Quote (CpTJenJen @ Sat, Nov 15 2008, 04:55pm)
hoezo is het geen nederlands? en ga nu niet recht voor je uit lopen lullen en tofdoen dat ze uit belgie komen.. want krijg je de stempel kansloos met lettertype 72 op je voorhoofd
denk dat 72 niet op me hoofd past, enjawel, ze spreken vlaams of w/e ze uit belgie vandaan komen.