Quote (sK_Kabouter @ Wed, Nov 12 2008, 04:05pm)
Ik was aanvankelijk niet aan het typen, maar goed:
a) Het maakt niet uit met wie jij in discussie was, ik meng me in de discussie die jij hier openlijk aan het voeren bent. Je geeft geen antwoord maar doet een zwaktebod.
b ) Als je 'random' niet ingame of op d2jsp bedoeld, wat bedoel je er dan wel mee? In het echte leven? Waar baseer je dit op?
c) Weet je überhaubt wel waar je over praat of lul je gewoon maar wat stoer voor je uit?
ik lul wat stoer voor me uit, ik wil me namelijk bewijzen tegenover een stel naamloze figuren die ik niet eens ken :~)
nee ff serieus jongens, gaat dit nog ergens over naast een beetje gejank van ik ben de stoerste/slimste hier? of is het weer zon standaard kinderachtig moraalruzietje van omg omg ik ben slimmer dan jij omg ik lul je eruit omg omg, trieste pubers xD maargoed ff snel en met de serieuziteit die jouw achterlijkheid verdiend

a) care? ik kies ervoor om niet met je in discussie te gaan, omdat dat voor ons beide geen zin zal hebben en het voor mij onoverzichtelijk wordt als er 6 koters tegen me aan aan het janken zijn, dan kan je nog door blijven janken en op me gevoel proberen in te spelen door het zwak te noemen, ook dat zegt meer over jou, maar natuurlijk zullen losers als jullie dat nooit begrijpen, weet je dat mensen als jij 1 van de hoofd aanleidingen zijn dat gefrustreerde tieners die jullie achterlijkheid niet aan kunnen, en de hele kanker school overhoop knallen in amerika etc?? nee dat weten jullie niet, dat willen jullie niet weten he? probeer een kanker idioot maar eens uit te leggen dat hij een kanker idioot is, alsof hij dat ooit zal snappen, hij zal alleen maar beledigd zijn.
daarnaast, ik lul wat, ik geef mijn mening, daar kan je het mee eens zijn of niet, dat intresseert me allebei even weinig, maar ik heb geen zin om op jullie in te gaan, mijn mening staat er en daar doe je het maar mee, discussieren doe je maar met mensen van jouw niveau, ik hou me daar buiten.

zie A, ik zal het voor je quoten, lief he: " ik lul wat, ik geef mijn mening, daar kan je het mee eens zijn of niet, dat intresseert me allebei even weinig, maar ik heb geen zin om op jullie in te gaan, mijn mening staat er en daar doe je het maar mee, discussieren doe je maar met mensen van jouw niveau"
c) laten we het er maar op houden dat ik maar wat stoer praat, is beter voor ons allebei lijkt me, ik heb geen zin om weer pissed te worden omdat ik wordt geconfronteerd met hoe kanker sneu de nld scene hier op d2 en jsp is.
Quote (Chlamydia @ Wed, Nov 12 2008, 04:07pm)
Kanker, jij bent stoer.
oh... enne... ps;
dat jij dat zo interpreteert zegt meer over jou als over mij

dit is nou precies wat ik bedoel, al die mannetjes als jullie kunnen alleen maar dezelfde dingen lullen, jullie kennen volgens mij ook alleen maar internetdiscussietaal, al is het met jullie geen discussie meer, jullie maken er meer een rapbattle van ofzo lol
This post was edited by kruispiloot on Nov 12 2008 10:32am