d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Kut Muziek
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Warn: 30%
Nov 27 2008 09:26am
Quote (WemyNM @ Thu, Nov 27 2008, 02:31pm)
Nee, dit is kankerstoer;

Jezelf verminken, schminken en in een bos gaan staan (om gefotografeerd te worden).

Owned.
Banned
Warn: 70%
Nov 27 2008 09:58am
Quote (Hendrick @ Thu, Nov 27 2008, 03:26pm)
Owned.

jonge, elke keer als jij een post doet is dat een uitroep van jouw autisme happy.gif (lees ook, elke post van jou is self own)

bold kankerpsychopaat kankerautist

Quote (Hendrick @ Thu, Nov 27 2008, 02:29pm)
Jij bent de grootste random op heel jsp, met al je wijze praatjes. In reallife heb je waarschijnlijk niet zo'n grote mond.

moet je maar eens even op utrecht centraal komen als ik weer eens langs me ex ga pik, wil je me irl ontmoeten dan omdat je zon boze impulsieve autist achter je computertje bent dat je het niet aan kan? happy.gif triest figuur

Quote (thomas1441 @ Thu, Nov 27 2008, 01:53pm)
rap hoeft niet altijd over persoonlijk gevoel te gaan, maar daarom ook niet meteen over bling en guns

true, als ik zoiets over het algemeen zeg bedoel ik ook vaak de nerds die rap/hiphop over het algemeen een slechte naam geven happy.gif maar in dit geval is dat toch al snel 98 %

Quote (ExtraExtra @ Thu, Nov 27 2008, 10:25am)
kankerhippie

ik sta voor geweld en agressie dankjewel

Quote (Hustlegirl @ Thu, Nov 27 2008, 08:39am)
Trauma omdat je zelf altijd je eten bij de voedselbank moet halen, en je kleding uit die verzamelbakken?

lol, toppunt van suggestief gejank

Quote (WemyNM @ Thu, Nov 27 2008, 02:31pm)
Nee, dit is kankerstoer;

http://www.metalkings.ru/reviews/immortal/abbath.jpg
http://www.freewilliamsburg.com/archives/gaahl-sotra.jpg
http://i97.photobucket.com/albums/l208/Lily_043/Shining-kvarforth1-1.jpg
Jezelf verminken, schminken en in een bos gaan staan (om gefotografeerd te worden).

ik heb net zo erg een hekel aan de black metal scene als aan die andere kankernerds, dankjewel happy.gif
allemaal scenehoertjes, net als die wannabe negertjes hier
Member
Gold: 5,901.42
Nov 27 2008 10:03am
serieus, waarom doe je dit eigelijk
zelfs de andere randoms en losers mogen je niet en je zet jezelf alleen voor gek
uiteindelijk ben je hier misschien nog een maand en dan pleeg je zelfmoord
heb je trouwens gemerkt dat je in elke zin iemand probeert te beledigen?
lijkt erop dat je serieuze problemen in je eige leven hebt jongen, mss dat je dat eens moet uitzoeke voor je je andere dinge gaat bemoeien
Banned
Nov 27 2008 10:05am
Quote (Tha_Axid @ Thu, Nov 27 2008, 04:03pm)
zelfs de andere randoms en losers mogen je niet en je zet jezelf alleen voor gek
lijkt erop dat je serieuze problemen in je eige leven hebt jongen, mss dat je dat eens moet uitzoeke voor je je andere dinge gaat bemoeien

XD

suggestieeeeeeeeeef happy.gif

ga argumenten zoeken jankerd ^^
Member
Warn: 30%
Nov 27 2008 10:05am
Quote (kruispiloot @ Thu, Nov 27 2008, 03:58pm)
ik heb net zo erg een hekel aan de black metal scene als aan die andere kankernerds, dankjewel happy.gif
allemaal scenehoertjes, net als die wannabe negertjes hier

Emo's zijn wel okay?

Check je signature dan, internet-gangster.
Member
Nov 27 2008 10:07am
Quote (kruispiloot @ Thu, 27 Nov 2008, 17:05)
XD

suggestieeeeeeeeeef happy.gif

ga argumenten zoeken jankerd ^^

ehm...
heb je op de basisschool leesvaardigheid gehad, of ben je serieus gewoon een bot die elke keer een zin maakt met de een vorm van het woord "suggeren" en jankerd en wat breezer taal of ben je echt hopeloos?
Banned
Nov 27 2008 10:07am
Quote (Hendrick @ Thu, Nov 27 2008, 04:05pm)
Emo's zijn wel okay?

Check je signature dan, internet-gangster.

wat heeft me sig nou met een hele scene/subcultuur met kinderachtige regeltjes te maken, lmFao, hoe laag is jouw iq xD

en zoals eerder gezegd, als je niet tegen internetgezeur kan moet je maar eens langskomen, autist + internet = drama
Banned
Nov 27 2008 10:10am

Quote (Hendrick @ Thu, Nov 27 2008, 04:21pm)
Dit is de waarheid die jij liever niet hoorde, internet-gangster.

jezus je kan echt zien dat je een autist bent hahaha

elk bericht moet je internetgangster bij zetten en bold maken, hilarisch in a way ^^

en lees:

Quote (Tha_Axid @ Thu, Nov 27 2008, 04:07pm)
ehm...
heb je op de basisschool leesvaardigheid gehad, of ben je serieus gewoon een bot die elke keer een zin maakt met de een vorm van het woord "suggeren" en jankerd en wat breezer taal of ben je echt hopeloos?

lees neger:

Quote (Tha_Axid @ Thu, Nov 27 2008, 04:03pm)

jij kan niet weten of ALLE randoms/losers (hun zo in jouw ogen gezien) mij niet mogen -> suggestief
ik pleeg zelfmoord en ben hier nog een maand -> suggestief x2
elke zin probeer ik iemand te beledigen -> bijna elke zin, in het nld forum dan, en sommige dingen zijn meer een discussiepunt, die jij als belediging ziet, wat ook genoeg zegt
serieuze problemen irl -> suggestief, kan je ook niet weten

nu duidelijk? moet ik het bold voor je maken? XD

This post was edited by kruispiloot on Nov 27 2008 10:22am
Member
Nov 27 2008 10:14am
Quote (kruispiloot @ Thu, 27 Nov 2008, 17:10)
jij kan niet weten of ALLE randoms/losers (hun zo in jouw ogen gezien) mij niet mogen  -> suggestief
ik pleeg zelfmoord en ben hier nog een maand  ->  suggestief x2
elke zin probeer ik iemand te beledigen -> bijna elke zin, in het nld forum dan, en sommige dingen zijn meer een discussiepunt, die jij als belediging ziet,  wat ook genoeg zegt
serieuze problemen irl  -> suggestief, kan je ook niet weten

nu duidelijk?    moet ik het bold voor je maken? XD

dat mijn reply half suggestief was, geld dan mss, maar dan geld het nog niet voor de andere 100x dat je hier spamd
trouwens, dat is ook een discussie punt, en dat beledigen, je gaat mij niet wijs maken dat je het niet zo bedoelt
wij weten allebei dat jij het moeilijk hebt en dat je van je af probeert te bijten
Banned
Nov 27 2008 10:16am
Quote (Tha_Axid @ Thu, Nov 27 2008, 04:14pm)
dat mijn reply half suggestief was, geld dan mss, maar dan geld het nog niet voor de andere 100x dat je hier spamd
trouwens, dat is ook een discussie punt, en dat beledigen, je gaat mij niet wijs maken dat je het niet zo bedoelt
wij weten allebei dat jij het moeilijk hebt en dat je van je af probeert te bijten

moet ik mezelf blijven herhalen?
suggestief gejank happy.gif

en ja ik spam

en ja jij ziet sommige dingen als belediging omdat het meer een waarheid is die je niet wilde horen happy.gif
mooie quote van hans teeuwen ja, voordat de nerdjes hier weer beginnen te koeren
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234567Next
Add Reply New Topic New Poll