d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Nvd
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 282.19
Jun 1 2006 12:21pm
Quote (Doggy-Style @ Thu, Jun 1 2006, 06:14pm)
Quote (sto- @ Thu, 1 Jun 2006, 20:06)
Het grappige eraan is dat sommige ook "officieel" pedosexueel bezig zijn geweest.

voorbeeld:
Goede vriend van mij was volgens mij 16 toen hij ontmaagd werd, hij had
toendertijd een vriendin van 15, ze was/is heel volwassen en ze hebben
er samen tijdje over gehad. Echter is dit op dit moment tegen de wet!

Een kind is een kind en mag nooit of te nimmer misbruikt worden voor sex. Echter heeft een kind, puber, behoefte aan sex!
Denk zelf eens na hoe jullie er toen over nadachten.
Ik vind zelf dat vanaf 12 jaar iedereen sex mag hebben met wie dan maar wilt.

Jep. Maar wel zolang de andere ook -18 is.

16 en 19 mag niet ohmy.gif ?

@ canni: dus die paar "onvolwassen/makkelijk mannipuleerbare meisejs" verpesten het voor de wel volwassen meisjes en jongen! (vergeet ook de jongens niet!) Die snakken naar het ontdekken van hun lichaam en dat van een ander ?

This post was edited by sto- on Jun 1 2006 12:23pm
Banned
Gold: 0.01
Warn: 20%
Jun 1 2006 12:36pm
Quote (¢?NNI)
Onze wetten bepalen onze leefregels, en daarin worden bepaalde waarden verdedigd.

Mja. Maar iemand die in een westerse cultuur leeft hoeft het niet eens te zijn met de wetten die worden gehandhaafd, dat blijkt maar weer. O, en ja, ik loop te mierenneuken ^^

Quote (sto- @ Thu, 1 Jun 2006, 19:21)
@ canni:  dus die paar "onvolwassen/makkelijk mannipuleerbare meisejs"  verpesten het voor de wel volwassen meisjes en jongen! (vergeet ook de jongens niet!) Die snakken naar het ontdekken van hun lichaam en dat van een ander ?

Rofl. Het zal je dochter maar zijn.

This post was edited by xepolite on Jun 1 2006 12:38pm
Member
Gold: 0.00
Jun 1 2006 12:37pm
Quote (sto- @ Thu, 1 Jun 2006, 19:21)
Het grappige eraan is dat sommige ook "officieel" pedosexueel bezig zijn geweest.

voorbeeld:

Een kind is een kind en mag nooit of te nimmer misbruikt worden voor sex. Echter heeft een kind, puber, behoefte aan sex!

@canni:dus die paar "onvolwassen/makkelijk mannipuleerbare meisejs"verpestenhet voor de wel volwassen meisjes en jongen! (vergeet ook dejongensniet!) Die snakken naar het ontdekken van hun lichaam en datvan eenander ?

Inderdaad.Bovendien ben ik er zeker van dat het er meer zijn dan "een paar".Meisjes van 12, 13, 14 jaar zijn overwegend zeer manipuleerbaar.Tegenwoordig worden kinderen steeds sneller als "volwassen" aanzien,terwijl dat helemaal niet het geval is.

Trouwens, ze "verpesten"toch helemaal niets. Het is niet alsof die wet werkelijk -18 jarigentegenhoudt van te neuken. Ik vind gewoon dat het principieel zo moetzijn, omdat die wet een voorbeeldfunctie heeft. Het is een waarde diezegt dat seks iets "serieus" is, m.a.w. iets voor "volwassen ingesteldepersonen". Ik ken geen enkel 12, 13 of 14 jarig meisje dat volwassen enserieus genoeg is om ontmaagd te worden. Sorry.

Edit:
Quote (Xepolite)
Mja. Maar iemand die in een westerse cultuur leeft hoeft het niet eens te zijn met de wetten die worden gehandhaafd, dat blijkt maar weer. O, en ja, ik loop te mierenneuken ^^

Ja, en de meerderheid van de Westerse cultuur volgt deze waarden (wetten). Meerderheid wordt aanzien als "normaal" (dat is wellicht niet waar, maar vanuit een democratische ingesteldheid wel) wink.gif

Quote (Xepolite)
Rofl. Het zal je dochter maar zijn.

Ik beeld me die situatie ook steeds in bij discussies als deze. Je moet je gewoon is een 12, 13 of 14 jarig meisje voorstellen... analyseren qua gedrag... laat ze worden onderzocht door een psycholoog... je zal gewoon tot het besluit moeten komen dat het nog kinderen zijn en dat seks een onnodig aspect is in dat stadium van hun leven. Tegenwoordig wordt er zoveel aandacht besteed aan decadente en sexuele zaken zodat er een seks-gericht klimaat wordt gecreeërt, dat op lange termijn niets zal verschillen met de standpunten van het nvda. (en ik ben helemaal niet tegen een educatieve informering over seks, maar wel tegen de veel te sexueel getinte videoclips, tv-programma's en alles wat erbij komt zien, in combinatie met onverantwoordelijke ouders.)

This post was edited by ¢?NNI on Jun 1 2006 12:45pm
Member
Gold: 5,901.42
Jun 1 2006 12:41pm
Quote (¢?NNI @ Thu, 1 Jun 2006, 19:09)
Quote (Tha_Axid @ Thu, 1 Jun 2006, 18:55)
Quote (wolfboy @ Thu, 1 Jun 2006, 18:27)
Volgens mij vatte ik het noganders op.. Ik dacht juist dat hij bedoelde dat die partij voor de grapwas gemaakt, want natuurlijk hebben ze, zoals iedereen weet, geenschijn van kans.. Tenminste als het aan mij lag.. Maar aangezien datniet het geval is..ohmy.gif

dat was ook wat ik bedoelde

dat interpreteerde ik natuurlijk ook zo, maar het feit dat je dat beschouwd als een "grap" zegt iets over je niveau van humor. Zo'n partij is helemaal niet "grappig", zoals ik reeds argumenteerde. Als jij 1 april-grappen niet grappig vind, verkracht het begrip "grap" door het alsnog zo te noemen, of verduidelijk de ironie.

Ik vind dit ook niet grappig en ik vind 1 april grappen niet grappig. het lijkt erop alsof iemand heel grappig heeft proberen te zijn, door zo'n partij op te richten en een hoop heisa te veroorzaken, zoals met al die 1 april grappen.
Er is betere humor.
Member
Gold: 0.48
Jun 1 2006 12:43pm
Quote (sto- @ Thu, 1 Jun 2006, 20:21)

voorbeeld:

16 en 19 mag niet ohmy.gif ?

Dat mocht al.. Ik bedoel iemand die 12-16 is mag dan alleen balle als de ander -18 is.

This post was edited by Doggy-Style on Jun 1 2006 12:44pm
Member
Gold: 282.19
Jun 1 2006 01:02pm
@ doggy : 15 en 19 dan -.-
ps doe de groeten aan vertu-

@
canni: Ik weet niet wat voor 12 13 14 en 15 jarige meisjes jij kent,
maar vroeger was het heel normaal als je met een 13 jarig meisje
trouwde. Een paar vriendinnen van vrienden van mij zijn anders al hele
volwassen vrouwen.

Het is niet alsof die wet werkelijk -18 jarigentegenhoudt van te
neuken. Ik vind gewoon dat het principieel zo moetzijn, omdat die wet
een voorbeeldfunctie heeft.

Vind je werkelijk dat de wet er alleen is het voorbeeld te geven en geen daad bij zijn woord moet zetten?

Ik vind persoonlijk dat de wet ook aangepast moet worden als de maatschapij zich heeft aangepast. Voor degene die nog op school zitten: Hoeveel meisjes kennen jullie die vrienden van 18+ hebben (die er hoogstwaarschijnlijk ook een flinke seksrelatie aan over houden) als jullie 0 zeggen dan moeten jullie maar eens rond kijken.

This post was edited by sto- on Jun 1 2006 01:06pm
Member
Jun 1 2006 01:17pm
Quote (sto- @ Thu, 1 Jun 2006, 20:02)

@
canni: Ik weet niet wat voor 12 13 14 en 15 jarige meisjes jij kent,
maar vroeger was het heel normaal als je met een 13 jarig meisje
trouwde.

*uitgehuwelijkt werd
en "vroeger" is niet automatisch beter. De gedachte dat een 13-jarig meisje in staat is een jongen te trouwen met de gedachte dat ze der haar hele leven lang mee zal doorbrengen, is absurd. De meeste veranderingen gebeuren tijdens de puberteit, en een 13-jarig kind is dan net in de beginfase van de puberteit.

Een paar vriendinnen van vrienden van mij zijn anders al hele
volwassen vrouwen.

Ik zeg ook niet dat er geen bestaan, ik zeg alleen dat er rekening moet gehouden worden met de meerderheid 12, 13 en 14 jarigen die niet volwassen zijn.

Het is niet alsof die wet werkelijk -18 jarigentegenhoudt van te
neuken. Ik vind gewoon dat het principieel zo moetzijn, omdat die wet
een voorbeeldfunctie heeft.

Vind je werkelijk dat de wet er alleen is het voorbeeld te geven en geen daad bij zijn woord moet zetten?

Neen, maar in dit voorbeeld kan het moeilijk anders, het controleren van iemand's seksuele betrekkingen is in strijd met de privacywet.

Ikvindpersoonlijkdat de wet ook aangepast moet worden als demaatschapij zichheeftaangepast. Voor degene die nog op school zitten:Hoeveel meisjeskennenjullie die vrienden van 18+ hebben (die erhoogstwaarschijnlijkook eenflinke seksrelatie aan over houden) alsjullie 0 zeggen danmoeten julliemaar eens rond kijken.

1. Je moet je eigen visie niet ineens veralgemenen tot die van "de maatschappij".
2. Als "de maatschappij" niet positief evolueert, moeten er regels zijn die dat verhinderen.
3.Ik ken er enkele. In de gevallen waarbij de seks verantwoord is en de betreffende individuen een volwassen houding aannemen, maak ik er ook helemaal geen probleem van. Ik zeg alleen dat de wet de waarde moet behouden om zo de meerderheid van 12, 13 en 14 jarige meisjes, die wél naïef en makkelijk manipuleerbaar zijn te beschermen; aangezien het onmogelijk is die wet effectief te controleren, moet die hoe dan ook blijven bestaan als zijnde een voorbeeldfunctie.

This post was edited by ¢?NNI on Jun 1 2006 01:22pm
Member
Gold: 0.48
Jun 1 2006 01:59pm
Quote (sto- @ Thu, 1 Jun 2006, 21:02)

Doe ik..
Dat moet dan op dezelfde manier gaan zoals het nu is. Zolang het meisje er maar geen negatief werk van maakt zijn er geen problemen wink.gif

Member
Gold: 224.00
Jun 2 2006 02:14am
Ik ken wel wat meisjes die op hun 13e a 14e ontmaagd zijn (niet door mij, hehe).
Dat was hun bewuste keuze op dat moment, wie ben jij om te zeggen dat ze daar nog niet klaar voor zijn? Versieren is een vorm van manipuleren, if you ask me.

Waarom neemt men die partij zo serieus trouwens? Zij wrijven in hun handen bij het zien van de commotie.
Member
Jun 2 2006 08:59am
in 1 woord... ziek!!

als een meisje van 13-14 sex wil hebben ok.. mar dan niet met een man van 20++ die haar snoepjes koopt zodat ze mee gaat..

als je 20 bent is het gewoon ziek om naar kinderen onder de 16 te kijken..
ik bedoel.. das tog niet normaal?!?!

Ik VIND dat ze allemaal een kogel verdienen..
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234568Next
Add Reply New Topic New Poll