen allochtonen, maar ik maak er graag opmerkingen over, ze zijn ook altijd zo happig erop, prachtig
en ben jij even blij dat jij IN het bootje valt, kan je blindelings de rest volgen en nadoen, dan vinden ze je vast een toffe kerel, volg de roedel kneus, of koop een eigen mening

verkrijgbaar bij de betere supermarkt