d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Gebanned Van D2, All Me Acc's, Eigen Schuld > En Ik Heb Er Vrede Mee =)
Prev12345616Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Nov 12 2008 10:05am
Quote (kruispiloot @ Wed, 12 Nov 2008, 17:00)
ah kabouter is aant typen happy.gif kom op jongen, je kan het ^^ GO FOR IT


Ik was aanvankelijk niet aan het typen, maar goed:

a) Het maakt niet uit met wie jij in discussie was, ik meng me in de discussie die jij hier openlijk aan het voeren bent. Je geeft geen antwoord maar doet een zwaktebod.
b ) Als je 'random' niet ingame of op d2jsp bedoeld, wat bedoel je er dan wel mee? In het echte leven? Waar baseer je dit op?
c) Weet je überhaubt wel waar je over praat of lul je gewoon maar wat stoer voor je uit?

This post was edited by sK_Kabouter on Nov 12 2008 10:05am
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Nov 12 2008 10:07am
Kanker, jij bent stoer.

oh... enne... ps;




































































































:----D

This post was edited by Chlamydia on Nov 12 2008 10:08am
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Nov 12 2008 10:12am
[QUOTE=kruispiloot,Wed, 12 Nov 2008, 16:58][QUOTE=sK_Kabouter,Wed, Nov 12 2008, 03:56pm]<DIV class=quote1>Quote (kruispiloot @ Wed, 12 Nov 2008, 16:43)</DIV>
<DIV class=quote2><!--QuoteEBegin-->xD[/QUOTE]

Dan beantwoord je nogsteeds mijn vraag niet. Welke waarheid probeer je te verkondigen?[/QUOTE]

ojee, beantwoord dat jou vraag niet knul? huhuhhuhu );
kanker op man, ik was niet met jou in discussie

[QUOTE=CpTJenJen,Wed, Nov 12 2008, 03:55pm]toch wel tof dat de random mensen random noemt.. maar dat zal wel aan mij liggen.[/QUOTE]

happy.gif yyyyyyy

ik weet wel vrij zeker dat jullie meer random zijn dan mij, standaard kutpikkies ^^ en dan heb ik het uiteraard niet over ingame of op jsp[/QUOTE]

dan ik ..

jij bent de random, doe je jas aan en ga buitenspelen..


This post was edited by CpTJenJen on Nov 12 2008 10:12am
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 12 2008 10:31am
Quote (sK_Kabouter @ Wed, Nov 12 2008, 04:05pm)
Ik was aanvankelijk niet aan het typen, maar goed:

a) Het maakt niet uit met wie jij in discussie was, ik meng me in de discussie die jij hier openlijk aan het voeren bent. Je geeft geen antwoord maar doet een zwaktebod.
b ) Als je 'random' niet ingame of op d2jsp bedoeld, wat bedoel je er dan wel mee? In het echte leven? Waar baseer je dit op?
c) Weet je überhaubt wel waar je over praat of lul je gewoon maar wat stoer voor je uit?



ik lul wat stoer voor me uit, ik wil me namelijk bewijzen tegenover een stel naamloze figuren die ik niet eens ken :~)

nee ff serieus jongens, gaat dit nog ergens over naast een beetje gejank van ik ben de stoerste/slimste hier? of is het weer zon standaard kinderachtig moraalruzietje van omg omg ik ben slimmer dan jij omg ik lul je eruit omg omg, trieste pubers xD maargoed ff snel en met de serieuziteit die jouw achterlijkheid verdiend happy.gif

a) care? ik kies ervoor om niet met je in discussie te gaan, omdat dat voor ons beide geen zin zal hebben en het voor mij onoverzichtelijk wordt als er 6 koters tegen me aan aan het janken zijn, dan kan je nog door blijven janken en op me gevoel proberen in te spelen door het zwak te noemen, ook dat zegt meer over jou, maar natuurlijk zullen losers als jullie dat nooit begrijpen, weet je dat mensen als jij 1 van de hoofd aanleidingen zijn dat gefrustreerde tieners die jullie achterlijkheid niet aan kunnen, en de hele kanker school overhoop knallen in amerika etc?? nee dat weten jullie niet, dat willen jullie niet weten he? probeer een kanker idioot maar eens uit te leggen dat hij een kanker idioot is, alsof hij dat ooit zal snappen, hij zal alleen maar beledigd zijn.
daarnaast, ik lul wat, ik geef mijn mening, daar kan je het mee eens zijn of niet, dat intresseert me allebei even weinig, maar ik heb geen zin om op jullie in te gaan, mijn mening staat er en daar doe je het maar mee, discussieren doe je maar met mensen van jouw niveau, ik hou me daar buiten.

cool.gif zie A, ik zal het voor je quoten, lief he: " ik lul wat, ik geef mijn mening, daar kan je het mee eens zijn of niet, dat intresseert me allebei even weinig, maar ik heb geen zin om op jullie in te gaan, mijn mening staat er en daar doe je het maar mee, discussieren doe je maar met mensen van jouw niveau"

c) laten we het er maar op houden dat ik maar wat stoer praat, is beter voor ons allebei lijkt me, ik heb geen zin om weer pissed te worden omdat ik wordt geconfronteerd met hoe kanker sneu de nld scene hier op d2 en jsp is.


Quote (Chlamydia @ Wed, Nov 12 2008, 04:07pm)
Kanker, jij bent stoer.

oh... enne... ps;




dat jij dat zo interpreteert zegt meer over jou als over mij smile.gif dit is nou precies wat ik bedoel, al die mannetjes als jullie kunnen alleen maar dezelfde dingen lullen, jullie kennen volgens mij ook alleen maar internetdiscussietaal, al is het met jullie geen discussie meer, jullie maken er meer een rapbattle van ofzo lol

This post was edited by kruispiloot on Nov 12 2008 10:32am
Member
Posts: 6,317
Joined: May 19 2007
Gold: 9,559.00
Nov 12 2008 10:32am
Quote (kruispiloot @ Wed, 12 Nov 2008, 06:49)
mijn mening erover:

there is more to life then just a game, before you know it you will be like wtf, i wasted my youth behind a screen, go to parties, go listen your music and go to bar's/concerts/parties, have the time of your life ^^ for i will too, very sorry for the BIG losses tough of ppl with nonladder acc's with bb's and zodbugs etc, its a shame, and i agree this is a marketing strategy of blizzard so we go buy wow, but fuck it, rats like this are everywhere, the world is infested with moneyraising corrupt anti humans who life for profit, even if it goes over the body of another man, as long as they profit.
ahwell, in the end its still just a pixel game, nothing to worry about imo smile.gif


real life > d2
music > d2
girls/love > d2
parties > d2
enough other games > d2
lol, even d2jsp > d2

like a man said in a topic, i deeply respect this quote:




he's right, not for all of us ofc, but the bigger part, i admit, how sad it sounds, i was addicted to d2 yes, but then i went more and more out with mates, had fun, got drunk, went to hardstyle parties for the first time of my life, its beautifull, there is so much more to life then this SHIT ^^
first thing i did when coming home was turning on the computer and log in d2 and jsp, now i just come home, fix me a drink and a snack, kick back and relax, almost forgetting about the shithole that is diablo 2, and why the hell not, its nothing more then a shithole in the end

i was with a mate in d2 for long long time, i think he deserves a special place in this story, so xoshin, thanks mate for the fun days in d2, gonna miss our fun together m8 ^^
hf on the xbox with your mates and i will see you @ d3

as for me, i was one of the lucky few to log in my acc 1 minute before getting banned, i sold all my items on jsp, closed my acc for the very last time..
its all gone now, all accs closed, maybe ~1k fg of worth lost in total, but i dont give a freaking shit anymore smile.gif

people, go out and have fun, i will see most of you guys @ d3 ^^

Regards ~kruispiloot

das ist richticht....

... ABER.

D2 > nothing.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Nov 12 2008 10:33am
Quote (kruispiloot @ Wed, 12 Nov 2008, 17:31)
dat jij dat zo interpreteert zegt meer over jou als over mij smile.gif  dit is nou precies wat ik bedoel,  al die mannetjes als jullie kunnen alleen maar dezelfde dingen lullen,  jullie kennen volgens mij ook alleen maar internetdiscussietaal,  al is het met jullie geen discussie meer,  jullie maken er meer een rapbattle van ofzo lol


ja slim ga met bob ruben en remy discussieren .. laat zien wat je waard bent dan? toch wel jammer dat ze zich er niet mee bemoeien sad.gif
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 12 2008 10:34am
Quote

jij bent de random, doe je jas aan en ga buitenspelen..


boehoe, weer een nutteloze bijdehante snuggere opmerking, what ever shall i do cry3.gif
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 12 2008 10:36am
Quote (CpTJenJen @ Wed, Nov 12 2008, 04:33pm)
ja slim ga met bob ruben en remy discussieren .. laat zien wat je waard bent dan? toch wel jammer dat ze zich er niet mee bemoeien sad.gif


lees me post nog eens door zou ik zo zeggen smile.gif ik ben hier in tegenstelling tot jullie niet om mezelf te bewijzen.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Nov 12 2008 10:38am
Quote (kruispiloot @ Wed, 12 Nov 2008, 17:36)
lees me post nog eens door zou ik zo zeggen smile.gif  ik ben hier in tegenstelling tot jullie niet om mezelf te bewijzen.


nee maar je vind dat wij geen discussie kunnen voeren, toch ben jij steeds diegene die met het waardeloze verweer komt.

daarbij heb je een doel gesteld om de randoms te veranderen?
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 12 2008 10:44am
Quote (CpTJenJen @ Wed, Nov 12 2008, 04:38pm)
nee maar je vind dat wij geen discussie kunnen voeren, toch ben jij steeds diegene die met het waardeloze verweer komt.

daarbij heb je een doel gesteld om de randoms te veranderen?


:') tuuuuurlijk, zo interpreteert men dat weer

ik kan hier pagina's vol over gaan typen, maar 1. daar ben ik te lui voor en 2. het heeft TOTAAL geen nut


trouwens, noem jij het nou een feit dat mijn verweer waardeloos is? happy.gif
een andere mening hebben is nog niet per se gelijk een waardeloos verweer, misschien komt het ook niet bij je naar boven dat het MOGELIJK is dat iemand ANDERS OOK wel eens gelijk heeft, al zie je dat niet gelijk

en nee dat doel heb ik niet gesteld, ik heb de neiging alleen om alsnog mensen proberen te laten zien wat voor jezelf nadenken is, 99 % van de faggies here kopiert alleen wat anderen zeggen, dat bedoel ik nou met d2taal en jsptaal/forumtaal uitkramen, iedereen komt altijd maar met dezelfde kinderachtige opmerkingen wink.gif
daar val jij ook onder trouwens smile.gif



edit, wie is 314159265 XD

This post was edited by kruispiloot on Nov 12 2008 10:44am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev12345616Next
Add Reply New Topic New Poll