d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Tepels
Prev1234569Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 224.00
Dec 9 2008 09:49am
Quote (kruispiloot @ Tue, 9 Dec 2008, 17:48)
dit is PRECIES wat ik bedoel, gg voor je e-imago nerd, sowieso dat je dat constateert/probeert te bereiken zegt al MEER dan genoeg

en jullie zijn o zo volwassen toch?
burgerlijke kankerschaapjes

Ik constateer het, ik probeer het niet te bereiken. Het laat me namelijk zachtjes gniffelen.

Inderdaad, we zijn volwassen. En jij? Wat heb jij allemaal bereikt dat jou mijlenver boven ons stelt? Of hoef je dat niet te zeggen van jezelf, haha?

edit: omdat ik nu alleen een discussie aanga, ook al zoiets triests dat jij een verband legt met status en een discussie, alsof gelijk hebben in jouw ogen gelijk ervoor zorgt dat je beter bent, hoe laag kan je zijn zeg

Je verdedigt jezelf. Dit is niet zozeer een discussie, maar tussen jouw scheldtirades proberen te achterhalen wat jou hier drijft. Dat lijkt niet zoveel te zijn:
- Onze mening interesseert je niet
- Je eigen mening geef je niet, want die weet je al (geweldige reden)
- En toch zit je hier als een nerd te posten.

Am I wrong?

This post was edited by Wuben[NM] on Dec 9 2008 09:51am
Member
Gold: 14.89
Dec 9 2008 09:49am
Quote (kruispiloot @ Tue, 9 Dec 2008, 16:48)
dit is PRECIES wat ik bedoel, gg voor je e-imago nerd, sowieso dat je dat constateert/probeert te bereiken zegt al MEER dan genoeg

Wat zegt het over ons, dr Phil?

en jullie zijn o zo volwassen toch?

Waar is het thema volwassenheid aangekaard?

burgerlijke kankerschaapjes

Je scheldt, waarom?
Banned
Gold: 0.00
Warn: 70%
Dec 9 2008 09:55am
Quote (Wuben[NM] @ Tue, Dec 9 2008, 03:49pm)
Je verdedigt jezelf. Dit is niet zozeer een discussie, maar tussen jouw scheldtirades proberen te achterhalen wat jou hier drijft. Dat lijkt niet zoveel te zijn:
- Onze mening interesseert je niet
- Je eigen mening geef je niet, want die weet je al (geweldige reden)
- En toch zit je hier als een nerd te posten.

Am I wrong?

wat the fuck is je punt en wtf boeit jou het waarom ik hier zit, daar zit je dan, achter je computertje te caren waarom iemand op een forum zit te posten >_>
serieus, ik kan niet in woorden omschrijven hoe zielig dat er wel niet uit moet zien
met je nutteloze argumentjes, volgens mij zijn jullie degene hier die een woordenboek moeten hebben, of op ze minst een guide to discussie's, want het enige wat jullie doen is janken en zielig doen over wat voor de hand liggende dingen, en dan met ze 2 omdat de faggies nog verder in elkaars strakke sterretje willen happy.gif

Quote (WemyNM @ Tue, Dec 9 2008, 03:49pm)
Je scheldt, waarom?

omdat ik saggo wordt als ik eraan denk dat nederland tegenwoordig vol zit met kankerlosers als jullie, en dan is het hier nog niet eens zo laag als op andere websites
jank trouwens niet want je aarsmaatje NMlucas ofzo doet het ook, jank dan ook tegen hem?

en de thema volwassenheid heb ik aangekaart, en jij weet heus wel waarom, ga nou niet zo kankerkinderachtig lopen doen
Member
Dec 9 2008 09:58am
wat the fuck is je punt en wtf boeit jou het waarom ik hier zit, daar zit je dan, achter je computertje te caren waarom iemand op een forum zit te posten >_>
serieus, ik kan niet in woorden omschrijven hoe zielig dat er wel niet uit moet zien
met je nutteloze argumentjes, volgens mij zijn jullie degene hier die een woordenboek moeten hebben, of op ze minst een guide to discussie's, want het enige wat jullie doen is janken en zielig doen over wat voor de hand liggende dingen, en dan met ze 2 omdat de faggies nog verder in elkaars strakke sterretje willen

Dus negeer je mijn volledige punt maar? Of wellicht had je nog een poging kunnen doen tot beledigen? Of is het geen beledigen en zie ik het alleen zo? Of is de hele wereld subjectief? haha

Wellicht kan je eens uit het kamertje van je ouders komen, je havo afmaken en de wereld toelachen ipv constant te zitten schelden op een forum. Is een hele ervaring.

Quote (kruispiloot @ Tue, 9 Dec 2008, 17:55)
omdat ik saggo wordt als ik eraan denk dat nederland tegenwoordig vol zit met kankerlosers als jullie, en dan is het hier nog niet eens zo laag als op andere websites
jank trouwens niet want je aarsmaatje NMlucas ofzo doet het ook, jank dan ook tegen hem?

en de thema volwassenheid heb ik aangekaart, en jij weet heus wel waarom, ga nou niet zo kankerkinderachtig lopen doen

Wat maakt mij een kankerloser? Of Wemy?
Banned
Dec 9 2008 09:58am
en daarnaast, ik maakte dit topic gericht aan Wuben[NM]

alle andere kankerfaggies die denken van omg hier ga ik ook even mijn e-imago opkrikken zoals ik elke fucking avond doe, krijg mergbeenkanker en rot weg, kanker naar een ander topic en ga daar met mensen van je eigen zielige e-niveau drama trappen, kanker soapsterren
Member
Gold: 14.89
Dec 9 2008 10:01am
Quote (kruispiloot @ Tue, 9 Dec 2008, 16:55)

Nederland zit vol met kankerlosers zoals wij.
Interessant.
Je voelt je hier niet op je plek, je voelt je in Nederland niet op je plek.
Je lijkt de Belg wel, die tegen het verkeer inrijdt en zich afvraagt, waarom er op de radio gesproken wordt van maar één spookrijder.

Waarom laat je je stemming afhangen van een forum?
Waarom spreek je met veel woorden, maar zeg je niks?
Waarom ben je zo boos op je omgeving en je bezigheden?

Zoek dit op in je woordenboek / spellingsboek:
de thema ; saggo ; wordt ik ; aangekaart
Member
Dec 9 2008 10:02am
Nogmaals: wat maakt mij een kankerloser?

Als je redenen geeft, kan je dan ook misschien toelichten hoe die redenen NIET op jou slaan?
Banned
Dec 9 2008 10:03am
Quote (Wuben[NM] @ Tue, Dec 9 2008, 03:58pm)

Wat maakt mij een kankerloser? Of Wemy?

lees de vorige posts voordat je belachelijk domme vragen gaat stellen waarvan het antwoord al (al dan niet per se door mij) gegeven is

Quote (Wuben[NM] @ Tue, Dec 9 2008, 03:58pm)
Dus negeer je mijn volledige punt maar? Of wellicht had je nog een poging kunnen doen tot beledigen? Of is het geen beledigen en zie ik het alleen zo? Of is de hele wereld subjectief? haha

Wellicht kan je eens uit het kamertje van je ouders komen, je havo afmaken en de wereld toelachen ipv constant te zitten schelden op een forum. Is een hele ervaring.

hoe zielig, haha zeggen op een forum, alsof je in het echt ook gelachen hebt
en nee, dat heb je waarschijnlijk niet, dat zet je er even bij om superieur over te komen
onee wacht, nu ga je zeggen dat je wel moest lachen he?

en wat de rest betreft, je niveau zakt steeds verder, hoe kan jij weten dat ik nooit me huis uit kom/me havo niet heb afgemaakt?
(niet dat dat van dat havo niet zo is, ik heb scholing opgezegd en een opleiding gedaan omdat het anders uit de hand zou lopen met medeleerlingen, nu ga ik goed geld verdienen als pijpfitter, en dat zonder die overrated scholing van je)

het lijkt hier fucking vampirefreaks wel met jullie zogenaamde discussies
Banned
Dec 9 2008 10:04am
Quote (WemyNM @ Tue, Dec 9 2008, 04:01pm)
Nederland zit vol met kankerlosers zoals wij.
Interessant.
Je voelt je hier niet op je plek, je voelt je in Nederland niet op je plek.
Je lijkt de Belg wel, die tegen het verkeer inrijdt en zich afvraagt, waarom er op de radio gesproken wordt van maar één spookrijder.

Waarom laat je je stemming afhangen van een forum?
Waarom spreek je met veel woorden, maar zeg je niks?
Waarom ben je zo boos op je omgeving en je bezigheden?

Zoek dit op in je woordenboek / spellingsboek:
de thema ; saggo ; wordt ik ; aangekaart

lees mijn quote kinderachtig kutkotertje, of is het te moeilijk voor je?
zo lastig he, als mensen niet altijd je zin geven

vaker gezegd:

je lijkt wel een KANKER baby die jankt omdat hij ze speen niet krijgt
alleen ben je nu wat ouder en is mijn antwoord op jouw bullshit de speen
ik heb het dan ook niet gelezen, lees dit hieronder maar eens opnieuw

Quote (kruispiloot @ Tue, Dec 9 2008, 03:58pm)
en daarnaast, ik maakte dit topic gericht aan Wuben[NM]

alle andere kankerfaggies die denken van omg hier ga ik ook even mijn e-imago opkrikken zoals ik elke fucking avond doe, krijg mergbeenkanker en rot weg, kanker naar een ander topic en ga daar met mensen van je eigen zielige e-niveau drama trappen, kanker soapsterren

This post was edited by kruispiloot on Dec 9 2008 10:06am
Member
Dec 9 2008 10:05am
Quote (kruispiloot @ Tue, 9 Dec 2008, 18:03)
hoe zielig, haha zeggen op een forum, alsof je in het echt ook gelachen hebt
en nee, dat heb je waarschijnlijk niet, dat zet je er even bij om superieur over te komen
onee wacht, nu ga je zeggen dat je wel moest lachen he?

en wat de rest betreft, je niveau zakt steeds verder, hoe kan jij weten dat ik nooit me huis uit kom/me havo niet heb afgemaakt?
(niet dat dat van dat havo niet zo is, ik heb scholing opgezegd en een opleiding gedaan omdat het anders uit de hand zou lopen met medeleerlingen, nu ga ik goed geld verdienen als pijpfitter, en dat zonder die overrated scholing van je)

het lijkt hier fucking vampirefreaks wel met jullie zogenaamde discussies

Oh.. je werkt met pijpen? Hahaha. Leuk werk! Goede toekomst ook!
Wat pas je trouwens ook goed in de maatschappij!

Om je laatste post moest ik wel glimlachen. Ik vind je een schatje. Overigens ben ik nog steeds niet overtuigd van het feit dat ik een kankerloser ben. Heb nog geen redenen gezien. Wellicht kan je ze opsommen voor me?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234569Next
Closed New Topic New Poll