d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hip-hop 3945
Prev12345611Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Nov 22 2008 01:12pm
Eminem roept toch wel weer goede herinneringen op. Hopelijk wordt het niet zoals zijn laatste album, want hij kan beter.

Kanye zijn album wordt inderdaad steeds beter, maar weet nog niet of het in lijn is van de eerste 3. We shall see.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Nov 22 2008 01:14pm
Rihanna is focking sexy
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Nov 22 2008 01:21pm
Quote (Wuben[NM] @ Sat, 22 Nov 2008, 20:12)
Eminem roept toch wel weer goede herinneringen op. Hopelijk wordt het niet zoals zijn laatste album, want hij kan beter.

Kanye zijn album wordt inderdaad steeds beter, maar weet nog niet of het in lijn is van de eerste 3. We shall see.

Eminem's nieuwe album wordt volledig geproduceerd door Dr. Dre, dus aan de beats zal het zo goed als zeker niet liggen.

Het zal hoe dan ook niet in de lijn van z'n eerste drie albums liggen, omdat dit album geen hip hop wordt. Hij heeft naar eigen zeggen een nieuw genre uitgevonden en had het zelfs een naam gegeven, maar die herinner ik me niet meer.

Quote (uNoTopia @ Sat, 22 Nov 2008, 20:14)
Rihanna is focking sexy

Mja. Ze is lekker, maar niet ongelofelijk. Geen Beyonce.
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Nov 23 2008 04:27am
Quote (Kanni @ Sat, Nov 22 2008, 06:31pm)
EN nu ik toch bezig ben; misschien wel één van de slechtste hip hop nummer ooit (en dan heb ik het vooral over het begin): http://www.youtube.com/watch?v=3wBMO9vojrM
Haha, of dit: http://www.101.tv/page/101barz/play/e232c48350c280de67e34c4f03510891

Vet nummer van Ludacris, Nas en Jay-Z trouwens.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Nov 23 2008 07:00am
Quote (JWT @ Sun, 23 Nov 2008, 11:27)
Haha, of dit: http://www.101.tv/page/101barz/play/e232c48350c280de67e34c4f03510891

Vet nummer van Ludacris, Nas en Jay-Z trouwens.

'Dion is ill / ben met de boys en zo, gewoon chill'
GRUWELIJK, JOH.

Ja, vind vooral de beatkeuze van die Luda-track erg goed. Geen standaard clubbeat maar iets rustig.
Wat vinden jullie van 'History' van Jay-Z?
Member
Posts: 8,630
Joined: Jul 7 2005
Gold: 1.00
Nov 23 2008 04:56pm
101 Barz - Live Studiosessies:

Greengang
Negative
Kempi
LSD (Nino, Priester, Cyano en nog zo'n vent)

Zijn er nog wel paar.

Rest met goede nummers.
Nederlanders:
INB
LSF
LSD
Nino
Kempi
Negative


Engels:
Eminem
The Game
Lloyd Banks
Jay-Z
Ludacris

Ik kom binnekort wel met harde nummers!
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Nov 24 2008 03:43am
Slechtste rapnummer komt nog steeds uit Bergen op Zoom. Zal hem binnenkort eens opzoeken.

Ik vind Kanye zijn album wel top trouwens. Zijn eerste 3 zijn beter, maar die met Lil wayne en young jeezy zijn wel lachen. Overmorgen is concert hier in HMH van hem... kon helaas niemand vinden die mee wilde. Hoe triest is dat?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Nov 24 2008 04:27am
Quote (JWT @ Sat, 22 Nov 2008, 11:54)
Klinkt als Nate dogg.

Dus google het volgende: ''nate dogg'' + ''paar lines van het nummer'' + ''lyrics''


netalsof ik dat al niet geprobeerd had wink.gif

mja tis van "The Basiqs" en het heet "trouble"

This post was edited by BadBoyDeGekste on Nov 24 2008 04:27am
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Nov 24 2008 06:07am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Nov 24 2008, 10:27am)
netalsof ik dat al niet geprobeerd had wink.gif

mja tis van "The Basiqs" en het heet "trouble"
Idioot dat je bent.

Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Nov 24 2008 08:46am
Quote (JWT @ Mon, 24 Nov 2008, 13:07)
Idioot dat je bent.


stakkertje
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345611Next
Closed New Topic New Poll